Permalänk
Medlem

det låter ju helt sanslöst, vem släpper en spelare på markanden som inte fixar att spela upp filer i vbr? Då blev den spelaren ointressant, får väl kolla på nya creative zen istället

Visa signatur

i7-4790K - ASUS Z97-PRO GAMER - EVGA 3080 Ti- Corsair RM850w - 32GB Corsair 2133MH - Corsair Hydro H100i - Define R5 - Acer XB321HK - Logitech G402 - Roccat Aimo

Permalänk
Medlem

Jag skulle alla gånger hellre säga Clix2 ifrån iriver istället för Meizun, dyrare, men med mycket bättre skärm, solidare mjukvara, trevligare att använda.

Permalänk
Medlem

Funderar på en Meizu från Houseofdap på 4 gb svart för 670:- inkl.frakt
eller en Creative Zen 2 gb minneskort-plats för 890:- inkl.frakt på Kompletts hämtbutik.

Vet inte hur jag ska göra;
- Med Meizu får jag ju mer minne för mindre pengar, men samtidigt är det inte lika stabilt med garanti och sådant. Sedan har jag fått för mig att Creative är ett mer solidert märke, har kanske fel? Hjälp önskas.

Permalänk
Medlem

Kvaliteten är det inget fel på, dock så är deras firmware ganska buggad...
Jag tycker min M6'a är helt ok, men det beror helt på vad man ska använda den till... ska du se på mycket film osv så skulle jag inte rekommendera den.
Helt klart finns det bättre spelare på marknaden, men imho så är M6'an väldigt prisvärd, men långt ifrån perfekt

Personligen så har jag en M6SP 8gb, så jag hade valt M6'an... har dock aldrig testat en Zen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
Kvaliteten är det inget fel på, dock så är deras firmware ganska buggad...
Jag tycker min M6'a är helt ok, men det beror helt på vad man ska använda den till... ska du se på mycket film osv så skulle jag inte rekommendera den.
Helt klart finns det bättre spelare på marknaden, men imho så är M6'an väldigt prisvärd, men långt ifrån perfekt

Personligen så har jag en M6SP 8gb, så jag hade valt M6'an... har dock aldrig testat en Zen.

Okej, nån mer som vill höja rösten?

Permalänk
Medlem

Kan säga att jag hade en Meizu M3 tidigare och den fungerade klockrent för mina behov. Aldrig något strul.

Permalänk
Medlem

Hur stor är risken att man åker på tull om man beställer från Houseofdap?
Något mer som vill antingen risa eller rosa M6:an innan jag beställeR?

Permalänk

Hur ser man skillnad på SP/SL när man ska köpa?

http://www.prisjakt.nu/#rparams=ss=meizu%20

hm

Visa signatur

Intel E2160 (1,8GHz stock) @ 3,01GHz [1,40 Volt] [30-55°] [Zalman CNPS9500LED]

Permalänk
Medlem

Meizu äger!

Har haft den äldre Meizu M6 i över 13 månader och var riktigt nöjd med den, men när jag ändå var i Kina kunde jag inte hålla mig att köpa den nya M6an.

(Kostade ändå "bara" 550:- svenska för den svarta 4 gb) (Y)

Och vad jag har upplevt så är batteritiden mkt bättre! Och dom 2 komma nåtning mm betyder faktiskt väldigt mkt, efter att ha vant mig vid den nya så kan jag absolut inte gå tillbaka till den gamla! riktig tjockis!

Dock tycker jag att jag behöver ha högre volym på den nya för att få samma effekt jämfört med den gamla (samma sorters hörlurar vid jämförelsen).

Visa signatur

XPS M1330 | CRIMSONRED 13.3" WHITE-LED | T7300 2.0Ghz | 2Gb 667Mhz | 160Gb 7200 | 8400M GS 128Mb |