Dela upp ljudkortet?

Permalänk
Medlem

Dela upp ljudkortet?

Finns det något program som man kan dela upp ljudkortets olika portar på så att jag kan använda flera olika högtalarsystem på ljudkortet? Har använt mig av Kx project driver innan men det funkar inte längre till vista, Har frågat om detta innan här på forumet men får aldrig något svar, måste väll finnas någon som vet något man kan göra åt detta/ program man kan använda?

Permalänk

lättare att köpa ett till ljudkort?

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 5000+ (2,6 GHz) | 4 GB RAM | 8600GT | 2 * WD Caviar 500 GB + WD My Book 250 GB = 1,25 TB |||| Windows XP | Windows Vista | Windows 7

Permalänk
Medlem

har redan ett bra creative ljudkort så ser ingen vits med att köpa ett till.. hade en perfekt drivrutin till dethär innan men den funkar ju inte alls i vista så de borde ju finnas någon annan liknande drivrutin fast en som funkar i vista

Permalänk
Medlem

du kan ju alltid dela upp varje port i två..

/ 3.5mm hona
3.5mm hane ------
\ 3.5mm hona

Borde finnas sånna kablar att köpa nånstans

Permalänk
Medlem

hmm, låter rätt krångligt, då måste man ju dra ur sladden varje gång man ska byta till annan sterio eller?

Permalänk

Håller med om att kx-drivrutinerna är underbara, och det största hindret för en uppgradering till Vista idag. Men när man söker så verkar det finnas folk som har fått igång det under Vista, sen om det är tur eller skicklighet vet jag inte...

Vad har du för ljudkort?

Permalänk
Medlem

Jag har ett Creative SB Audigly 2 ZS

Tror det är så att dom flesta som fått det att funka har Vista 32, värkar vara svårare å få de å funka på 64 :/ men det borde ju finnas någon liknande drivrutin som fixar problemet tycker man ju.. Ingen som vet??