Hörlurar för ca 300kr

Permalänk

Hörlurar för ca 300kr

Nu har man köpt en Nokia N73 och en hörlurskonverter. Då behöver jag bara ett par bra in-ear hörlurar, min budget är ca 300kr. Det är en fördel om sladden inte är allt för lång eftersom jag måste koppla den i konvertern. Sen måste de vara bekväma och ha bra ljud.

Permalänk
Medlem

Två alternativ: Koss Spark Plug och Koss The Plug

Visa signatur

Asus Commando - E2180 @ 3500mhz - 6GB Corsair - HD 4850

Permalänk
Medlem

fast, ska du lyssna på annat är chipmoddar bör du inte välja någon av dom för ljudet är vekligen under all kritik.

Visa signatur

Gaming: 5800x, 32Gb Dual Rank B-Die 3800MHz 16-16-16-32, RTX4080S
Desktop: 4750G, 32Gb 3200MHz, A300 DeskMini Hotrod
På huvudet: ZMF Auteur & Verité closed, Feliks Echo 2, Topping E30

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag inte gillar Koss the plug, visst det är kanonljud men dom är jobbiga att få in.
Det beror visserligen på hur ens öron är formade men jag ger ändå tummen ner.

Visa signatur

Antec SLK3000B: AMD Athlon XP 2500+ Barton <> 512 MB RAM <> GeForce FX5700 <> 160GB Maxtor
Gallerier: Gravyr <> Kabeldragning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m1nken
Måste säga att jag inte gillar Koss the plug, visst det är kanonljud men dom är jobbiga att få in.
Det beror visserligen på hur ens öron är formade men jag ger ändå tummen ner.

Word, koss the plug är skit.

Har säkert provat 50 ggr att få de att sitta fast i öronen men inte funkar det.

Och nej, jag har inte missbildade öron

Permalänk

Tycker inte att Koss Spark Plug är svåra att få in, däremot är ljudet enbart bas, massor med bas. Bättre lurar är Creative ep-630, rekommenderas...

Permalänk
Medlem

Ni som tycker Koss Spark är dåliga, va har ni för tips då? Jag själv är oxå ute efter ett par in ear hörlurar till min N73

Permalänk
Medlem

SÖK finns nog en sjuttioelva olika trådar om samma ämne!

Permalänk
Medlem

Sony EX71 , Creative EP630 , Sennheixer CX300, Cresyn (kommer inte ihåg modell.) osv, alla runt 3-500kr.