Återställnigsprogrammet i windows - kan inte använda piltangenterna ;/

Permalänk
Medlem

Återställnigsprogrammet i windows - kan inte använda piltangenterna ;/

Hej! när jag startar datan som kommer jag fram till det här och det står.
"Återställningsprogrammet i windows
det senaste försöket att återställa systemet från dess tidigare plats misslyckades. vill du försöka återställa igen? (markera ditt val med piltangenterna.)"

Men när jag ska göra det så kan jag inte välja med piltangenterna, men det är inge fel på tangentbordet för jag har testat att gå in i bios eller va det heter och där kan ja använda tangentbordet för att hoppa runt med osv. Så nu är frågan någon som vet vad jag ska göra? Sitter och ska spela lite och alla andra väntar ;/... Tack på förhand! MVH Rickard

Permalänk
Medlem

har suttit med det här i några timmar nu börjar bli drygt;/ ingen som vet ?

Permalänk
Medlem

I BIOS måste du ställa in att du har support för just USB-tangentbord, kommer tyvärr inte ihåg vad just den funktionen heter.
Ställer man inte in det så kommer du som sagt inte kunna styra något utan drivrutiner...

EDIT:

Ska heta i något med USB Legacy Keyboard.

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |