Permalänk
Medlem

hejsan inet! har ni funderat på att ta in dessa ?

http://www.nzxt.com/series/premium_cables/

edit: såg ett fel, ni borde nog skriva in måtten på skivorna som står i recensioner till specifikationer

http://www.inet.se/artikel/5321184/fractal-design-dampmatta

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 8800gt (7970inc) - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ HP Probook 6450

Permalänk
Inet
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HoDeD
hejsan inet! har ni funderat på att ta in dessa ?

http://www.nzxt.com/series/premium_cables/

edit: såg ett fel, ni borde nog skriva in måtten på skivorna som står i recensioner till specifikationer

http://www.inet.se/artikel/5321184/fractal-design-dampmatta

Vi jobbar på att få ett sortiment av liknande kablar. Har tyvärr inget datum när det är klart.

Måtten på dämpmattorna finns nu på artikeln, tack!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Keeper of Traditions

En snabbis, när kommer ni få in nya scythe kaze fläktkontroller?

Denna pratar jag om:
http://www.inet.se/artikel/5321325/scythe-kaze-q-3-5-flaktkon...

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Hej Inet.

Kommer ni få in ASUS P5Q Premium P45 Socket-775?

Eller kan ni ta in eller något? Vill inte köpa av komplett...

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

hej Inet

kommer ni ta in MSI 890 moderkorten ? iså fall alla modeller, gx och fx när den släpps..?

Visa signatur

ASUS MAXIMUS VI GENE mATX / BenQ 24'' XL2420T 144hz /
Samsung SSD EVO Basic 840-Series 500GB / Intel Core i7 4770K 3.5 GHz
Corsair AX 1200i Digital 1200W 80+ Platinum / Corsair Obsidian 350D /
Kingston 32GB (4x8GB)DDR3 2400Mhz/CL11/Beast Series /2X Asus 980 Strix

Permalänk
Inet
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kamil05
hej Inet

kommer ni ta in MSI 890 moderkorten ? iså fall alla modeller, gx och fx när den släpps..?

Jag har tyvärr inget datum när vi får in MSI-moderkort. Tanken är att vi börjar med de populäraste modellerna för att utöka sortimentet om det rullar på bra.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av of-doom
Hej Inet.

Kommer ni få in ASUS P5Q Premium P45 Socket-775?

Eller kan ni ta in eller något? Vill inte köpa av komplett...

Vi har valt att ta in Deluxe-varianten i stället. Något färre USB-, och SATA-portar, men ett bättre pris.

http://www.inet.se/artikel/1901620/asus-p5q-deluxe-p45-socket...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newklear
En snabbis, när kommer ni få in nya scythe kaze fläktkontroller?

Denna pratar jag om:
http://www.inet.se/artikel/5321325/scythe-kaze-q-3-5-flaktkon...

Det senaste beskedet är "inom ett par veckor", så någon gång under månaden iaf.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Gaaah! Precis fått pengar till ett 5850 så har ni inte det jag vill ha i lager. Når får ni in mer tror du? Är PowerColor Radeon HD5850 PCS+ jag funderar över.

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem

Försöker du göra dig lustig över min bedrövelse?

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Inet
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qrush
Gaaah! Precis fått pengar till ett 5850 så har ni inte det jag vill ha i lager. Når får ni in mer tror du? Är PowerColor Radeon HD5850 PCS+ jag funderar över.

Finns på lager i butik, bara att beställa!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet

Finalisterna i Taurustävling!

Vi har efter mycket arbete och möda gått igenom alla tävlingsbidrag i vår Taurustävling och utsett 19 finalister!

Nu vill vi ha er hjälp att välja ut vinnaren till ett presentkort på 5000:-.

Besök tävlingstråden och rösta!

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=9...

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inet.se
Finns på lager i butik, bara att beställa!

Mvh / Inet

Så finns inte korten i lager så tar ni från en närliggande butik eller? Beställt nu i alla fall.

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qrush
Så finns inte korten i lager så tar ni från en närliggande butik eller? Beställt nu i alla fall.

Kolla mitt inlägg på förra sidan, tog inte lång tid... Länk

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Se där ja! Tänkte inte på att läsa tråden, var i extas. Väntar ju trots allt på ett 5850 nu. Tack så mycket för snabbt svar Inet och tack för hjälpen PoC.

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk

Hej Inet! Jag har en fråga till er. Har ni några planer på att ta in AMD Athlon II X2 215 i ert lager? Skulle vara trevligt med en instegs modell i den serien som kanske kan ligga jämt i pris med Celeron 3300?

Tack på förhand!

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Inet
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swedish Berserk
Hej Inet! Jag har en fråga till er. Har ni några planer på att ta in AMD Athlon II X2 215 i ert lager? Skulle vara trevligt med en instegs modell i den serien som kanske kan ligga jämt i pris med Celeron 3300?

Tack på förhand!

Hej,

Då det inte skiljer många tior upp till 245 som är snabbare har vi valt att helt skippa 215.

http://www.inet.se/artikel/5308628/amd-athlon2-x2-245-2-9ghz-...

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Varför funkar inte "Töm kundvagnen" funktionen? Har inte gjort det på ett tag för mig.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Tror detta är fjärde gången jag/jag med en familjemedlem köper bärbara datorer hos er, bildskärmar, dator delar och andra småsaker.

Sammanlagt:
2 bärbara datorer
2 dator delar (fullständig dator)
= 20-30k när jag tänker efter om inte mer
Synd att man inte kan få rabbat hos er när man köper då man är "stam" kund haha..

Visa signatur

Mitt andra jag:
Gigabyte 890GX/SB850 - Phenom II X4 955BE - Corsair 4GB 1600MHz - PowerColor HD5850 PCS+ - Samsung F3 500GB
FD Define R2 - FD Newton R2 650W - BenQ G2222 LED 1080p - Logitech MX518 - Logitech UltraX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixoon
Varför funkar inte "Töm kundvagnen" funktionen? Har inte gjort det på ett tag för mig.

inte för mig heller, men jag trodde att jag var ensam om det...
Löste det genom att ta bort alla cookies från inet.se och sedan gå in på sidan som vanligt igen.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

@xkurdi

Har tänkt samma sak, vet inte hur många tusen jag lagt hos Inet, kanske 40-50k Så vore grymt om det fanns någon typ av stamkundsrabbat på vissa varor för oss som spenderar alla våra pengar hos er

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2infinity
@xkurdi

Har tänkt samma sak, vet inte hur många tusen jag lagt hos Inet, kanske 40-50k Så vore grymt om det fanns någon typ av stamkundsrabbat på vissa varor för oss som spenderar alla våra pengar hos er

Skulle tro att de flesta som skriver i denna tråd handlat för femsiffriga belopp hos Inet så det kommer bli många som ska ta del av ett av. erbjudande vilket kostar Inet mer men man skulle inte tacka nej till någon slags rabatt

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Butik i sundsvall skulle jag verkligen vilja ha! Vet nog många som också skulle vilja ha det.

Visa signatur

Nej

Permalänk
Inet
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xkurdi
Tror detta är fjärde gången jag/jag med en familjemedlem köper bärbara datorer hos er, bildskärmar, dator delar och andra småsaker.

Sammanlagt:
2 bärbara datorer
2 dator delar (fullständig dator)
= 20-30k när jag tänker efter om inte mer
Synd att man inte kan få rabbat hos er när man köper då man är "stam" kund haha..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2infinity
@xkurdi

Har tänkt samma sak, vet inte hur många tusen jag lagt hos Inet, kanske 40-50k Så vore grymt om det fanns någon typ av stamkundsrabbat på vissa varor för oss som spenderar alla våra pengar hos er

Just nu jobbar vi stenhårt med att få klart systemet för faktura/avbetalning.

Men när allt på hemsidan börjar bli klart kommer vi att utveckla någon form av bonussystem.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixoon
Varför funkar inte "Töm kundvagnen" funktionen? Har inte gjort det på ett tag för mig.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piece of Cake
inte för mig heller, men jag trodde att jag var ensam om det...
Löste det genom att ta bort alla cookies från inet.se och sedan gå in på sidan som vanligt igen.

Vi är medvetna om att "töm kundvagnen" tyvärr inte fungerar på alla datorer.

Vi jobbar på att lösa problemet.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

En liten snabb fråga bara, om man har lämnat in en produkt till er för felanmälan, och den sedan är klar. Hur lång tid brukar det ta innan den skickas efter att man har fått en bekräftelse på att reparationen/felsökningen är fullständig och att man har fått ett Kolli-ID?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inet.se
Vi är medvetna om att "töm kundvagnen" tyvärr inte fungerar på alla datorer.

Vi jobbar på att lösa problemet.

Mvh / Inet

Jag har en MacBook Pro med OS X 10.6.3 och använder safari om det hjälper er.
Och jag testade nu bara för att kolla och då funkade det med både safari och firefox...

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Är det jag som ser dåligt eller har ni inte Powercolors Go Green kort?

Sen tycker jag det är lite synd att ni inte har några passivt kylda ATI-kort mellan HD5450 och HD5750, jag tycker det borde finnas passiva kort även i 5570- och 5670-serien?
Men det gör det kanske inte?

Permalänk
Medlem

Hej Inet,

Jag har ett Gigabyte GTX260 och funderar på ett köpa ett till för SLI. Har tittat på detta men har inte pengar för att köpa det just nu. Ser dock att ni enbart har ett kvar, kommer ni inte ta in fler efter att det är sålt?

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem

Hej inet! Undrar om ni vet när ni får in ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3? Kanske omöjligt att svara på men skulle vara kul att veta då jag har planer att bygga mig en ny dator inom en månad eller så!

MVH

Visa signatur

GPU: Vega 56 - RAM: 32GB - CPU: Ryzen 7 3700X - MasterLiquid ML240L
SSD: Kingston A2000 1000GB MB: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/artikel/6301152/microsoft-sidewinder-x4

Hej! Undrar om priset är ett erbjudande eller kommer det ligga så ett tag? ;P

Undrar eftersom jag ska beställa den 15e ^^

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Hmm...
av någon konstig anledning fick jag inte min kundvagn nu? Det var andra saker som någon annan har plockat ihop? :S

Firefox, Windows 7 x64.

Permalänk
Medlem

Satt och byggde "Überkill Gamer Fermi Edition" med lösa delar på er hemsida. Inklusive montering och allting var det ca 1000kr billigare jämfört med att välja Überkiller burken rakt av. Får man med grymma klistermärken och T-shirts eller vadå? Vid närmare undersökning verkar den kosta lika mycket i butik som om man köper via nätet, är detta meningen eller kommer priserna uppdateras när Fermikorten är i lager?