Någon annan som blir riktigt arg på Aftonbladets rubriker?

Permalänk
Medlem

Någon annan som blir riktigt arg på Aftonbladets rubriker?

Så jävla trött på Aftonbladet och deras missvisande rubriker. Ja jag förstår att de vill ha fler läsare så klart, men ändå... jag känner mig faktiskt lurad ibland, seriöst.

Jag kan ta ett exempel nu från Aftonbladet;

"Vad skrattar du åt, Kuyt? Här brister det för stjärnan"
http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/viasat/article4512234....

Efter att jag kollat på videon så tänker jag bara "vadå skratt? vadå brister?". HAN BARA FNISSAR TILL LITE FÖR HELVETE.
Så nu har jag slösat 1 minut på att kolla på en video. Wow då säger vissa, 1 minut är väl ingenting? Nej det är det inte, MEN!!! Grejen är att jag förväntar mig att se Kuyt dö av skratt eller något liknande.

Måste bara skriva av mig lite... efter att ha blivit lurad flera gånger...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Avstängd

Vad förväntar du dig? Det är aftonbladet vi pratar om. Hade det varit en seriös tidning så hade jag förstått dig.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Vad hade du väntat dej egentligen?

Om man vill läsa massor med skit artiklar som bara bygger på inkompetenta journalister så läser man på aftonbladet..

Om man vill något som stämmer bättre med verkligheten så läser man t.ex DN.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Jag vet, Aftonbladet suger riktigt hårt. Vetifan varför jag ens fortsätter att läsa den tidningen. Aftonbladet är en sida för mig som jag öppnar direkt när jag startat datorn (Sweclockers med), det är reflex att läsa den tidningen.

Borde fan ta och läsa en annan tidning i fortsättningen...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

"Vad fnissar du åt Kuyt?"

Inte lika bra :-/

Visa signatur

www.filipsprogram.tk - lite freeware
"Delight, herregud. Talang är bara förnamnet."

Permalänk

Jag har länkat om min Aftonbladet-knapp till Sportbladet. Då slipper jag se förstasidan.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Glömsk

Läs inte tidningen då.

*Flyttad*

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem

Sedan jag slutade läsa Aftonbladet har mitt behov att gnälla på skiten minskat markant.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

Tänk på att ni sponsrar dem med trafik och annonsintäkter även om ni bara surfar in "gratis". Total bojkott av den skitsidan för min del.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Sedan jag slutade läsa Aftonbladet har mitt behov att gnälla på skiten minskat markant.

Jepp. If you can't beat them, ignore them.

Permalänk

man kollar ju bara in de och se vad det är för nytt påhitt de kommit med denna gång Expressen brukar ju ha samma nyheter i bättre klass.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Läs inte Aftonbladet överhuvudtaget så slipper du sådant

Visa signatur

Win 7 x64 | Intel Core 2 Duo E6750@2.66Ghz | Gigabyte GA-P35-DS3R | Corsair 4096MB XMS2-6400 | Radeon HD4850 512MB | Creative X-FI ExtremeMusic | 2TB HDD | Hiper 580w | Sunet 100/100

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
man kollar ju bara in de och se vad det är för nytt påhitt de kommit med denna gång Expressen brukar ju ha samma nyheter i bättre klass.

Inte så svårt att vara bättre än 0.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Nej jag blir inte arg på dem för jag läser dem inte.

Permalänk
Medlem

Vem är Kuyt och varför bryr du dig om att han skrattar?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Ni har så jävla rätt, jag borde verkligen sluta läsa den skittidningen... ska försöka minska ner besöket från och med idag.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Vem är Kuyt och varför bryr du dig om att han skrattar?

Kuyt är en fotbollsspelare. Jag bryr mig inte om han skrattar, jag gillar bara se små filmklipp på folk som brister av skratt (som t.ex. när Tom Cruise dog av skratt hos Letterman), det smittar av sig, det gör så att jag börjar skratta och jag gillar att skratta.

Och nu förväntade jag mig det men fick en helt annan sak!

Visa signatur

daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Jag blir lite ledsen inombords varje gång jag blir påmind om att människor faktiskt läser kvällstidningar. Visst kan man tycka att man inte borde bry sig, utan bara skita i dem, men problemet är att deras undermåliga journalistik utgör ett visst hot mot samhället. Deras konstanta lögner ger läsare en skev verklighetsbild och deras oseriösa rapportering av polisutredningar och rättegångar underminerar rättssystemet.

Permalänk
Medlem

Aftonbladet ser jag mer som en plojtidning.
En sida man kan surfa in på när man har tråkigt för att få en dos trams utan relevans.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Aftonbladet ser jag mer som en plojtidning.
En sida man kan surfa in på när man har tråkigt för att få en dos trams utan relevans.

Problemet är att väldigt många inte har tillräckligt vett för att förstå att man ska ta kvällstidningar med en skopa salt. Det leder bara till elände.

Permalänk
Keeper of the Bamse

En vän till mig jobbar på Aftonbladet; inget han skryter med enligt honom själv.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Därför man slutar läsa skvallertidningar såsom Se&Hör, Expressen samt Aftonbladet.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

daVani gör mig ledsen med sina felaktiga rubriker på Swec.
Jag hade förväntat mig något oerhört allvarligt av aftonbladet, ett dråp förväxlat med mord, en katt fröväxlad med en människa, ett UFO förväxlat med ett börsras.
Men vad får ja? En vanlig klagan som bekräftar det jag redan länge misstänkt, nämligen att Aftonhorans anhopning av bokstäver bryter ned hjärnceller hos den som försöker tyda anhopningarna.

För din egen skull daVani, sluta läs AB AB och börja din rening med Namn & Nytt och lite MAD och annat på väg till bättre nyhetsläsning.
Kan reka gamla blad av En Ding-Ding Värld, mkt givande läsning.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Problemet för oss göteborgare är att vi inte har så bra tidningar här nere. Det finns aftonbladet, där läser jag enbart sporten. Expressen/gt är inte så jävla bra de heller, då finns det GP kvar som faktiskt är ännu sämre. I tex Dn så är det alldeles för mkt Stockholm.

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max