Permalänk
Medlem

Aktiva paladiner!

"Råkade" aktivera mitt wow-konto igen här om dagen efter ett uppehåll på drygt ett år. Vad har hänt med min favorit Seal of Command! Någon som vet om palan har blivit nerfad?

Visa signatur

Intel Core i7 4790 | Asus B85M-G | HyperX Fury 1600Mhz 8GB | GeForce GTX 960 2GB | SAMSUNG EVO 250GB SSD

Permalänk
Medlem

En massa talents ändrades i patchen. Nerfad? Knappast. Paladins är forfarande grymt OP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av roob82:

"Råkade" aktivera mitt wow-konto igen här om dagen efter ett uppehåll på drygt ett år. Vad har hänt med min favorit Seal of Command! Någon som vet om palan har blivit nerfad?

Seal of Command har blivit ändrad till en talent som gör att Seal of Righteouss gör AoE dmg istället.

Paladin har verkligen inte blivit nerfad

Permalänk
Avstängd

Den dagen Blizzard vågar nerfa paladins då kommer jag rita ett kors i taket.

Dom har nog blivit boostade skulle ja tro.

Enda jag vet som blev nerfade är alla tanks i alla classer för att göra det lite mer intressant i raids och aggro ^^

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem

Okej, låter bra det iaf. Man känner sig lite smått vilsen när man inte kört på tag och favorit spellsen är borta. Men då får man inte lika bra burst damage längre då? Innan va det ju perfekt att börja med stun sen judga en seal of command.

Visa signatur

Intel Core i7 4790 | Asus B85M-G | HyperX Fury 1600Mhz 8GB | GeForce GTX 960 2GB | SAMSUNG EVO 250GB SSD