Vart kan man hitta PSP billigast?

Permalänk
Avstängd

Vart kan man hitta PSP billigast?

Hej,

Vart kan man hitta PSP billigast? Eftersom det ska vara version 1.50, 1.52, eller 2.00 ska jag inte handla från internet butiken.

ELLER bör jag handla från eBay? Är det billigast där?

Visa signatur

K800@2006-07-07

Permalänk
Medlem

Hmm vet inte vilken version, men förra veckan hade Thorn erbjudande en PSP för 999:-, vet inte om det erbjudandet finns kvar dock.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av midiland
Hmm vet inte vilken version, men förra veckan hade Thorn erbjudande en PSP för 999:-, vet inte om det erbjudandet finns kvar dock.

Jag ringde 20 minuter efter jag fick erbjudandet från Thorn, jag tror att dom gör det för att få fler besökare, tror inte att det är nån som har handlat en PSP därifrån för 1000 kr.

Visa signatur

K800@2006-07-07

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gallardo
Jag ringde 20 minuter efter jag fick erbjudandet från Thorn, jag tror att dom gör det för att få fler besökare, tror inte att det är nån som har handlat en PSP därifrån för 1000 kr.

Så dom hade ingen kvar menar du? efter 20 minuter? Anmäl dom isåfall för falsk marknadsföring.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av midiland
Så dom hade ingen kvar menar du? efter 20 minuter? Anmäl dom isåfall för falsk marknadsföring.

Alltså när jag fick nyhetsbrevet hem, tänk om jag fick nyhetsbrevet senare än andra?

Visa signatur

K800@2006-07-07

Permalänk
Medlem
Citat:

Alltså när jag fick nyhetsbrevet hem, tänk om jag fick nyhetsbrevet senare än andra?

Kan tänkas du fick det, men troligast är nog att dom bara hade 5 stycken eller nåt för att locka folk till sig. Tror inte posten hos dig är långsammare än hos någon annan.

Permalänk
Avstängd

Okej, tack för alla svar men vet nån vart man kan hitta den billigast?

Visa signatur

K800@2006-07-07

Permalänk

Det stog förmodligen i annonsen att erbjudandet gäller så långt lagret räcker eller efter ett visst datum. Så anmäla dom för falskmarknadsföring går inte ; ).

Kolla ebay eller japanska internet sidor, dom brukar vara billiga tror jag =S. Kolla in typ www.bestbuy.com, dom huserar i usa dock så säljer dom inte på export så du får hitta nån som kan köpa åt dig där å ta med hem eller skicka.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Avstängd

Re: Vart kan man hitta PSP billigast?

Citat:

Hej,

Vart kan man hitta PSP billigast? Eftersom det ska vara version 1.50, 1.52, eller 2.00 ska jag inte handla från internet butiken.

ELLER bör jag handla från eBay? Är det billigast där?

Varför använder du inte tråden du skapade igår istället för att skapa en ny idag som handlar om samma sak?

Kolla alla annonssidor och ebay, tradera m.m jag tror ingen har lust att sitta och leta efter bästa priser för dig.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Vart kan man hitta PSP billigast?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Varför använder du inte tråden du skapade igår istället för att skapa en ny idag som handlar om samma sak?

Kan du inte ta det via PM? Du förstör hela trådet.

Visa signatur

K800@2006-07-07

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Re: Vart kan man hitta PSP billigast?

Citat:

Kan du inte ta det via PM? Du förstör hela trådet.

Du måste driva med oss va? igår ville du ta en sak via PM med någon annan och sedan posta du hela PM:et i tråden.

Läs mitt förra inlägg gjorde en edit på vart du hittar priser.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata

Permalänk

Gå till en affär där du hittar PSP'n som billigast, för att sen försäkra sig om att den är version 1.5, 1.51, 1.52, 2.00 så kollar du här: http://forums.qj.net/showthread.php?t=28718

Vet att expert hade PSP'n för 1400kr här i Göteborg för någon vecka sen!
Kolla runt lite, just nu kan jag inget billigt ställe.

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Vart kan man hitta PSP billigast?

Citat:

Kolla alla annonssidor och ebay, tradera m.m jag tror ingen har lust att sitta och leta efter bästa priser för dig. [/B]

Jag vet väl också att det finns eBay, Tradera och Blocket m.m. men det finns ju alltid snälla människor som har tid att hjälpa andra, "sharing is caring", betyder det att alla är lata för att du inte orkar leta en annons? Dessutom så skrev jag här för att be om hjälp, jag frågade inte DIG om du har lust att sitta framför datorn och leta efter "bästa priser" åt mig.
CASE CLOSED.

Visa signatur

K800@2006-07-07

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Re: Vart kan man hitta PSP billigast?

Citat:

Jag vet väl också att det finns eBay, Tradera och Blocket m.m. men det finns ju alltid snälla människor som har tid att hjälpa andra, "sharing is caring", betyder det att alla är lata för att du inte orkar leta en annons? Dessutom så skrev jag här för att be om hjälp, jag frågade inte DIG om du har lust att sitta framför datorn och leta efter "bästa priser" åt mig.
CASE CLOSED.

Är man lat för att man inte kollar upp alla annonser för dig? verkar mer vara åt andra hållet, nämligen att du inte orkar själv.

Så eftersom du vet om ebay och alla andra så leta där då så hittar du ju något som passar dig.

CASE OPEN

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Hedersmedlem

Är det värt att lägga ner nästan 3000kr för en value pack eller skall man köpa en PSP löst?

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Avstängd

Re: Re: Re: Re: Vart kan man hitta PSP billigast?

Citat:

Är man lat för att man inte kollar upp alla annonser för dig? verkar mer vara åt andra hållet, nämligen att du inte orkar själv.

Så eftersom du vet om ebay och alla andra så leta där då så hittar du ju något som passar dig.

CASE OPEN

Det var därför jag skrev det i SweClockers.
CASE CLOSED PERMANENTLY

Visa signatur

K800@2006-07-07

Permalänk
Avstängd

Hmm du kanske startar en till likandan tråd imorgon med, eftersom du gjort det 2 dagar i rad nu

Du måste ju tåla att svar när du startar trådar även om svaren inte är det du vill höra.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Medlem

Såg PSP på Elgiganten för 1559kr, vet dock inte vilken firmware.

Jag tycker att det låter som ett ganska bra pris, kan det vara värt att slå till?

Permalänk
Sötast

En till tråd? *suck*
Har en 1.5 över som kan tänkas säljas...

Permalänk
Avstängd

Tror ni att dom sänker priset rejält efter 2 månader?

Visa signatur

K800@2006-07-07

Permalänk
Avstängd
Citat:

Tror ni att dom sänker priset rejält efter 2 månader?

Nej.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XperienZe
Gå till en affär där du hittar PSP'n som billigast, för att sen försäkra sig om att den är version 1.5, 1.51, 1.52, 2.00 så kollar du här: http://forums.qj.net/showthread.php?t=28718

Vet att expert hade PSP'n för 1400kr här i Göteborg för någon vecka sen!
Kolla runt lite, just nu kan jag inget billigt ställe.

Sony vet om det där, så de har tagit bort så att man inte kan se firmware versionen på kartongen...

Visa signatur

---

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
Sony vet om det där, så de har tagit bort så att man inte kan se firmware versionen på kartongen...

Ska jag tro på dig?

Visa signatur

K800@2006-07-07