Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kilroy
Om den finns i butikslager så är det bara att beställa, då tar dom den därifrån.
Men det tar ungefär 1 dag extra innan du har ditt paket.

Jasså, fungerar det så? okej bra.
tack för infon

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M

Permalänk

Hej Inet!
Ifall det står Beställningsvara på en produkt, beställer ni då in produkten i fråga när man lägger en order på den?

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calle.Lid
Hej Inet!
Ifall det står Beställningsvara på en produkt, beställer ni då in produkten i fråga när man lägger en order på den?

Brukar funka så
Jobbar inte på inet men skulle gissa att det är så dom gör

Permalänk
Inet

Hej alla SweClockare! Då har åter en helg gått och våren är i antågande (iaf. i göteborg, såg att det snöade i Stockholm)!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av topfuel
Godmorgon inet.se! Jag undrar när ni får in fler http://www.inet.se/artikel/5321472/noctua-nh-d14-140mm-flakt behöver en i slutet av den kommande veckan. tack i förväg!

Leverans är beräknad till den 27:e. Men som redan nämnts har vi även på butikslagret som tar någon dag extra att skicka från.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av flue_81
Hej Inet fick en felanmälan godkänt för ett moderkort som inte sparar CMOS vid strömavbrott samt inte detekterar rätt multipler.
Det jag undra är om det underlättar för er om jag också sänder med cpu/mem så ni kan testa med exakt dom delarna jag kör med.
Tack som vanligt för snabba svar, frakt & godisstången naturligtvis.

P.S alla delarna är beställda från er vid samma tidpunkt

Hör av dig till serviceavdelningen på service@inet.se eller 031-652700 så får du bäst svar.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calle.Lid
Hej Inet!
Ifall det står Beställningsvara på en produkt, beställer ni då in produkten i fråga när man lägger en order på den?

Helt korrekt!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zcenicx
Kommer ni att ta in moderkorten MSI NF750-G55 eller NF980-G55 inom någon snar framtid?

Som de enda moderkort med AM3, DDR3 och SLI vore det fint, speciellt som ingen stor butik verkar ha endera.

Vi jobbar på att få in moderkort från MSI. Har tyvärr inget datum när vi kommer att få upp dem på hemsidan.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Navelludd
30min från order till packad och klar en fredag eftermiddag, inte dåligt!

Helt klart på gränsen till för bra service

ps. slidern på kapacitet för RAM-minnen har löpt amok nu igen

Precis som det ska gå till.

Gah, slidern till minnen fixad!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joelgbg
Hej!

Undrar bara om ni kommer att ta in Crucial RealSSD C300 2,5" 128GB (SATA 6 Gb/s, 355MB/215MB) och isånt fall när?

Som det ser ut nu har vi ingen leverantör på dessa diskar. Men det är helt klart något som är intressant att få in i sortimentet!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hur många är det som jobbar inom Inet.se?
Uppdelat på olika arbetsplatser (butik,plock,retur,etc)
Hur många beställningar ligger det per månad i snitt?
Hur ser försäljning ut för norr/syd Sverige? (delat på Sundsvall å privata om ni har sån lista)

Gammal fråga "Sweclocker´s 500 frakfritt, kommer denna att ändras å blir de för alla, samköras med Sweclocker´s medlem´s register alt. tas bort?"
Ser ni nån förbättring å vara med Sweclockers å vilka?

Tips till hemsida, Info sida relaterat till alla försäljares hemsidor.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bloopy
Gammal fråga "Sweclocker´s 500 frakfritt, kommer denna att ändras å blir de för alla, samköras med Sweclocker´s medlem´s register alt. tas bort?"
Ser ni nån förbättring å vara med Sweclockers å vilka?
.

Det har de svarat på många gånger redan, så länge det är ekonomiskt hållbart.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk

Gotte! Inet har nu bytt ut mitt ljudkort jag hade problem med.. dom har även hittat fel vad jag kunde se i mailet.. och skickat mig ett nytt!

Tack så mycket Inet!

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem

Jag skulle uppskatta om jag kan få en ungefärlig siffra angående hur snabbt ni kan få hem https://www.inet.se/artikel/6303370/asus-xonar-essence-stx ifrån eran leverantör? Är det rimligt att jag kan få hem kortet denna vecka om jag lägger en order idag alt. imorgon, eller kan ni kanske till och med beställa hem ett kort redan nu så att det finns i lager så snabbt som möjligt?

Permalänk
Inet
Citat:

Ursprungligen inskrivet av roxarn
Jag skulle uppskatta om jag kan få en ungefärlig siffra angående hur snabbt ni kan få hem https://www.inet.se/artikel/6303370/asus-xonar-essence-stx ifrån eran leverantör? Är det rimligt att jag kan få hem kortet denna vecka om jag lägger en order idag alt. imorgon, eller kan ni kanske till och med beställa hem ett kort redan nu så att det finns i lager så snabbt som möjligt?

På just det kortet har vi runt en dag i leveranstid från leverantören till oss vid beställning.

Vi lägger normalt sett beställning samma dygn som din order kommer in.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej inet går det att köpa reserv delar till g15 nånstans ? Fötterna på g15 har gått sönder.

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Beställde förra veckan ett antal datorkomponenter samt byggnation av dator. Hade lite problem med grafikkort som var försenat osv, jag mailade fram och tillbaka med er support och jag bytte till ett GTX 285 istället. Mycket trevlig support. Såg idag dock att musmattan jag beställt helt plötsligt försvann som reserverat i min order, hade alltså 1 reserverad igår, men imorse försvann den! Detta löstes snabbt av er då jag bytte matta (Lite fulare motiv, var så sugen på Grin-mattan ). Han jag snackade med, Mikael om jag inte minns fel, sa att han satte min order som prio nere hos byggnation-gänget, vid 17:00 tiden fick jag ett mail att min order var skickad (underbart snabbt, hade räknat med att få datorn nästa vecka). Något som är skumt är dock att jag valde att få paketet skickat till ICA närmast mig, men när jag läser godssökningen står det att jag valt DPD Företagstjänst 16.00 (15), jag är visserligen företagskund och undrade bara om detta betyder att det skickas hem till mig istället för till ICA? Jag har absolut inga invändningar med detta, måste bara se till att vara hemma imorgon då. Har mailat support men tror dom hade gått hem för dagen.

Måste återigen tacka för otroligt snabb support, får jag hem paketet oskadat och fullt fungerande så kommer jag UTAN tvekan handla hos er igen, big ups!

Permalänk
Inet
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pompa_kumla
Hej inet går det att köpa reserv delar till g15 nånstans ? Fötterna på g15 har gått sönder.

Tyvärr finns ej fötterna till G15 som reservdel. Ett tips är att ringa till Logitech på 08 501 632 83 och höra om de kan hjälpa till.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av KViq
Beställde förra veckan ett antal datorkomponenter samt byggnation av dator. Hade lite problem med grafikkort som var försenat osv, jag mailade fram och tillbaka med er support och jag bytte till ett GTX 285 istället. Mycket trevlig support. Såg idag dock att musmattan jag beställt helt plötsligt försvann som reserverat i min order, hade alltså 1 reserverad igår, men imorse försvann den! Detta löstes snabbt av er då jag bytte matta (Lite fulare motiv, var så sugen på Grin-mattan ). Han jag snackade med, Mikael om jag inte minns fel, sa att han satte min order som prio nere hos byggnation-gänget, vid 17:00 tiden fick jag ett mail att min order var skickad (underbart snabbt, hade räknat med att få datorn nästa vecka). Något som är skumt är dock att jag valde att få paketet skickat till ICA närmast mig, men när jag läser godssökningen står det att jag valt DPD Företagstjänst 16.00 (15), jag är visserligen företagskund och undrade bara om detta betyder att det skickas hem till mig istället för till ICA? Jag har absolut inga invändningar med detta, måste bara se till att vara hemma imorgon då. Har mailat support men tror dom hade gått hem för dagen.

Måste återigen tacka för otroligt snabb support, får jag hem paketet oskadat och fullt fungerande så kommer jag UTAN tvekan handla hos er igen, big ups!

Skönt att det löste sig med musmattan!

Jag hittar dessvärre inget mail från dig med ordernummer. Dra gärna iväg ett mail till order@inet.se med ordernummer samt kort beskrivning av ärendet så svarar vi asap.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inet.se

Skönt att det löste sig med musmattan!

Jag hittar dessvärre inget mail från dig med ordernummer. Dra gärna iväg ett mail till order@inet.se med ordernummer samt kort beskrivning av ärendet så svarar vi asap.

Mvh / Inet

Ser nu att det kommit fram till distributionsterminalen, jag ber om ursäkt, missförstånd från min sida. Ska hämta upp det lite senare, återkommer med full recension när jag fått "the goods"

Permalänk
Medlem

Tjena Inet!

Tänkte bara höra om ni vet om ni får in "Arctic Cooling Accelero Twin Turbo Pro" till 27/3? Är verkligen sugen på att köpa en!

Permalänk
Inet
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2infinity
Tjena Inet!

Tänkte bara höra om ni vet om ni får in "Arctic Cooling Accelero Twin Turbo Pro" till 27/3? Är verkligen sugen på att köpa en!

Den senaste informationen från leverantören är 29/3 (27:e är på en lödag). Håll gärna koll på hemsidan då informationen uppdateras kontinuerligt.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Ännu en fråga, vet inte om ni får svara på detta, men verkar ni få in några Geforce 470 / 480 till release nu på fredag?

Edit: Såg nu på swec framsidan att det är försenat till 6e så de va inget

Permalänk

Litet stavfel på http://www.inet.se/artikel/6301152/microsoft-sidewinder-x4
"SideWinder X4 är ett (av?) det senaste gaming..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pompa_kumla
Hej inet går det att köpa reserv delar till g15 nånstans ? Fötterna på g15 har gått sönder.

På mitt logitech ex110 löste jag det genom att sätta "möbeltassar" under där fötterna tidigare satt, kanske något att iaf testa?

På mitt tangentbord blev det jättebra

Permalänk

Hej Inet!

Tänkte höra om det finns någon möjlighet för er att ta in Razer Diamondback 3G Flame Red? http://eu.razerzone.com/media/catalog/product/cache/1/image/f...

Vill även passa på att tacka för mycket god service, har under dom senaste veckorna lagt flera beställningar vilka alla har skötts mycket snabbt och smidigt!

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Medlem

Halloj Inet!

Har ni övervägt att ta in Enermax Apollish-fläktarna i sortimentet? Dem är väldigt intressanta!

Mvh

Visa signatur

[Chassi: Lancool PC-K62] - [PSU: Xilence 600W] - [MoBo: Asus P5KPL-C] - [CPU - Q6600 @ 2.40 GHz med stockkylare] - [GPU: Nvidia 8800GT] - [Minne: Apacer 2x2GB av okänd frekvens] - [HDD 1: Seagate 250GB] - [HDD 2: WD 500GB] - [Ljud: X-fi Fatal1ty Champion + Z-5500] - [Fläktkontroller: Zalman ZM-MFC 1 Plus] - [Skärm: Samsung SyncMaster 226BW] - [Tangentbord: Razer Tarantula] - [Mus: Logitech MX518] - [Musmatta: Steelseries av okänd modell] - [Headset: Razer Carcharias] - [OS: Windows 7]

Permalänk
Inet
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
Litet stavfel på http://www.inet.se/artikel/6301152/microsoft-sidewinder-x4
"SideWinder X4 är ett (av?) det senaste gaming..."

Fixat, tack!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kompressor
Hej Inet!

Tänkte höra om det finns någon möjlighet för er att ta in Razer Diamondback 3G Flame Red? http://eu.razerzone.com/media/catalog/product/cache/1/image/f...

Vill även passa på att tacka för mycket god service, har under dom senaste veckorna lagt flera beställningar vilka alla har skötts mycket snabbt och smidigt!

Musen har dessvärre utgått och går inte att beställa.

Tack för att du handlar av oss!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spongie
Halloj Inet!

Har ni övervägt att ta in Enermax Apollish-fläktarna i sortimentet? Dem är väldigt intressanta!

Mvh

Vi kommer inte att ta in Enermax som det ser ut nu. Om man vill ha färgglada fläktar är det Revoltec som gäller.

http://www.inet.se/filter/133/flaktar?property0=23&property2_...

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Heya inet.

Undrar ifall det är möjligt att åka till eran butik i göteborg och hämta upp http://www.inet.se/artikel/6900675/corsair-obsidian-kampanj ? Eller gäller det bara för internet? :/

för när jag byter till butikspris så står det "0st" på alla :(. Skulle vilja hämta det i butik då det är helg = vill ha något nytt att pyssla med nu under helgen, vill inte vänta på posten :D.

Tack

Visa signatur

Macbook Pro 15" (late-2015)

Permalänk
Medlem

Conradiminja, om du lägger en beställning nu innan 16.00 och med en fraktfritt artikel så bör du ju få den imorgon. Annars kan du nog ringa till inet och beställa den till en butik men då får du nog ringa nu omgående.

http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk

Hört att ni ska ta in färdigsleevade atx 24pin / atx 8pin mm. När tror ni att finns i lager? Är det månader,veckor eller dagar kvar?

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Tack Inet.

tack för snabb leverans av sennheiser headset m.m och för godiset

Permalänk
Medlem

Finns det någon chans att ni tar in Samsung EcoGreen F3 HD105SI 32MB 1TB? Är nämligen ute efter en 1TB hårddisk som är tyst och energisnål för lagring.

Permalänk
Inet
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Conradiminja
Heya inet.

Undrar ifall det är möjligt att åka till eran butik i göteborg och hämta upp http://www.inet.se/artikel/6900675/corsair-obsidian-kampanj ? Eller gäller det bara för internet? :/

för när jag byter till butikspris så står det "0st" på alla :(. Skulle vilja hämta det i butik då det är helg = vill ha något nytt att pyssla med nu under helgen, vill inte vänta på posten :D.

Tack

Skicka ett PM till mig med namn, mobilnummer samt vilken butik du vill hämta chassit så gör vi en specialare.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Hört att ni ska ta in färdigsleevade atx 24pin / atx 8pin mm. När tror ni att finns i lager? Är det månader,veckor eller dagar kvar?

Vi har tyvärr inget datum, men jobbar på det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrMask
Tack Inet.

tack för snabb leverans av sennheiser headset m.m och för godiset

Tack själv!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av betan
Finns det någon chans att ni tar in Samsung EcoGreen F3 HD105SI 32MB 1TB? Är nämligen ute efter en 1TB hårddisk som är tyst och energisnål för lagring.

Den kommer, har tyvärr inget exakt datum i dagsläget.

Ha nu en skön helg!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Har hittat felaktig information i produktbeskrivningen för Asus M4A785T-M och Asus M4A785TD-M EVO, ArtNr 1901741 resp. 1900991. Det står att de har PCI-E x8 portar, vilket inte stämmer. Det synns visserligen tydligt på bilderna att så är fallet, men det vore ju tråkigt om någon blev vilseledd av beskrivningen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inet.se

Vi har tyvärr inget datum, men jobbar på det.

Ha nu en skön helg!

Mvh / Inet

Okej, bara att hålla utkik då

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av defaultusername
Har hittat felaktig information i produktbeskrivningen för Asus M4A785T-M och Asus M4A785TD-M EVO, ArtNr 1901741 resp. 1900991. Det står att de har PCI-E x8 portar, vilket inte stämmer. Det synns visserligen tydligt på bilderna att så är fallet, men det vore ju tråkigt om någon blev vilseledd av beskrivningen

I många fall är de 8x i busshastighet, men det är 16x portar. Men de är "halverade" bara. Så de kan mkt väl stämma

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070