Permalänk
Medlem

Socker helt klart.. Minst 1kg lösviktsgodis i veckan.. gärna mer. Chips, pizza m.m. tröttnar jag ruggigt fort på. Friterade pommes är gudomligt dock.. hmm dubbelmoral

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Jepp stämmer bra det. Om du gör det i en kastrull så blir det även väldigt tort och inte mycket fett på dina popcorn alls. Men Rapsolja är dessutom nyttigt fett så det spelar inte så stor roll.

Annars hade jag en popcorn maskin från OBH nordica. Den funkade i 2,5 år och var jävligt bra, men den har pajat nu.

Har aldrig testat det där med att hälla ner dem i vatten, sätta på lock och ställa in dom i micron dock. Har du?

Aldrig testat micro-trixet, men det blir då och då micro-popcorn i såna där påsar

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

Troligtvis socker, gillar dock inte söta tårtor (ska det vara tårta så ska det vara smörgårtårta!).

Visa signatur

Macbook Pro 15" (2,4 GHz Core Duo)

Permalänk
Medlem

Godis!? Snacks!?
Icke... är man suget på nått så blir det några skivor grillad lax, lite potatis och sås.. det är ju sommar! Gör hellre någonting ordentligt gott att äta än trycker i mig sötsaker, och chips äter jag nog inte mer än ett par tre gånger per år. Ska jag nu tvunget äta nått som jag inte räknar som riktig mat så blir det nog gifflar, vad nu det räknas som... eller kanske brownies.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Filleokus
Nog tycker jag att popcorn är rätt fett?

Blev ingen röst för mig iaf, då jag ska börja mitt nya midre onyttiga liv så det vore inte "politiskt korrekt":P

Gör du egna i kastrull är det inte mer fett än vad en normal lunch har om du stekt men olja.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE