Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Har aldrig spelat KOTOR Var det bra?

Spela det, genast! Första spelet är ett av de bästa RPG jag har spelat, och inte på grund av speltekniken (som ibland kan diskuteras) utan för att berättelsen är helt lysande. Idag lär inte spelet glänsa rent visuellt men om du står ut med lite gammal grafik erbjuder spelet en finfin upplevelse.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawHead:

Spela det, genast! Första spelet är ett av de bästa RPG jag har spelat, och inte på grund av speltekniken (som ibland kan diskuteras) utan för att berättelsen är helt lysande. Idag lär inte spelet glänsa rent visuellt men om du står ut med lite gammal grafik erbjuder spelet en finfin upplevelse.

Gah, finns så många spel att spela Hur skall man hinna med?
Hittade både KOTOR 1 och 2 på prisjakt. Är det båda som gäller?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Gah, finns så många spel att spela Hur skall man hinna med?
Hittade både KOTOR 1 och 2 på prisjakt. Är det båda som gäller?

Definitivt KOTOR 1, det är ett måste!
KOTOR 2 fungerar också, så jag tycker du ska köpa det också

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Gah, finns så många spel att spela Hur skall man hinna med?
Hittade både KOTOR 1 och 2 på prisjakt. Är det båda som gäller?

Varför inte båda, kan inte röra sig om så stora pengar. Men om du bara ska spela ett ta ettan, det är bättre på alla sätt. Tvåan hetsades fram och en del content fick slopas till release vilket märks i spelet. Däremot finns det en patch som för tillbaka en del av detta.

Dessutom är de kronologiska så man bör ha spelat dom i ordning. Dessutom kommer deras story delvis komma igen i SWTOR vilket kan vara kul om tänker spela det.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosslan:

Definitivt KOTOR 1, det är ett måste!
KOTOR 2 fungerar också, så jag tycker du ska köpa det också

Skrivet av RawHead:

Varför inte båda, kan inte röra sig om så stora pengar. Men om du bara ska spela ett ta ettan, det är bättre på alla sätt. Tvåan hetsades fram och en del content fick slopas till release vilket märks i spelet. Däremot finns det en patch som för tillbaka en del av detta.

Dessutom är de kronologiska så man bör ha spelat dom i ordning. Dessutom kommer deras story delvis komma igen i SWTOR vilket kan vara kul om tänker spela det.

Nej, det var ca 100kr per spel så det är inga stora pengar Får köpa ettan vid tillfälle.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilPuppy:

Det vill jag verkligen ha en trovärdig källa på med tanke på att Bioware inte har släppt någon info om det själva

Min källa är Gamestop, som sa det när jag förhandsbokade CE, när jag bokade om till standard (eftersom min dator inte pallade spelet) och frågade om en ny kod, sa dem att jag skulle behålla CE eftersom den ger mig 3 dagar extra. trovärdig eller ej, who knows

Skrivet av Mocka:

Jaha, kommer man kunna flyga runt i rymden? Coolt om så är fallet Trodde först man flyttar sig från instans till instans med hjälp av teleport eller något liknande.

Ja, du kommer att flyga runt i rymden men bara i form av space combat, har provat på det och det är så underskattat och så lite uppmärksamhet runt om det än vad det förtjänar tycker jag. Quik travel (=Heartstone i wow term) animationen är riktigt snygg ser ut som hon/han gör sig redo att teleporteras om det va de du menade.

Permalänk
Medlem

När det gäller att ta sig från planet till planet så är det som i Star Wars filmerna att de hoppar till lightspeed och så är de framme.

KotOR är fortfarande bra när det gäller story men gameplay är extremt trist. Inte direkt balanserat när det gäller skills så vissa är klart bättre. Det finns en eller två builds som är klart bättre än allt annat. Men även om man bara plöjer genom combat för att spela storyn är det ändå värt det.

Vad tror ni om Huttballi SWTOR? Jag hade på nått sätt missat det och såg det inte fören igår fast de annonserade det för ett bra tag sen. verkar vara en våldsam version av amerikansk fotboll. Kan nog bli rätt skoj åtminståne ett tag.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monneman:

De har du rätt i, ju högre lvl ju fler abilities. Sedan ska gearar du också upp din companion vilket gör hon/han mer viktig än en liten imp i WoW, tycker jag iallafall. här är beviset: http://www.dailymotion.com/video/k1BMkqcY38TDVz2sKPn#from=emb... (Sith inquisitor, sorcerer lvl 42)

Jag hörde också ett datum, det jag hörde var 22 November. Det bioware säger är den som förhandsbokade tidigt får spela tidigt den som förhandsbokat sent får spela senare. men rykten är rykten

PM:a om ni vill ha BETA LEAK sidor då får ni se mer hur det funkar istället för att dra egna slutsatser från Biowares godkända-i-flera-olika-avdelningar-innan- release videos.

jag hörde 8 Dec
14 dagar innan 22 Dec (europa release datum), visserligen ändrat till 20 globalt.

Visa signatur

Skärm: Acer XB271 HU, Keyboard: Corsair k95
Moderkort: Asus Prime-A Z690, GPU: RTX 4080
CPU: Intel i7 13700k, Ram: 32Gb DDR5 6000Hz
Chassi: Lian Li Lancool 3, Högtalare: ALTEC LANSING 5.1 THX
Disk 1: WD 850x 1Tb, Disk 2: WD 850x 2Tb,PSU: Seasonic Prime 1000w

Permalänk
Medlem

Alla datum ni hör angående Early Access som inte kommer direkt från Bioware (utan endast från butiker, forum, rykten etc) är högst troligt bara gissningar och bör tas med en nypa salt.

Permalänk
Medlem

Förflyttningarna mellan planeterna sköts likadant som i Mass Effect, dvs du går ombord på ditt rymdskepp där du kan snacka lite skit med besättning, kolla utrustning osv eller så går du direkt till bryggan, väljer planet och landar när du väl är framme

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monneman:

Ja, du kommer att flyga runt i rymden men bara i form av space combat, har provat på det och det är så underskattat och så lite uppmärksamhet runt om det än vad det förtjänar tycker jag. Quik travel (=Heartstone i wow term) animationen är riktigt snygg ser ut som hon/han gör sig redo att teleporteras om det va de du menade.

Jaha okej, då förstår jag

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lyrisius:

Star Wars är dock nästan mer Fantasy än Sci-Fi... skogar=Endor och träsk=Dagobah
Skämt åsido, jag håller med på vad du menar. Att åka mellan stjärnorna och utforska på en mer planetär nivå har alltid kittlat mina spel-lökar lite extra.

Det behöver inte vara ett skämt för du har helt rätt. Star Wars är i princip fantasy fast i en rymdmiljö. Dessutom brukar dylik sci-fi alltid bara ta det som bör finnas på en planet där det finns liv och fördela det på en massa planeter istället. Därför finns det ökenplaneter, skogsplanter osv istället för att varje planet har både och. Istället för att resa mellan olika regioner på en planet så använder de rymdfärd för att åka mellan sagda regioner. Det är en rent kosmetisk ändring i de flesta fall och väldigt få har lyckats att faktiskt göra det djupt (Star Wars är inte ett av de senare fallen).

Det betyder ju inte att man kan gilla det ena mer än det andra utan bara att man inte bör blunda för hur fin skillnaden är.

Permalänk
Medlem

Visst är SW fantasi också, ursprungligen från George Lucas huvud.
Men i dessa sammanhang brukar man väl knyta begreppet "fantasy" till en medeltidsliknande atmosfär där folk slåss med svärd, sköld etc men med inslag av magi, mytologi och även vissa tekniska grunkor.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagas:

Vad tror ni om Huttballi SWTOR? Jag hade på nått sätt missat det och såg det inte fören igår fast de annonserade det för ett bra tag sen. verkar vara en våldsam version av amerikansk fotboll. Kan nog bli rätt skoj åtminståne ett tag.

Jag vet att jag kommer köra detta riktigt mycket, verkar vara mycket action då du revivas direkt och inte mindre än 10 sek så är du redan ute på slagfältet igen. Kanske lite trist att du går hur segt som helst när du har bomben men det sköna är att jävlar inte kan sitta och campa med den eller bli deffade av deras lagkamrater med den för länge då den sprängs efter en tid. Körde alderaan under betan, hur kul som helst men man får lite wow flashbacks när det andra teamet är hur organiserade som helst och ens egna lagkamrater springer rakt in i döden för att de vill ha kills.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monneman:

Jag vet att jag kommer köra detta riktigt mycket, verkar vara mycket action då du revivas direkt och inte mindre än 10 sek så är du redan ute på slagfältet igen. Kanske lite trist att du går hur segt som helst när du har bomben men det sköna är att jävlar inte kan sitta och campa med den eller bli deffade av deras lagkamrater med den för länge då den sprängs efter en tid. Körde alderaan under betan, hur kul som helst men man får lite wow flashbacks när det andra teamet är hur organiserade som helst och ens egna lagkamrater springer rakt in i döden för att de vill ha kills.

Ah de har snott idéer från warhammer online som i sin tur kan sägas ta det från fps eller vem vet.

Hur som helst är sådana typer av scenarios rätt roliga att bryta av med.

Surt bara att strider ser så segt ut i mina ögon... förbättrar de inte mängden handlingar / sekund ordentligt går det inte för mig.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Skrivet av IceDread:

Ah de har snott idéer från warhammer online som i sin tur kan sägas ta det från fps eller vem vet.

Hur som helst är sådana typer av scenarios rätt roliga att bryta av med.

Surt bara att strider ser så segt ut i mina ögon... förbättrar de inte mängden handlingar / sekund ordentligt går det inte för mig.

Ganska uppenbart att de snott grejjer från WaR med tanke på att en del av Mythic är med och utvecklar SWTOR

Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilPuppy:

Ganska uppenbart att de snott grejjer från WaR med tanke på att en del av Mythic är med och utvecklar SWTOR

Hehe det glömde jag, men det är bara positivt om de tar bra saker från andra spel egentligen fast det låter lite negativt ^^.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Nu har ju Bioware släppt på pressembargot för Republic sidan upp till level 15 så flera sajter har släppt beta previews över just denna info. Ni kan gå till följande länk får att få en sammanfattning med länkar till olika previews på olika sidor:
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=559735

Vilken slump att detta råkar sammanfalla precis innan Blizzcon...

Det är dock fortfarande NDA på vanliga betatestare, endast vissa pressajter har fått embargot släppt.

Permalänk
Medlem

tycker det är kasst att nästan alla passat på att köra republic!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monneman:

tycker det är kasst att nästan alla passat på att köra republic!

Det beror helt enkelt på att det var ett event där man skulle spela just republic klasser (källa). Inte svårare än så...

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

DÅLIGT!

Permalänk
Medlem
Skrivet av valiant:

Visst är SW fantasi också, ursprungligen från George Lucas huvud.
Men i dessa sammanhang brukar man väl knyta begreppet "fantasy" till en medeltidsliknande atmosfär där folk slåss med svärd, sköld etc men med inslag av magi, mytologi och även vissa tekniska grunkor.

Vissa använder det så men definitionen av fantasy är så enkel att det handlar om handlingar eller settings där magi eller övernaturliga ting har en viktig roll (jag skulle tro att påhittade världar i allmänhet passar in). Definitionen har ingenting med medeltiden att göra utan det är bara en vanligt förekommande setting för fantasy. Vad gäller Star Wars så är det ju inte bara magi osv som gör att det blir fantasy utan det är ju en väldigt klassisk saga (prinsessan i nöd, den unge hjälten, trollkarlen som hjälper honom, den mörke fursten osv) i en ny förpackning.

Permalänk
Medlem

Verkar som de flesta gillar spelet. 4 av 4 skribenter på mmorpg.com gav det mycket beröm.

Detta stycket gjorde mig riktigt glad.

"I was frequently faced with multifaceted choices that really got me thinking about what I’m doing and what the best course of action is. I often found myself both surprised and impressed with the writing of the content when it came to moral choices on the Trooper. It’s really telling when I go into a situation with my mind made up on what choice I’m going to make and only to be convinced by an NPC to reconsider the implications of my actions against my actual intentions."

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem

Av det man set på klipp så ser det ut som om det vore en Star wars - Galaxies 2... ni vet vad jag menar ni som lirat Galaxies.... Tycker dock rymdstriderna ser hemska ut, ska ju vara endast cockpit view som gäller för tusan, annars 0 i känsla... nå, man får testa 20 december....

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tycker det är synd att jag inte gillar spelet! Skulle inte vilja kalla det för ett mmorpg heller :/
Det enda som kändes lockade var story modes men det underhöll mig bara ett par dagar. Fan, börjar nog bli kräsen :(! Alltid älskat biowares singleplayer spel och alltid tyckt att dem varit hyfsat välgjorda också.. nog därför jag fick lite för höga förhoppningar om swtor.

Ibörjan fick man känslan av att det faktiskt spelade stor roll vad man valde men visade sig att det fan knappt spelar någon roll :/
Alla ser mer eller mindre likadana ut (iofs beta) och alla har samma djävla companions, vilket typ irriterade mig djävligt mycket!
Ogillar även att klasserna på Empire / republic är exakt likadana bara olika ikoner, namn på sakerna. Det är iofs en balans grej men det gör det så himla tråkigt! Sith Juggernaut = Jedi Guardian etc.

Rymd striderna är riktigt kassa. Man styr / gasar inte själv utan man kan bara "rulla?" åt sidorna och sikta/skjuta mot skepp.
Vet inte om det bara är tillfälligt.. men sämst, absolut sämst är det! Trodde det var ett skämt först. fy fan asså I ett star wars spel så ska de fan finnas bra rymd strider!

Fick hela tiden känslan av att jag var instängd då det är som att springa i korridorer (dock breda sådana). Hade hellre sett en öppen värld som i det flesta andra mmorpg.

En del kanske tar de som en överdrivt men tycker fan till och med SWG (SOM DET ÄR NU) är bättre än det här!

Satan vad jag kastar skit på spelet. Men jag hade förväntat mig så mycket mer.. åh varför ska man alltid börja fantisera innan man vet fakta??? :(! Hade hoppats på ett riktigt Star wars spel där det var mycket fokuserat på kriget mellan empire/republic och att kriget faktiskt förändrade hur priserna etc ligger på i de olika systemen, att man kunde ta över system åt sin sida. Att man faktiskt fick försöka smuggla gods igenom rymden, bli jagad. Jaga andra spelare som har ett pris på sitt huvud genom öppna planeter. Att jedi/sith var svårt att bli, att man kunde hitta random hemligheter som gav en skills/combos som gör en lite unik och en massa avundsjuka medspelare

.. ja, jag sökte nog mer efter SWG2 än ett theme park mmorpg som inte alls har samma känsla

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qewk:

Hade hoppats på ett riktigt Star wars spel där det var mycket fokuserat på kriget mellan empire/republic och att kriget faktiskt förändrade hur priserna etc ligger på i de olika systemen, att man kunde ta över system åt sin sida. Att man faktiskt fick försöka smuggla gods igenom rymden, bli jagad. Jaga andra spelare som har ett pris på sitt huvud genom öppna planeter. Att jedi/sith var svårt att bli, att man kunde hitta random hemligheter som gav en skills/combos som gör en lite unik och en massa avundsjuka medspelare

.. ja, jag sökte nog mer efter SWG2 än ett theme park mmorpg som inte alls har samma känsla

Det har varit rätt tydligt i några år nu att SWTOR inte är det spelet som du beskriver. Det du beskriver låter mycket riktigt mycket mer som SWG2. SWTOR är mer KotOR Online med WoW influenser.

Vet inte hur du lyckats bygga upp dina förväntningar så när dina förhoppningar är helt tvärt emot vad de sagt att spelet fokuserar på

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem

Dessutom, Old republic... hmm... VI VILL HA STORM TROOPERS! eller är det bara jag

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av TuX81:

Dessutom, Old republic... hmm... VI VILL HA STORM TROOPERS! eller är det bara jag

Äh, kasta rustningen i blekmedel så blirä' gött nog.

Men rillelajto, du verkar nog ha hajpat och förvrängt din uppgfattning om spelet lite väl hårt. Det vill säga, extremt. So... Dunno' what to say. Ät en bit choklad och sätt dig med Jedi Outcast, så kanske det känns bättre?

Permalänk
Skrivet av Feskmacka:

Äh, kasta rustningen i blekmedel så blirä' gött nog.

Men rillelajto, du verkar nog ha hajpat och förvrängt din uppgfattning om spelet lite väl hårt. Det vill säga, extremt. So... Dunno' what to say. Ät en bit choklad och sätt dig med Jedi Outcast, så kanske det känns bättre?

Tycker du är lite nonchalant mot hans åsikt nu. Jag håller faktiskt med honom helt i hans kritik mot spelet, och inget av denna kritik har att göra med orealistiska förväntningar utan snarare att swtor inte höll måttet på en del grundläggande saker. En någorlunda öppen spelvärld, dialogval som påverkar mer än hur konversationen ser ut och klasser som känns hyffsat unika mellan factions, tycker i alla fall inte jag är överdrivna förväntningar utan saker som känts som självklara.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem
Skrivet av Feskmacka:

Äh, kasta rustningen i blekmedel så blirä' gött nog.

Men rillelajto, du verkar nog ha hajpat och förvrängt din uppgfattning om spelet lite väl hårt. Det vill säga, extremt. So... Dunno' what to say. Ät en bit choklad och sätt dig med Jedi Outcast, så kanske det känns bättre?

Jag tror du får förklara vad du menar med att han skulle ha "förvrängt sin uppfattning".

Jag hade också en hel del kritiska synpunkter på spelet, synpunkter som jag fick en hel del skit för och nu efteråt när jag har testat betan så finns det en hel del saker med spelet som jag verkligen inte gillar och jag delar därför rillelajtos åsikter.

När vi ändå talar om förvrängda uppfattningar så uppfattar jag dig som någon som sväljer all hype som EA sprutar över ditt ansikte men så extrem är du väl inte?

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.