Permalänk
Medlem

Billigt snus i malmö?

Så, som nybliven malmöbo är självfallet det första jag frågar mig; var hittar jag billig snus?

Snusar helst granit. Finns det möjligtvis något ställe där jag får en stock för under 200? Eller åtminstone under 230?

Bor på dalaplan, så i närheten av det är väl mest intressant. Även om jag givetvis inte bangar på att ta cykeln en bit.

Tackar så hjärtligt på förhand.

Permalänk

Cykla till karamelltåget i Skellefteå granit lös@stock 205 kr

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk

88:an i Växjö, stocken kostar 200kr!

Se det som en utflykt.

Permalänk
Medlem

Fan, i umeå får man ju en stock granit för typ 170-180. Sånna priser vill jag ha.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Fan, i umeå får man ju en stock granit för typ 170-180. Sånna priser vill jag ha.

Kolla på Eniro vart du hittar Lidl där i krokarna, dom har riktigt billigt snus iaf i Sthlm.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fesen
Kolla på Eniro vart du hittar Lidl där i krokarna, dom har riktigt billigt snus iaf i Sthlm.

Det finns ett lidl runt hörnet, men dels har de inte granit, och dels äre inte speciellt billigt tror jag. Ska kolla igen imorgon.
Men tack ändå!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hapone
Det finns ett lidl runt hörnet, men dels har de inte granit, och dels äre inte speciellt billigt tror jag. Ska kolla igen imorgon.
Men tack ändå!

:/ Polarn brukar åka dit och köpa Rapé, kostar typ 230kr/stocken vilket är bra. Granit säljer dom på ICA hos mig för typ 22kr/dosan så ett ICa supermarket kan vara värt å kolla också så kanske du klarar 230krs gräsen.

Permalänk
Medlem

230kr stocken för rapé ? Riktigt bra, blir och dra dit innan Kos. Tack!