Permalänk

Spel dator för max 25k!

Hejsan allihopa!

håller på att hjälpa en kompis som måste ha en ny bärbar dator som han ska ha till lite allt möjligt samt mest spel.

hans budget ligger på 25 tusen så om ni kunde hjälpa mig hitta en sjukt bra bärbar dator till han skulle det vara toppen!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Skrivet av Evil_swede:

Hejsan allihopa!

håller på att hjälpa en kompis som måste ha en ny bärbar dator som han ska ha till lite allt möjligt samt mest spel.

hans budget ligger på 25 tusen så om ni kunde hjälpa mig hitta en sjukt bra bärbar dator till han skulle det vara toppen!

typ ASUS G73JH Egenskaper för Asus G73JH-TZ054Z

Permalänk

Tack ska ni ha!

Permalänk
Medlem

Notebookguru - High Performance Notebooks annars, några här på forumet som handlat där ifrån om du vill ha recensioner.

Visa signatur

.::i5 4670K::. .::ASUS GTX 760::. .::ASUS Z87::. .::Corsair CX 750M::. .::Corsair VENGEANCE 8GB::.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Memon:

Notebookguru - High Performance Notebooks annars, några här på forumet som handlat där ifrån om du vill ha recensioner.

Ja... och min recension blir att jag fortfarande inte har en fungerande dator ett halvår efter att jag beställt och betalat den. Sen jag började varna för Notebookguru här på sweclockers har dessutom ett antal personer med negativa erfarenheter av sajten också hört av sig till mig. Det kan vara allt från att de helt enkelt struntar i att svara på mail, struntar i att skicka ut svenska tangentbord till kunder som skulle få det, och till allvarligare grejer som att de skickar tillbaka "lagade" laptops som inte är lagade, tar otroligt lång tid på sig att laga datorerna (vi snackar x antal månader) eller inte skickar tillbaka dem alls.

Notebookguru = Rysk roulette. Det kan gå snabbt och smärtfritt, men det kan också gå helt åt skogen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av whirl:

Ja... och min recension blir att jag fortfarande inte har en fungerande dator ett halvår efter att jag beställt och betalat den. Sen jag började varna för Notebookguru här på sweclockers har dessutom ett antal personer med negativa erfarenheter av sajten också hört av sig till mig. Det kan vara allt från att de helt enkelt struntar i att svara på mail, struntar i att skicka ut svenska tangentbord till kunder som skulle få det, och till allvarligare grejer som att de skickar tillbaka "lagade" laptops som inte är lagade, tar otroligt lång tid på sig att laga datorerna (vi snackar x antal månader) eller inte skickar tillbaka dem alls.

Notebookguru = Rysk roulette. Det kan gå snabbt och smärtfritt, men det kan också gå helt åt skogen.

Ok, bäst att inte lita på dem då.
Inte hört några dåliga kommentarer om dem (fram tills nu), synd att de har så dålig service när datorerna verkar vara bra både till prestanda och utseende.

Visa signatur

.::i5 4670K::. .::ASUS GTX 760::. .::ASUS Z87::. .::Corsair CX 750M::. .::Corsair VENGEANCE 8GB::.

Permalänk

Finns andra säljare som har samma grejer mer eller mindre, tex deviltech. Tror att folk har haft mindre problem med dom.

Datorerna som dom säljer är utmärkta, av dom bästa på marknaden. Reklamationer osv blir ju alltid krångligare då man köper från ett annat land, det är nog svårt att undvika.

Permalänk
Medlem

Nu när pundet ligger så lågt kan du ju köpa från England och Welcome to Kobalt Computers - High Performance Custom PCs and Notebooks. De har samma datorer som notebookguru och deviltech, dock inte samma urval kanske. Kanske något dyrare än deviltech, men de har andra fördelar (bättre service).

Visa signatur

Clevo P150HM: I7 2630QM 2,0-2,9 GHz, 8 GB DDR3 1333 MHZ, 15,6" 1920x1080, ATI Radeon 6970M, Corsair Force 3 180GB

Permalänk
Medlem

Spelsystem från Alienware | Dell Sverige

Du kan få 5870m i Crossfire på M17x

Visa signatur

Alienware 14| 14,0" FHD IPS| Intel Core i7-4700MQ 2,4-3,4 GHz| Nvidia GTX 765M 2 GB GDDR5| 8 GB DDR3L 1600 MHz| 256 GB mSATA SSD + 750 GB HDD (7200 rpm)| MIN RECENSION AV ALIENWARE 14
För närvarande student på KTH. Har ni några frågor är det bara att skicka ett meddelande.