Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag köpte precis en iaudio 7 4gb

Permalänk
Medlem

Söt liten leksak.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Singh-Ray reverse grad, 3-stop

Permalänk
Medlem

och

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=337087

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

2st Hitachi Deskstar 500GB till servern

Permalänk
Medlem

Mer film!

Permalänk

Compaq Evo N1015v (AMD 1700+, nu med 512MBram) , lånad bild då min är sleten.
Jag vägde mellan denna och en macbook Pro, denna vann på ekonomi.
Hyfsad macbook Pro 17000:-, min Compaq Evo N1015v 1400:-. En liten skillnad.. Sedan visst är en macbook Pro mycket bättre, men är den 12 gånger bättre?
*Till alla applefans, jag ska allt köpa en sådan senare, när nu sdd hårddiskarna blir billiga*

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Hedersmedlem

Film!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk

En Honda XR 600 alltså Borrad, högkompkolv, portad topp, trimkam samt effektavgas Går redigt bra på slingriga grusvägar och i lättare skog!

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Vila i frid

eh, varför vill inte bilden funka nu då?

Permalänk
Medlem

Jag fuskar lite och skriver ner de senaste månadernas stora inköp:

G&P Rödpunktssikte, 30mm, GREEN/RED-dot

Classic Army ARMALITE M15A4 SPC (Special Purpose Carbine)

6x Tokyo Marui STD magasin - M16

Laddare

8.4V 1700mAH batteri

Sen byter vi ämne, och hoppar till mitt absolut senaste inköp:

HTC TyTN

Nu har jag skrivit av mig lite ^^

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
Jag fuskar lite och skriver ner de senaste månadernas stora inköp:
.....
....

Nu har jag skrivit av mig lite ^^

//Gorian

Med de där grejerna kan man ju tro att du planerar ett terrordåd. Alternativt att du är hemlig spion och ska göra något spionaktigt med alla grejer som du kopplar ihop till en supergrej som räddar världen. Det vore coolt. Lite lurigt att samma utrustning kan användas till både terrordåd och världsräddaroperationer. Man vet ju inte vem man kan lita på nu för tiden, men nu tror jag att jag ska sova. Godnatt.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edman
Med de där grejerna kan man ju tro att du planerar ett terrordåd. Alternativt att du är hemlig spion och ska göra något spionaktigt med alla grejer som du kopplar ihop till en supergrej som räddar världen. Det vore coolt. Lite lurigt att samma utrustning kan användas till både terrordåd och världsräddaroperationer. Man vet ju inte vem man kan lita på nu för tiden, men nu tror jag att jag ska sova. Godnatt.

Hm, jo.. det står mellan att rädda världen eller ödelägga den, har inte helt bestämt mig ännu..

Nej, eller så är det bara en ny hobby jag börjat med (airsoft)?

Den sistnämnda köptes för att jag aldrig använder min mobiltelefon som en telefon, så jag tänkte att de va lika bra att släpa runt med nånting i fickan som jag kan använda till nåt...

..om ni förstår.

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Nokia N73ME - ska köpa ett minneskort också tänkte jag så man kan ha lite mp3:er mm.

Logitech Momo Racing Force - jag har aldrig haft så kul vid en dator som när jag fick denna. Timmarna bara flyger förbi när man sitter med Richard Burns Rally

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Inaktiv

IKEA lack soffbord, svart
329kr

IKEA lack tv-bänk
499kr

Permalänk
Permalänk
Hedersmedlem

En poster!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

En till. Jag kunde inte hålla mig.

Risken finns att det blir fler under dagens gång...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
En till. Jag kunde inte hålla mig.
http://img225.imageshack.us/img225/2032/hddvdtopgunqr9.jpg

Risken finns att det blir fler under dagens gång...

hur mycket pengar har du lagt på HDDVD egentligen?

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k4rl
hur mycket pengar har du lagt på HDDVD egentligen?

Hmm, 45 filmer, varav 2 är boxar.
Lätt överslagsräknat kanske 9-10k sen i Februari.

Permalänk
Musikälskare

Holy Smokes :I

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

En Fontenna, för att förlänga räckvidden på min tråddlösa FON router (som bara jag använder, har aldrig hänt att någon annan med FON har gått in på den >_<)

Kostnad : 20 kronor
Frakt : 50 kronor

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

Gretsch Catalina Club Jazz dock silversparcle och inte vita som dessa. Sjukt fina

Visa signatur
Permalänk
Medlem

lol.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Färddator till 240:n.

"Den mäter kört avstånd sedan senaste tankning, förrukning i bränsle sedan senaste tankning, tid, hastighet, genomsnittsförbrukning, nuvarande förbrukning, trippmätare, klocka." Hightech. <3

Permalänk
Medlem

En Audi 80 Avant 2.6E -1993 med sportpaket!
Hoppas att den var ett fynd
Lite småfix som behöver göras.

Permalänk
Medlem

Precis beställt en iPod classic 80gb, svart. Och en billaddare.

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

Orka laga mat på en lördagskväll=)

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk

Warcraft - The boardgame med expansion.

Plus Company of Heroes - Opposing Fronts

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG