Problem med att uppdatera Vista Ultimate

Permalänk
Medlem

Problem med att uppdatera Vista Ultimate

Jag har problem med att uppdatera Vista Ultimate. Efter installation av Vista så hämtas ca 35 olika uppdateringar (SP1 finns inte med i listan). Hela förloppet går tillsynes felfritt.

Datorn startar om 2-3 gånger.

När jag sedan kollar i kontrollpanelen så ser det till en början ut som att det har lyckats men efter ett tag så kan man se att samtliga uppdateringar har misslyckats och ikonen som talar om att det finns nya uppdateringar visas igen!

Jag har åter försökt att upptadera men resultatet blir detsamma. Jag har formaterat och installerat om Vista flera gånger utan förbättring.

Tacksam för hjälp.

Permalänk
Medlem

Under egenskaper för den här datorn (kontrollpanelen -> system) så har du standardinformation om datorn. Längst ner står det om hur det gick när du aktiverade windows och om WGA har fungerat som det ska.

Ser du några bekymmer där?

/G

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T