8800GT finns nu på lager i butik X!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
BUUU! nämen, Jag la en ny order ifrån DB ett sparkle 2150:- dom får in 11/21 så hoppas det stämmer. Annars blir det ett ATI HD3870.

Om man tänker på hur många gånger dom har ändrat datumet nu, så är det nog ganska troligt att dom skjuter upp datumet igen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ShinyChrome
Om man tänker på hur många gånger dom har ändrat datumet nu, så är det nog ganska troligt att dom skjuter upp datumet igen.

Precis Jag hade ju en beställning hos dom också, men avbeställde igår när datumet ändrades igen. Nån gång får det räcka! Är helt nöjd med DB annars men jag tycker att man som butik borde ha lite bättre koll på när grejorna kommer in på lager. Och är det omöjligt att veta som kanske i det här fallet kan man skriva det istället för att bara hitta på nåt.

Visa signatur

Surf/jobbdator: i7 3770K | GA-Z77-D3H | 16 GB | Intel 510 + 750 GB | HD6870 2GB | 30'' | P180B
Server: Phenom X4 9500 | GA-MA78G-DS3H | 8 GB | 5.4 TB | YY-0221
Speldator: IBM PC XT | 8088 4.77 MHz | 640k | 10 MB HDD | EGA | 360k/720k diskett

Permalänk
Medlem

Ni har fortfarande inte förstått det med datumen ? och ni skyller på DB fortfarande, de är leverantörerna som segar till det, sen om ni läser så är det också så att NVidia som är så HItech hade producerat för få chip till GT korten så därför, allt börjar hos nvidia inte hos db, så börja skriva klagobrev till nvidia istället för db, datumen ändras oftast automatiskt, pga folk som bokat så skjuts datumen upp en längre bit framåt, sen om de många osm avboka så skjuts datumet tillbaka, hur skulle det vara om de inte stod ngt datum alls? då skulle alla tok boka och då skulle de ha ännu fler mail + samtal där kunderna frågar efter kortet, F*n slappna av o gör ngt annat än o tänk på kortet, beställ ngt annat, de kommer ta ett tag innan GT finns i lager

Visa signatur

Don't Hate The Game, Hate The Player

Antec P182 | Corsair 520W | Gigabyte DS4 | Corsair 2GB CL4 | Leadtek 8800GT 512MB| Q6600 @ 2.4 Ghz | Razer Deathadder | Logitech Flat | Acer 19" wide | Icemat | Festis flaska |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lowrider89
På home of hardware hade dom inne i förrgår.. Sen var det någon annan budgetsida som inte fått några omdömen eller något.. Kommer inte ihåg vad den hette. Men jag tror man fick club 3D för 2050kr eller nått. Sen blir väl frakten en hunka dyrare kanske så det borde gå ganska jämt upp med sveriges priser.

Ok. Home of hardware verkar tyvärr inte ha något inne längre :/ Men om du har adressen till den där budgetsidan så får du gärna skriva

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dookan
Ni har fortfarande inte förstått det med datumen ? och ni skyller på DB fortfarande, de är leverantörerna som segar till det, sen om ni läser så är det också så att NVidia som är så HItech hade producerat för få chip till GT korten så därför, allt börjar hos nvidia inte hos db, så börja skriva klagobrev till nvidia istället för db, datumen ändras oftast automatiskt, pga folk som bokat så skjuts datumen upp en längre bit framåt, sen om de många osm avboka så skjuts datumet tillbaka, hur skulle det vara om de inte stod ngt datum alls? då skulle alla tok boka och då skulle de ha ännu fler mail + samtal där kunderna frågar efter kortet, F*n slappna av o gör ngt annat än o tänk på kortet, beställ ngt annat, de kommer ta ett tag innan GT finns i lager

Om föräljaren på db säger att chansen är 50/50 på att kortet kommer in en viss dag, innebär det alltså att denne person sjsälv egentligen tror att chansen är 5% och borde isf fundera på att sätta ett datum längre fram. Tror verkligen inte det får nya datum varannan dag från sina leverantörer.

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbotomte
tackar för svaret! men nu har jag en sista fråga. såg att det fanns ett till 8800GTS, för 250kr mindre, nämligen:

http://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=ALB8800GT...

grejen är bara att det itne står någon info alls om det o.O på alla andra kort är det uppradat en massa teknisk info, ngn som vet om detta märket/kortet ändå är bra?:)

btw, är ny här på forumet, men det är väldigt vad folk är hjälpsamma här jämfört med andra forum, där de ryter åt folk som inte vet lika mkt och behöver hjälp. big up till Sweclockers forum!

Jag är inte så insatt på olika märken på grafikkort, men skulle kanske köpt ett BFG om jag var du, vet man att det är bra grejer iaf!

Visa signatur

MSI KRAIT GAMING Z170A| Intel I7 6700K@4.0ghz | EVGA 650 GOLD | Corsair 16GB (8x2KIT) 3000MHz | SSD 120GB Vertex3 | SSD 120GB Corsair Force GT |ASUS 1070GTX STRIX | Noctua nh-d15 |

Corsair K70 Cherry MX RED|Zowie EC1|AstroA40+Mixamp|Steelseries Qck+|Benq 2430T144Hz

Permalänk
Inaktiv

http://www.theinquirer.net/gb/inquirer/news/2007/11/07/8800gt...

Ps: Gav ut mitt GT nu e så jävla less på att inte nvidia levererar. blev ATI crossfire istället

Permalänk

Jag beställde mitt kort 7:e november så ja gissar på att ja får mitt kort den 21 juni 2987

Lite tråkigt att nvidia krånglar med leveranserna tycker ja :/

Permalänk

Håller med dig savve, tänkte köpa dator men eftersom det aldrig kommer några grafikkort så har det fått vänta. Dåligt av Nvidia

Permalänk
Medlem

Men jag tänker f*n inte ge upp! Jag anser att det är värt väntan! Fast får jag hem ett kort som är korrupt hänger jag mig. hehe

Permalänk

Näe jag ger inte heller upp. Jag har inget mot väntan då jag har fullt upp med spel redan egentligen. Mest sur över att alla andra delar jag redan har hemma kommer ju ha gått ner i pris innan jag kan använda dom.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Medlem

Känner precis likadant dock. Har ALLT förutom grafikkortet hemma. Jag har t.o.m. förberett genom att köpa hem extra kylning.

Permalänk

Jag har min ett år gamla dator utan grafikkort nu eftersom jag skickade iväg mitt gamla på rma
Har också tänkt att vänta på ett 8800gt, ev. beställa från USA. Men hoppas på att allt fler hoppar på ATI tåget istället så att nvidia får sig en läxa och vi som är kvar får vänta inte lika länge!

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Medlem

Då sitter man här med nya kortet på bordet.
Fick hem det idag.
Tack, Pixmania.
Brevavin skulle ju ha dykt upp igår men posten hann inte med att leverera det till mig (inget ovanligt).
Dock så kan man ju lösa ut paketet med hjälp av kollinumret, så det fick bli så.

Första intryck är:

-Vad stort kortet är. Det är riktigt långt jämfört med det andra kortet i gamla burken. Det blev lite omflyttning av en hårddisk för att få plats. Kablarna till hårddisken fick inte först plats när kortet satt där det skulle.

-Vad varmt det blir. Visst grafikkort genererar värme men det här blir riktigt varmt och snabbt. Den inbyggda kylningen verkar dock inte bry sig om detta än så länge. Den snurrar på i låg takt. Skall kolla ifall den känner för att öka varvtalet under belastning senare.
Funderar nog ändå på att införskaffa lite bättre kylning till det sen. Just nu skall jag bara se över luftflödet i chassit så att det är optimalt.

Det lär vara intressant hur 8800GT funkar med passiv kylning. Jag är riktigt tveksam till att den klarar sig utan fläktar av något slag.

-Övrigt är kortet riktigt tyst. Det överröstar inte någon annan pryl i datorn. Men det kanske blir ändring på det så fort fläkten varvar upp.

-Förpackningen innehöll inte mycket. Kort, cd-skiva, lite kablar och en manual på 2 sidor. Manualen var riktigt kort och det fanns inte någon längre version på cd-skivan heller. Men å andra sidan är det inte svårt at installera ett grafikkort.

Har inte hunnit kolla prestandan ännu då jag håller precis på och bygger ihop en ny burk.

http://img149.imageshack.us/img149/7706/zotac1je6.jpg
http://img340.imageshack.us/img340/4124/zotac2ky1.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/4805/zotac3za9.jpg
http://img149.imageshack.us/img149/2701/zotac4bw9.jpg
http://img340.imageshack.us/img340/1665/zotac5dm4.jpg

Permalänk
Medlem

Hopp, då var man officiellt uppe i 2 veckors väntetid på Leadtek och det kommer bara rulla på. Är det någon ÖVERHUVUDTAGET som fått något Leadtek 8800GT de senaste dagarna? Eller är det ett jävla rävspel DB håller på med?

Min beställning på 11k SEK ryker iaf när som helst. Orkar inte med deras skit längre, så uppenbart vad de håller på med, varje gång.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Micco
Hopp, då var man officiellt uppe i 2 veckors väntetid på Leadtek och det kommer bara rulla på. Är det någon ÖVERHUVUDTAGET som fått något Leadtek 8800GT de senaste dagarna? Eller är det ett jävla rävspel DB håller på med?

Min beställning på 11k SEK ryker iaf när som helst. Orkar inte med deras skit längre, så uppenbart vad de håller på med, varje gång.

hehe. jag sitter också och väntar, men på msi's kort också. Det är standard att de sätter leveransdatum som de inte håller. Hoppas dock att något kort kommer in i början av nästa vecka. vill ju ha min nya dator

Mvh Ludde

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harenboy
Jag beställde mitt den 6:e så jag ska då förbanske mig vara före dig!

Konstigt att DB inte har någon sorts kölista där man får se sin plats i kön och hur många kort det är bokade. Men dom vill väl att inte folk ska skrota sina ordrar för att köpa från någon annan butik.

Jag rekommenderar er till att hålla ögonen öppna efter lokala fyskiska butiker. Har pratat med några i Skellefteå och dom får in om 1 vecka! Så det är bara att bita ihop och komma igen!

*EDIT:

Ringe förra veckan till en butik i Ske-å, dom hade 10 kort kvar. Velade om jag skulle åka och köpa ett eller inte, sket i det till slut. Aj vad jag ångrar mig bittert idag! :S

vilken butik?

Permalänk
Avstängd

nä nu skiter jag i 88GT (dom ändrade datumet IGEN) så nu har jag köpt ett 8800GTS 320mb. Hoppas det går bra med mitt system.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ShinyChrome
Känner precis likadant dock. Har ALLT förutom grafikkortet hemma. Jag har t.o.m. förberett genom att köpa hem extra kylning.

blir en bra Julklapp...

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Micco
Hopp, då var man officiellt uppe i 2 veckors väntetid på Leadtek och det kommer bara rulla på. Är det någon ÖVERHUVUDTAGET som fått något Leadtek 8800GT de senaste dagarna? Eller är det ett jävla rävspel DB håller på med?

Min beställning på 11k SEK ryker iaf när som helst. Orkar inte med deras skit längre, så uppenbart vad de håller på med, varje gång.

HERREGUD! låt för F*an DB vara
nu är jag less på att se allt klagande o gnällande här.

att NVIDIA inte kan leverera eller göra rätt med sina chip ska väl inte DB stå för?
jag förstår att i slutändan är det kunden som lackar, men WTF?

att dom ändrar datum är som tidigare, antingen att folk avbokar, eller att det har blitt ändring i leveransen, vilket en normal människa inte kan veta, dom sätter sina PRELEMINÄRA datum utvöver vad dom VET... och eftersom DB är stort känt företag numera så beställer en hel del av den svenska befolkningen där och inte hos Arne Svensson PC i lappland, vilket leder till en STORM hos dom, och korten räcker inte till helt enkelt......stop the CRAP o klaga som ett par jävla småbarn!
tror du inte företagen skulle skicka ut sina förbaskade kort om dom hade dom eller? nej dom sitter förstås o njuuuter i full skara över hur lacka alla kunder blir och förlorar helst dom till konkurrenter.... BAH skärp er....

Tips leta runt lite istället, och maila andra mindre kända företag..
lås er inte ENBART till DB, då blire såhär..
Jag bestämde mig för att köpa ett, kollade runt lite, såg MR PC, ahh kommer in 19-20e sweet, lade en order, Mailade sedan om det fanns några kvar av leveransen, javisst, fanns 2kvar när du la ordern, tack o bock, och DETTA medans alla sitter i gnäller o whinar över stackars DB.. be smart think smart

puss o kram

Visa signatur

Intel i7 920@ ???? | Inno3d 8800GT OC Edition| 3GB Corsair 1600@7-8-7-20 | DFI UT-X58 | TT ToughPower 850W
Vattenkylning: D-Tek FuZion V2, MCW60, PA120.3, DDC-Ultra, Ek's Multires.

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Infa
[B]HERREGUD! låt för F*an DB vara
nu är jag less på att se allt klagande o gnällande här.

True, men dom behöver ändå inte sitta och stoppa ut preliminära leveransdatum såsom 16,19,21,23 osv då kan dom hellre skriva dom kommer säkert 1/12 eller nått sånt, som komplett tex. Då hade dom inte haft 200 klagosamtal varje dag!

Visa signatur

MSI KRAIT GAMING Z170A| Intel I7 6700K@4.0ghz | EVGA 650 GOLD | Corsair 16GB (8x2KIT) 3000MHz | SSD 120GB Vertex3 | SSD 120GB Corsair Force GT |ASUS 1070GTX STRIX | Noctua nh-d15 |

Corsair K70 Cherry MX RED|Zowie EC1|AstroA40+Mixamp|Steelseries Qck+|Benq 2430T144Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Infa
HERREGUD! låt för F*an DB vara
nu är jag less på att se allt klagande o gnällande här.

att NVIDIA inte kan leverera eller göra rätt med sina chip ska väl inte DB stå för?
jag förstår att i slutändan är det kunden som lackar, men WTF?

att dom ändrar datum är som tidigare, antingen att folk avbokar, eller att det har blitt ändring i leveransen, vilket en normal människa inte kan veta, dom sätter sina PRELEMINÄRA datum utvöver vad dom VET... och eftersom DB är stort känt företag numera så beställer en hel del av den svenska befolkningen där och inte hos Arne Svensson PC i lappland, vilket leder till en STORM hos dom, och korten räcker inte till helt enkelt......stop the CRAP o klaga som ett par jävla småbarn!
tror du inte företagen skulle skicka ut sina förbaskade kort om dom hade dom eller? nej dom sitter förstås o njuuuter i full skara över hur lacka alla kunder blir och förlorar helst dom till konkurrenter.... BAH skärp er....

Tips leta runt lite istället, och maila andra mindre kända företag..
lås er inte ENBART till DB, då blire såhär..
Jag bestämde mig för att köpa ett, kollade runt lite, såg MR PC, ahh kommer in 19-20e sweet, lade en order, Mailade sedan om det fanns några kvar av leveransen, javisst, fanns 2kvar när du la ordern, tack o bock, och DETTA medans alla sitter i gnäller o whinar över stackars DB.. be smart think smart

puss o kram

Word

Visa signatur

Intel Core 2 QUAD Q6600 | Asus Maximus Formula iX38 | 4 GB Crucial DDR2 BallistiX PC8500 | Corsair HX Series Modular Power Supply 620W | Thermalright Ultra-120 eXtreme + 2 x Silverstone FM121 x2 | Western Digital Raptor 150 GB | Western Digital Raptor 36 GB | Western Digital Caviar XL 500 GB x 4 |

Permalänk

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av tempest
[B]

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Infa
HERREGUD! låt för F*an DB vara
nu är jag less på att se allt klagande o gnällande här.

True, men dom behöver ändå inte sitta och stoppa ut preliminära leveransdatum såsom 16,19,21,23 osv då kan dom hellre skriva dom kommer säkert 1/12 eller nått sånt, som komplett tex. Då hade dom inte haft 200 klagosamtal varje dag!

grejjen är att så många som har beställt så kanske inte leveranserna räcker till? Kanske kom in 100 kort den 16 men alla var uppbokade så då blev det ju nästa preliminära datum som kom på en gång?

jag tror ju knappast de jävlas med oss med flit. visst är även jag desperat efter ett kort men det kan inte DB rå för.

Mvh Ludde

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Infa
HERREGUD! låt för F*an DB vara
nu är jag less på att se allt klagande o gnällande här.

att NVIDIA inte kan leverera eller göra rätt med sina chip ska väl inte DB stå för?
jag förstår att i slutändan är det kunden som lackar, men WTF?

att dom ändrar datum är som tidigare, antingen att folk avbokar, eller att det har blitt ändring i leveransen, vilket en normal människa inte kan veta, dom sätter sina PRELEMINÄRA datum utvöver vad dom VET... och eftersom DB är stort känt företag numera så beställer en hel del av den svenska befolkningen där och inte hos Arne Svensson PC i lappland, vilket leder till en STORM hos dom, och korten räcker inte till helt enkelt......stop the CRAP o klaga som ett par jävla småbarn!
tror du inte företagen skulle skicka ut sina förbaskade kort om dom hade dom eller? nej dom sitter förstås o njuuuter i full skara över hur lacka alla kunder blir och förlorar helst dom till konkurrenter.... BAH skärp er....

Tips leta runt lite istället, och maila andra mindre kända företag..
lås er inte ENBART till DB, då blire såhär..
Jag bestämde mig för att köpa ett, kollade runt lite, såg MR PC, ahh kommer in 19-20e sweet, lade en order, Mailade sedan om det fanns några kvar av leveransen, javisst, fanns 2kvar när du la ordern, tack o bock, och DETTA medans alla sitter i gnäller o whinar över stackars DB.. be smart think smart

puss o kram

Jag är kund hos ett företag och har all rätt i världen att uttrycka min frustration gentemot företaget. Utan att någon random person kommer och fördömer min åsikter.

För övrigt kan man avläsa ett mönster hos DB som är baserat på följande:
1. väldigt små ändringar i leveransdatum för att förhindra avbeställningar.
2. väldigt lite officiell information gällande produkter och dess lagerstatus och eventuella lagerförändringar som gör att kunden i princip inte vet någonting om var den står, och därmed inte kan fatta ett beslut baserat på fakta.

Dessutom kan man tycka, ur ett ekonomiskt och logiskt perspektiv, att de borde prioritera stora ordrar som innefattar produkten istället för att skicka enskilda. Visst, de kunderna som bara beställer kortet blir lite blåsta men det är ett företag som ska tjäna pengar vi snackar om.

Permalänk
Medlem

Äsch, jag har alltså väntat på att få köra Oblivion skitlänge nu, och orkade helt enkelt inte vänta längre. Jag beställde mig ett Albatron 8800GTS 320MB istället. Då har jag iaf med säkerhet ett kort nästa vecka. (Sen så köper jag ett Ultra, om jag har råd efter jul, eller ett kort från 9-serien. )

Permalänk
Medlem

Men shit vad alla klagar på Datorbutiken. Jag måste ta och hålla med föregående talar. DB sätter preliminära datum. Det är alltså inte fasta datum. Sen att dom håller på att skjuta fram ett par dagar i taget är helt enkelt för att de KAN få hem korten på det datumet. Jag har själv mailat dom och frågat och den 16e svarade dom med att "vi kan tidigast få in korten den 19e" och då ändrade dom datum till den 19e. Tänk om de skulle få in korten då? Då vore det inte så smart att dra fram leveransdatumet till 1 December bara för att slippa klagomål.

Så ta och bit ihop istället. Den som väntar på något gott... Så farligt kan det vell ändå inte vara? Kom igen nu, det är ju snart jul!

Visa signatur

Been leveling up since 1983

Permalänk
Medlem

ja ja men faktum kvarstår, hela situationen är jävligt störig.

Permalänk

Nu är min setup beställd iaf. Leadtek 8800gt kortet blev det som åkte med bland alla datordelar. Får hoppas på turen nu.

Mvh Ludde

Permalänk
Medlem

Jag håller inte helt med där. Så klart att man måste få säga sin åsikt, och uppfattningen är att DB inte hanterat beställningarna så bra, dålig info om köplats och hur många som kommer in, sen att det varit ett himla flax med levernastiden, och enda anledningen varför jag valde datorbutiken från början var att dom hade bra preliminära levernastider. Antar att många andra valde dom därför också, då det inte varit så mkt klagomål på andra butiker.

Tex. Komplett visar hur många dom får in preliminärt och räknar bort dom som är bokade. sedan var deras datum islutet av månaden vilket verkar vara dom verkliga leveranstiden när allt kommer till krita.

Mitt sparkle kort var den första datumen 5/11. i dagsläget är det den 22/11. Aja det verkar trilla in på det flesta butiker i slutet av månaden så ifall det inte trillar in då, på DB så blir det att byta butik, men i dagsläget finns inga alternativ.

Thats my point of view.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mindbeat
Jag håller inte helt med där. Så klart att man måste få säga sin åsikt, och känslan DB inte hanterat beställningarna så bra, dålig info om köplats och hur många som kommer in, sen att det varit ett himla flax med levernastiden, och enda anledningen varför jag valde datorbutiken från början var att dom hade bra preliminära levernastider. Antar att många andra valde dom därför också, då det inte varit så mkt klagomål på andra butiker.

Tex. Komplett har visar hur många dom får in preliminärt och räknar bort dom som är bokade. sedan var deras datum islutet av månaden vilket verkar vara dom verkliga leveranstiden när allt kommer till krita.

Mitt sparkle kort var den första datumen 5/11. i dagsläget är det den 22/11. Aja det verkar trilla in på det flesta butiker i slutet av månaden så ifall det inte trillar in då, på DB så blir det att byta butik, men i dagsläget finns inga alternativ.

Thats my point of view.

bra sagt. Alla butiker jag pratat med säger att det ska komma in en väldigt stor skeppning till sverige i mitten av nästa vecka. Bara att hoppas att detta är sant nu då.

Mvh Ludde

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mindbeat
Jag håller inte helt med där. Så klart att man måste få säga sin åsikt, och uppfattningen är att DB inte hanterat beställningarna så bra, dålig info om köplats och hur många som kommer in, sen att det varit ett himla flax med levernastiden, och enda anledningen varför jag valde datorbutiken från början var att dom hade bra preliminära levernastider. Antar att många andra valde dom därför också, då det inte varit så mkt klagomål på andra butiker.

Tex. Komplett har visar hur många dom får in preliminärt och räknar bort dom som är bokade. sedan var deras datum islutet av månaden vilket verkar vara dom verkliga leveranstiden när allt kommer till krita.

Mitt sparkle kort var den första datumen 5/11. i dagsläget är det den 22/11. Aja det verkar trilla in på det flesta butiker i slutet av månaden så ifall det inte trillar in då, på DB så blir det att byta butik, men i dagsläget finns inga alternativ.

Thats my point of view.

Word, visst det är inte helt och hållet DB's fel, men har de levererat någon gång av de leveranser som stog? jag tycker det vekar som att det har varit 6-8st leveranser som INGEN fick sitt kort på.
Visst om 10-20st hade fått sitt kort varje gång, då hade jag inte klagat. men de flyttar ju hela tiden och ingen verkar få sitt kort.

skamligt, men visst får man väl lov att vänta!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av rallyludde
Nu är min setup beställd iaf. Leadtek 8800gt kortet blev det som åkte med bland alla datordelar. Får hoppas på turen nu.

Mvh Ludde

tror det är mest tryck på leadtek kortet faktiskt, så du lär nog få vänta. Men jag vet inte vilket som är populärast

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro