Need for speed Carbon DEMO "PC"

Permalänk
Medlem

Need for speed Carbon DEMO "PC"

Tjao alla ... Någon som vet fall nfs carbons demo har kommit till PC?
Eller när kommer det ?
Var kan man tanka de?

Visa signatur

#CPU:i7 920 @ 4Ghz + Corsair H70 #GPU:ASUS GTX 1060 3Gb
#Moderkort:Rampage III Formula x58 Socket 1366 #PSU:Cheftec 650w#RAM Corsair Dominator 1600mhz 12gb

Permalänk
Avstängd

Re: Need for speed Carbon DEMO "PC"

Citat:

Ursprungligen inskrivet av KLUPP3
Tjao alla ... Någon som vet fall nfs carbons demo har kommit till PC?
Eller när kommer det ?
Var kan man tanka de?

Nej det har inte kommit till PC än.
Det är tillgängligt för Xbox360 just nu.

Permalänk
Medlem

Tror inte det kommer komma ut nå demo till pc

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

NFS Carbon? Är det fortfarande Go Karts med lysdioder och white trash ghetto slang?

Visa signatur

· Gigabyte GA-965P-DS4 · Core 2 Duo E6300 · OCZ SOE Urban 4gb DDR2 PC6400 Kit · 2x Samsung F1 1TB SATA2 · Geforce 8800GT · Antec NINE HUNDRED · bZerk 500W Modular · Samsung 226BW 22" Wide TFT ·

Permalänk
Medlem

Testade carbon på 360n, fanns ett demo att tanka och jag blev uttråkad. Jag har spelat alla NFS spel sen ettan och älskat dom flesta. Men detta var superkass. Gocartkänsla är ordet, bilen bara låg på banan, helt omöjligt att drifta i kurvor eller nått kul.

Permalänk
Medlem

PC demot skulle varit ute i slutet på september.

men ojjsan, EA fick lite problem och nu har de sagt: the demo will be out shortly i ca 5 veckor

samma med spelet, de hade sagt att det skulle släppas 31 oktober,
men nu är det ändrat till 1-9:e November.

spelet är ungefär som Most wanted , fast med 60 bilar och bara kvällstid.
det verkar dock som om spelet börjar gå lite mot underground serien igen.
men 1ans växel är fortfarande burnout växel , och drar man på nitron så får den grepp, ganska logisk eller? Nej.

Men jag tror ändå att spelet kommer vara värt att spela.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snutte
Testade carbon på 360n, fanns ett demo att tanka och jag blev uttråkad. Jag har spelat alla NFS spel sen ettan och älskat dom flesta. Men detta var superkass. Gocartkänsla är ordet, bilen bara låg på banan, helt omöjligt att drifta i kurvor eller nått kul.

Förutom på Drifting-delen av spelet, där behövde du bara svänga för att drifta. [rolleyes]

Dessutom så var det fpsdrops hela j*vla tiden.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem

sedan NFS porshe har allt bara varit skrot :/

men som vanligt så hoppas man en massa och blir bara tvungen att lira det iaf... bara för alla gammla minnen

Permalänk
Medlem

Här är en rätt så bra vid,
den fokuserar mycke på online spelandet .

http://www.gametrailers.com/player.php?id=13659&type=wmv&pl=g...

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
sedan NFS porshe har allt bara varit skrot :/

men som vanligt så hoppas man en massa och blir bara tvungen att lira det iaf... bara för alla gammla minnen

mmmm oooh porsche 2000, toppen av NFS-serien. fyyfan vad roligt det spelet var.

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
sedan NFS porshe har allt bara varit skrot :/

men som vanligt så hoppas man en massa och blir bara tvungen att lira det iaf... bara för alla gammla minnen

Nä fan, Underground var helt ok. Riktigt skoj att spela det. Sen kom Underground 2, knappt något nytt bara lite nya bilar. Det var inte samma känsla som Underground, men 2:an var också ok. Sen kom Most Wanted, och det kändes bara som de pumpat ut samma tema för mycket nu. Pimp your car bla bla bla.

Jag vill ha tillbaks gamla Need for Speed TACK!

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Inaktiv

Need for speed hot persiut 2, där snackar vi spel

Permalänk
Medlem

Själv har jag kört NFS:2, NFS porsche, NFSU demot ,NFSU2
Och NFSMW

tycker alla har varit bra för sin tid, och för mig så är NFSU2 bäst
vi får väll se om Carbon kan knycka kronan från U2

I nfs2 så klara jag den där lilla cirkel banan på typ 47 sekunder
( asså Laptime )
och det var jag stolt över kommer jag ihåg

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LordXeno
NFS Carbon? Är det fortfarande Go Karts med lysdioder och white trash ghetto slang?

Japp, fast värre.

Permalänk
Medlem

haha ja men det är ju det dom flesta är ute efter skulle jag kunna tro. Att just styla sin bil fett mycket. Så den ser grymt snygg ut

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Need for Speed Carbon: Own the City kommer 1:a November =/

Permalänk
Medlem

hoppas verkligen inte att det är samma sjukt dåliga fysik som i most wanted, eller som att en vanlig polisbil kan hänga på i 300 knyck :/

Skulle gärna se lite mer underground-stil fast att man inriktar sej på drifting (tänker på Tokyo Drift).

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem

Om du kollar på någon av filmerna som finns på t.ex IGN eller gamespot så ser du att bilarna beter sig ungefär som i MW.
Hade nog varit bättre med U2 fysik

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ultima
hoppas verkligen inte att det är samma sjukt dåliga fysik som i most wanted, eller som att en vanlig polisbil kan hänga på i 300 knyck :/

Skulle gärna se lite mer underground-stil fast att man inriktar sej på drifting (tänker på Tokyo Drift).

Jag har inte heller någonting emot Underground serien, men Most Wanted var = skit.

Fovorit är dock NFS III:Hot Pursiut

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ultima
hoppas verkligen inte att det är samma sjukt dåliga fysik som i most wanted, eller som att en vanlig polisbil kan hänga på i 300 knyck :/

Skulle gärna se lite mer underground-stil fast att man inriktar sej på drifting (tänker på Tokyo Drift).

Men vad snackar du om?

Hänga på i 300km/h?

du menar komma förbiflygande i 350km/h

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Men vad snackar du om?

Hänga på i 300km/h?

du menar komma förbiflygande i 350km/h

du måste fasen dra på med nitro för att dra ifrån lvl1 poliserna med en uber bil (typen som gör 0-300 på kort tid) medans dom jädra polisbilarna inte borde kunna koma över 200. va så sjukt störigt att jag sluta spela

Visa signatur
Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hearth
Need for Speed Carbon: Own the City kommer 1:a November =/

Den 2:a får vi dom här i Sverige.
Sen är Own the City dom bärbara versionerna till PSP och DS.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Musikälskare

verkar vara skit...

plotter å glimmer...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

NFS porsche var toppen av spelserien indeed, surt bara att skiten vägrar funkar på XP hur man än gör

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa
NFS porsche var toppen av spelserien indeed, surt bara att skiten vägrar funkar på XP hur man än gör

jooo, jag har själv lirat det på XP :). Dock crashar det en bit in i spelet exakt på ett ställe på banan

Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Medlem

NFS porsche funkar då iaf för mig? XP pro SP2

Permalänk
Medlem

jo det funkar... jag hade det installerat ett tag.... kommer ihåg att jag fick lov att installera någon patch... 8-) kommer tyvärr inte ihåg vilken :/

ska leta

edit:
tror jag körde steg 3 på denna:
http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=142

man blir ju bara tvungen att lira det nya NFS... bara för att man SKA ha gjort det
även om man antagligen kommer att bli besviken... (som vanligt)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Nån som hittar nån spegel/torrent?

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Medlem

http://www.nfsunlimited.net/carbon/demo

där finns 1 mirror, + en mirror list som updateras ganska så kort efter att nån sida lagt upp.

dessutom så går det att använda flashget o köra 10 simultaneious downloads . då kom ja upp i 120 kb/s

37 % nerladdat nu!

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |