Vad göra åt det här ?

Permalänk
Medlem

Vad göra åt det här ?

Tja sweclockers. I Morse när jag startade datorn började det med att virusprogrammet inte fungerade och det gick inte heller gå in och titta varför... Sen senare kom det upp en varningstext som det stog : Ett problem med hårddisken har upptäckts. Den frågar om jag vill säkerhetskopiera vilket jag inte gjort än därför jag frågar här. Kan någon utav mina diskar vara defekta när sånt här kommer upp ?

Mvh
Pierre

Visa signatur

Chassi Lian li PC-7A Scand v3 Processor Intel E8400 @ 3,4 Moderkort ASRock P43D Grafikkort Geforce GTX 460 Ramminne Corsair xsm2 4 GB Nätaggregat Fractal design newton 500 W Hårddisk 1 samsung 250 GB Hårddisk 2 Samsung F1 750 GB

Permalänk
Medlem

Var det en windows rutan som kom upp eller?

Du kan kolla läget med din hårddisk med: Crystal Dew World - Software - CrystalDiskInfo

Angående anti-virus program så testa: HijackThis - Trend Micro USA, Malwarebytes

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Var det en windows rutan som kom upp eller?

Du kan kolla läget med din hårddisk med: Crystal Dew World - Software - CrystalDiskInfo

Angående anti-virus program så testa: HijackThis - Trend Micro USA, Malwarebytes

Ajdå glömde lägga upp bild haha !

Tackar för länkarna !

Visa signatur

Chassi Lian li PC-7A Scand v3 Processor Intel E8400 @ 3,4 Moderkort ASRock P43D Grafikkort Geforce GTX 460 Ramminne Corsair xsm2 4 GB Nätaggregat Fractal design newton 500 W Hårddisk 1 samsung 250 GB Hårddisk 2 Samsung F1 750 GB