E-ten Glofiish X500-ägare?

Permalänk
Medlem

E-ten Glofiish X500-ägare?

Funderar starkt på att köpa en Glofiish X500. Har dock upptäckt att det endast går att köpa den med ett engelskt Windows mobile. `

Hur pass irriterande är detta?
Någonting att göra åt?

Permalänk
Inaktiv

Kan du någlounda bra engelska är de inte irriterande överhuvdtaget, föredrar själv engelska än svenska.

Hade en eten m600+ med engelsk windows mobile, abolsut inget man stör sig på.

Permalänk
Medlem

Hur funkar det med sms, ordbok och tangentbord

Är t.ex. sms-ordboken på engelska så borde det vara lite irriterande att skriva svenska sms, eller?

Permalänk
Medlem

Tangentbord finns det svenskt att ladda ner och ordboken lär sig vilka ord man brukar använda fast den föreslår ju en massa engelska ord också.

Permalänk
Medlem

Det enda jag irriterade mig på var det svenska tangentbordet men det fixade man ju efter ett tag. Ordboken har jag inga problem med. Det är sällan jag behöver den ändå när man har ett full qwerty tangentbord på skärmen. Flasha till senaste ROMen sen är mobilen klockren. Ljudnivån ut kunde vara lite bättre när man spelar musik men absolut inget man inte klarar av sålänge man inte håller på o bli döv. Snarare en bra grej ur säkerhetssynpunkt. Det är så lätt att man successivt höjer volymen utan att tänka på det på mp3spelare annars.