"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."
Vad har ni i lön?
» Answer to Life, the Universe, and Everything.
» How can we balance the budget overnight? Easy. Put a tax on sex.
Navigare necesse est, vivere non est necesse.
Apple Macbook Pro
Brass knuckles and a 2x4
| 4 Wheels Move Your Body, 2 Wheels Move Your Soul |
Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.
REFUSED
"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."
Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.
There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.
ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.
Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"
ATI TALIBAN.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.
ATI TALIBAN.
Survival of Earthquake skåne 2008