Permalänk

Bra svensson-gym i Malmö

Då jag beslutat mig för att lägga spriten på hyllan efter att ha tröttnat något enormt på mitt leverne, framför allt med tanke på att jag inte ens kan komma ihåg sist jag faktiskt hade kul, så känner jag att jag behöver något nytt att sysselsätta mig själv med.
Man hör ofta hur gamla alkisar och hjärtekrossade grabbar finner ro på gymmet så därför tänkte jag att jag kunde ge det en chans.

Nu får ni tycka vad ni vill om detta, men jag vill inte till ett gym med en massa "spännblattar". Då jag bor centralt så får det gärna vara i centrum.

Så, malmöbor, fram med förslag!

Permalänk
Medlem

Om nautilus finns i malmö så borde det väl funka.
Alldeles för lite fria vikter för att byggarna ska vara där.
Spännisar går aldrig att komma ifrån dock.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

om du har möjlighet att träna på förmiddagen så bör du ju kunna undvika folkmassor på gym, för det är väl så att när det är mycket folk och tränar som spännisarna dyker upp?

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Kockums ute i västra hamnen! Tränar inte där längre men då jag gjorde det så var det mycket kontorsfolk ifrån området, PTna där är goa med.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Fitness24Seven i möllevången. Gymmet över Lidl i dalaplan. Friskis o svettis vid mcdonalds nära heleneholm.

Alla centralt!

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Re: Bra svensson-gym i Malmö

Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Då jag beslutat mig för att lägga spriten på hyllan efter att ha tröttnat något enormt på mitt leverne, framför allt med tanke på att jag inte ens kan komma ihåg sist jag faktiskt hade kul, så känner jag att jag behöver något nytt att sysselsätta mig själv med.

Låter som ett vist beslut. Bara se till att inte snöa in för hårt på träningen. Finns så många som helt plötsligt tror att träningen är allt i livet. Balans!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Fitness24Seven i möllevången. Gymmet över Lidl i dalaplan. Friskis o svettis vid mcdonalds nära heleneholm.

Alla centralt!

Men nu var det ju spännbögar han ville slippa.

Visa signatur

"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
Crippa90

Permalänk
Medlem

Vad är en "spännbög"? Folk som går runt och tror att de är något? -.-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exry
Vad är en "spännbög"? Folk som går runt och tror att de är något? -.-

En spännbög är en bög som går runt och spänner sig, säger väl sig självt.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Jahapp, för enkelt för att man ska fatta alltså. Trodde det hade en dold betydelse...

Permalänk
Medlem

Bakis'å'skakis vid heleholm ska vara rätt lugnt sade min sambo då hon tränade där. Det ute på Ön rekommenderas inte.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snutte
Bakis'å'skakis vid heleholm ska vara rätt lugnt sade min sambo då hon tränade där. Det ute på Ön rekommenderas inte.

Skämtar du eller?
Nu har jag inga som helst grunder för det, men rent spontant känns det som att det borde vara tvärt om.
Vid Ön bor det väl mest gamlingar och kanske barnfamiljer?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Skämtar du eller?
Nu har jag inga som helst grunder för det, men rent spontant känns det som att det borde vara tvärt om.
Vid Ön bor det väl mest gamlingar och kanske barnfamiljer?

Vid ön ligger Fridhem och Limhamn och där är väl knappast bara gamlingar? Dock om man går på morgonen så funkar vilket som för det mesta, även Friskis&Svettis.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Men nu var det ju spännbögar han ville slippa.

Spännbögar finns överallt. Vill han slippa spännbögar så mycket som möjligt får han träna nånstans i Limhamn eller nåt annat svensson ställe men även där finns spännbögar. Men nu sa han centralt och jag sa tre st gym som ligger centralt.

Friskis o svettis i heleneholm är förresten blandat med folk. Stora män, små män, fina tjejer, fula tjejer, krampiga tjejer, gamlingar... ja... du hittar allt där. Har själv tränat där ett tag och det var faktiskt rätt så lugnt.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

fitness24seven, där tränar jag själv. 199 kr månaden och du har tillgång till alla deras lokaler dygnet runt..Och även vart som helst i sverige, helt klockrent!
Brukar träna på den vid Högskolan, ofta rätt folktomt där.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Vilken högskola?

Visa signatur

Crippa90

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Vilken högskola?

Malmö högskola?

Permalänk
Medlem

Ligger där ett gym? Har vi inte fler än en högskola i Malmö?

Visa signatur

Crippa90