Permalänk

Kastknivar

Jag hoppas att jag inte har fått det helt om bakfoten, men kastknivar är väl lagliga i sverige ? (annars får nån moderator låsa tråden).

Till frågan: Var kan man köpa dessa ? och hur mycket kostar dom ?

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Man får ju givetvis äga knivar, och kastar du dem i din inhägnade trädgård eller nåt lär nappast någon klaga. Går du däremot och flashar dem ute på stan så kommer farbror blå ta illa upp. Du får inte ha dem på allmän plats såvida det inte är motiverat, t.ex. du jobbar i köttdisk eller nåt.

Permalänk
Avstängd

Att kasta kniv är en konst, jag och en kamrat köpte var sitt sett för något år sedan och gav oss ut för att kasta... mkt svårt... vi tröttnade ganska fort...

man måste veta exact hur man skall kasta på olika avstånd för att den skall träffa med den vassa sidan.

Det skulle vara hemskt fräckt att vara en mästare men har du tålamodet att stå och tjonga emot en vägg några timmar om dan i ett år ?

Visa signatur

Propaganda renderar demokrati till en illusion, om än vacker och ståtlig, skenhelig och falsk, dölja den vår diktatur. Dimridån måste vi få bort, en synlig diktatur, skall träda fram i dagens ljus, en konung vi då hälsar och ser.

Permalänk
Medlem

Man kan ju alltid sätta upp en bild på väggen på nån man hatar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Man kan ju alltid sätta upp en bild på väggen på nån man hatar.

usama

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omnibüs

usama

bush

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max

bush

Word man

Visa signatur

"I read these books, any books, to develop my command and knowledge in the english language. I read to further my education, miss Kenton"

Permalänk
Citat:

www.kastaknivar.nu

Verkliga, existerande butiker, tack

Visa signatur

Bytt ut överklockning mot styrketräning ;)

Permalänk
Medlem

www.garderoben.se har en del.

Jag kan rekommendera Hibben-knivar.

Visa signatur

Var snälla mot varandra och snåla inte på nätaggregatet.

Permalänk

Göran Persson? Gudrun Schyman? Vilken ung-vänster medlem som helst? Ngn medlem av kplm(r)??? :D:D:D

Visa signatur

Intel P4 Willamette 2020Mhz | Asus P4B | 512MB RAM | Seagate Barracuda IV 160GB | IBM 60GB 120GXP | GeForce 2 Titanium 64 MB DDR 260/420 | Soundblaster Live 5:1 Live! Player | Cambridge Soundworks DTT2200 | Memorex DVD | Memorex CD/RW 32X12X40 | Hansol 900P 19" | Onkyo TX-8211 | ((:: In Trance We Trust ::))

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av acidphreak
Göran Persson? Gudrun Schyman? Vilken ung-vänster medlem som helst? Ngn medlem av kplm(r)??? :D:D:D

jag kan ju smygfotta rku:arna i skolan

Visa signatur

// NonajmE

Permalänk
Medlem

edit: skrev ngt dumt

Permalänk
Medlem

Knivkastning är jäkligt kul men svårt i början

Permalänk
Medlem
Citat:

bush

håller med om att Bush inte har alla höns hemma.. men nog är usama en bättre måltavla iaf...

Visa signatur

I7 920 | Corsair H50 | ASUS P6T WS PROFESSIONAL |12GB (6x2048MB) 1600MHz XMS3 | Sapphire Radeon HD6950 2xDVI 2GB | 80gb intel 25x SSD| Fractal Design Refine R5 | Corsair tx650w