Permalänk
Medlem

Jag ser en In Flames logga!

Permalänk
Medlem

Någon har verkligen för mycket pengar *pekar på* Shit xD

2+ för In Flames loggan och sågen

Permalänk
Hedersmedlem

På bild nummer tre ser det ut som ett Cosmos Black Label, är det ett sådant?
Vilket nummer har det i så fall (och jag förmodar att du fått det från Cooler Master och inte köpt det.)
Riktigt mkt fina grejer, du har så du klarar dig

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MulleEng
På bild nummer tre ser det ut som ett Cosmos Black Label, är det ett sådant?
Vilket nummer har det i så fall (och jag förmodar att du fått det från Cooler Master och inte köpt det.)
Riktigt mkt fina grejer, du har så du klarar dig

Jag önskar att det vore ett black men tyvärr det är ett Cosmos Pure Eller tyvärr ska jag väl inte säga för Cosmos pure är helt underbart vackert

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 1994
Någon har verkligen för mycket pengar *pekar på* Shit xD

2+ för In Flames loggan och sågen

Jag har verkligen inte för mycket pengar men mina sponsorer har en del

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

I sista bilen så finns det ett tangentbord och mus mitt i tomma intet(dvs ingen skärm) vid cosmos chassiet! VAD har du det till om får fråga?

Annars såg det "pryligt" ut!:)

Permalänk
Inaktiv

Vad jag reagerade på är att du har en satans massa DÖRRAR i det där rummet...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Segas
Vad jag reagerade på är att du har en satans massa DÖRRAR i det där rummet...

Det e fan sant! GeekCentral som i Centralt läge?

Permalänk
Medlem

gillar dina skills med dremeln och bilderna på väggarna

Visa signatur

AMD phenom x4 965 BE | Gigabyte GA-790XTA-UD4 |4GB A-DATA Gaming series | XFX Radeon HD 5850 Black edition | Cougar 700W modulärt agg |Cooler Master HAF 922 RED| HAF 922 RED

Permalänk
Avstängd

woho

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

10p för flaskan bacardi apple.

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbi
I sista bilen så finns det ett tangentbord och mus mitt i tomma intet(dvs ingen skärm) vid cosmos chassiet! VAD har du det till om får fråga?

Annars såg det "pryligt" ut!:)

Musen och tangentbordet är till Cosmosburken kopplad till 22an det ligger där för att den används bara sporadiskt och mitt skrivbord är inte stort nog

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Om du har en fru/sambo eller dylikt så antar jag att hon är en förstående kvinna
Ett helt rum sådär med alla prylar ser ju ut som en mindre butik

Visa signatur

Mobil > OnePlus 8T Surfplatta > Lenovo Laptop > ASUS G750JZ
Media-PC > Bitfenix Prodigy M mITX | Corsair CX 500M 80+ Bronze Modulärt | Asus H87I-Plus mITX | 8 GB ddr3 | i3 4340 @ 3.6Ghz | Corsair Hydro H60 | Kingston V300 SSD 120GB | 9TB Lagring |

Permalänk
Medlem

Påminner lite om gubben Pettsons verktygsbod ^^

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet

Permalänk
Medlem

Gött rum!

Hoppas verkligen du foldar för SweC med alla de burkarna! Men de får man la anta att du gör, annas vore de konstigt...

Ser ut som en ofärdig väggmålning? Vad blire?

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Avstängd

Så ska det se ut hos en äkta datanisse

Sliten dator stol

påminner om mitt dator rum

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem

Dfi lanparty nice,

Visa signatur

i5 760 | 4gb dominator| XFX 5850 XXX | Coolermaster Wave Master | asus p7p55d |Corsair Vertex 2 60gb | Samsung 500gb, 1tb (ext) , 160 gb Maxtor , 80gb maxtor ext | Seagate 250gb | Tagan Easycon 580W Tgu-15 w.Noctua NF-P12| Samsung 225bw | Logitech Z-2300

Permalänk
Medlem

En "bor hemma hos päronen, i källaren, där jag spelar World of Whatever och skaffar mig vänner på Facebook" stämpel på det. Annars tjusigt.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Solaris
En "bor hemma hos päronen, i källaren, där jag spelar World of Whatever och skaffar mig vänner på Facebook" stämpel på det. Annars tjusigt.

Inte så troligt där med tanke på att jag är född 72 och har både fru och barn. Sen förstår jag inte vad ett hobbyrum har med varken world of whatever dyngan eller facebook att göra tbh.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Inaktiv

Riktigt läckert galleri, ett sånt där rum skulle jag vilja ha plats med också.

Är det ett Abit X38-QuadGT som hänger på väggen till vänster på andra bilden?

10p lätt.

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Riktigt läckert galleri, ett sånt där rum skulle jag vilja ha plats med också.

Är det ett Abit X38-QuadGT som hänger på väggen till vänster på andra bilden?

10p lätt.

Hehe nej du det är ett betydligt äldre kort än så. Det är ett gammalt Asus A8N32-SLI s939 sitter en gammal X2 4600 på det

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Hehe nej du det är ett betydligt äldre kort än så. Det är ett gammalt Asus A8N32-SLI s939 sitter en gammal X2 4600 på det

Jag kollade på en bild på QuadGT och de var inte speciellt lik. Minnet bedrog mig.

X2'an som sitter i moderkortet på din bild är lappad va? Ser ut som koppar.

Snyggt i vilket fall.

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Jag kollade på en bild på QuadGT och de var inte speciellt lik. Minnet bedrog mig.

X2'an som sitter i moderkortet på din bild är lappad va? Ser ut som koppar.

Snyggt i vilket fall.

Fel igen iofs du har rätt att det ser så ut på bilden men det är bara ljuset som luras

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Sågen vid ena dörren är onekligen intressant
Vad är det för gura i fodralet?

Mycket trevligt annars!

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av metalbast
Sågen vid ena dörren är onekligen intressant
Vad är det för gura i fodralet?

Mycket trevligt annars!

Fodralet tillhör en Gibson Les paul från 92 och fogsvans is teh shit!!! Moddarens bästa vän

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Du behöll hellsing-chassit själv, jag skulle ju vunnit det på DH.

Permalänk
Medlem

Det rummet skulle man inte tacka nej till (Om alla grejor var där dvs.;))

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

And they say PC gaming is dead!!!

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av loi
Du behöll hellsing-chassit själv, jag skulle ju vunnit det på DH.

Jag hade sålt Hellsing chassit på dh om jag hade haft det med mig. Jag hade bara sidopanelerna med mig dit då själva chassit var transportskadat. Det kom sedan ett nytt chassi efter DH till mig som jag monterade panelerna på. Nu står det där endast som prydnad.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

fyfan vad mysigt

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180

Permalänk

Hahaha Riktigt kul att få kika in i mästarens myshörna Tyckte det var väldigt fint och prydligt! Julkulan på dremel-stativet var klockren xD