Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlj:

I Ryssland är det rätt lätt med..

Kan man sätt säga... tror de bara va att snacka med dem 10min och så kunde man få hem dem till hotellet...

Visa signatur

Stationär : I5-4670s | 16GB Ram | 1920x1200x2| HD7950 | 240GB SDD + 3TB + 2TB HDD|OSX 10.10
Bärbar: Clevo w230ss | I7-4810Qm | 16GB Ram |1920x1080| HD 4600+ GTX860M | 256gb msata SDD x2 + 1TB HDD|Windows 8.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av SueCia:

Dags för ny uppdatering, vi har nu en dotter på 4 månader och funderar på att köpa nytt hus! Lite roligt att hitta den här tråden o läsa sina tidigare inlägg, men historien lär ju följas upp

STORT grattis!

Skrivet av Carlj:

Hahaha, det visade sig att det var hormonerna som spelade ett spratt. Hon bad om ursäkt för hur hon betedde sig igår. Helvetet har alltså fryst till is.

hahaha, va glad att hon iaf kan erkänna att hon hade fel Jag har mindre tur på den punkten... Är singel med frekventa besök av extet (1-3ggr/veckan) de senaste 1,5åren

Kan spela när jag vill, och vill jag ha henne här så är det bara säga till (Y)

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av nickhe:

Kan man sätt säga... tror de bara va att snacka med dem 10min och så kunde man få hem dem till hotellet...

Jag hann ju inte gå på toa i Vyborg förrän nån rysk fjortis flörtade med mig

Skrivet av Meantek:

Nu är jag ju inte ute efter någonting alls på ett tag, men jag har ett gigantiskt problem med situationen, om jag ska vara helt ärlig... Problemet är att jag är en vit man, i Asien. Jag hatar hela konceptet. Jag åkte inte hit för att ragga, men snart sitter man i Sverige under sin nästa resa hem med en Taiwanesisk flickvän under armen och får menande blickar av folk som tror att man har hittat någon Thai-kärring som man släpat med hem efter att ha blivit biten av gula febern.

*Ryser*

Folk är fördomsfulla.. av en anledning kanske, men tråkigt för dem som verkligen hittat sin rätta partner och få utstå skit för att de inte passar i pepparkaksformen.
jag är lite förvånad över att jag inte hört nån "skit" bakom ryggen bara för jag gift mig med en ryska

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Skrivet av Fenix:

jag är lite förvånad över att jag inte hört nån "skit" bakom ryggen bara för jag gift mig med en ryska

Det är för att hon är vit.

Min flickvän är asiat och vi har ett långdistansförhållande än så länge, men det ska ändras på senare.
Jag har inget problem alls med det, vi pratar varje dag på Skype och det är fantastiskt!
Vet att det inte passar alla men har någon problem med att få sitt långdistansförhållande att funka så se bara till att faktiskt lägga tid på personen som betyder något!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

Det är för att hon är vit.

Min flickvän är asiat och vi har ett långdistansförhållande än så länge, men det ska ändras på senare.
Jag har inget problem alls med det, vi pratar varje dag på Skype och det är fantastiskt!
Vet att det inte passar alla men har någon problem med att få sitt långdistansförhållande att funka så se bara till att faktiskt lägga tid på personen som betyder något!

Nä, folk har allt sina fördomar om ryska "lycksökerskor" här

bara långdistansrelationen funkar båda vägar då

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk

Roligt att tråden fortfarande lever efter alla dessa år
Men vi får ju inte glömma bort tråden så den faller i glömska ju

Roligt att läsa om de som har hittat kärleken.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av thunderinternet:

Roligt att tråden fortfarande lever efter alla dessa år
Men vi får ju inte glömma bort tråden så den faller i glömska ju

Roligt att läsa om de som har hittat kärleken.

lever och lever.. det var ju lite över ett år sen senaste posten

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av thunderinternet:

Roligt att tråden fortfarande lever efter alla dessa år
Men vi får ju inte glömma bort tråden så den faller i glömska ju

Roligt att läsa om de som har hittat kärleken.

Det skulle vara skoj att veta hur många som hittat kärleken här på SweC
Pratas ju om att folk hittar varandra på WoW eller Imgur men hur är det med SweC?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Skrivet av Fenix:

lever och lever.. det var ju lite över ett år sen senaste posten

Förvisso. Men den kunde ju ha varit borttagen
Faktiskt rätt kul att titta tillbaka och läsa och minnas tillbaka en del.

Skrivet av Mocka:

Det skulle vara skoj att veta hur många som hittat kärleken här på SweC
Pratas ju om att folk hittar varandra på WoW eller Imgur men hur är det med SweC?

Haha. Ja det är nog iaf ett par stycken. Jag träffade ju en tös via SweC iofs mer IRC kanalerna men vi hängde bägge två här på forumet iaf. Dock är vi inte tillsammans längre.
Jag tycker att man läser om folk som hittat varandra på allt från 9gag till 4chan i princip Haha.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Å fan,finns det kontaktannonser här på Swec med????

Jag är en lång blond........ :):):):):)
just kidding....

va fan är det för hjärta som dyker upp vid namnet????

Visa signatur

----------------------------------

-Skitbra sa Bill.
-Brakskit sa Bull.

Permalänk
Skrivet av p.jönns:

Å fan,finns det kontaktannonser här på Swec med????

Jag är en lång blond........ :):):):):)
just kidding....

va fan är det för hjärta som dyker upp vid namnet????

Lägg muspekaren över så dyker det upp en liten text.
Eller så kan du markera den och "inspektera element" så får man upp källkoden mm så ser du vad det är för förklaring till Hjärtat.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

@p.jönns: You are loved <3.

Nej det är för att du inte använder adblock

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem

Tjena på er alla romeos 🙂
Har vart längesen man var aktiv i denna tråd, men har hänt en del på tjejfronten på senaste... men har åkt på en riktig jäkla problem, eller vad man ska kalla det...
Det är så, att sedan början av september har jag träffat en tjej på jobbet (stor arbetsplats, i liten komun) som jag verkligen fått tycke för, på alla sätt verkligen, söt, fin, humorn är görkass o jag bara älskar hon, allt känns så rätt 🙂
Men problemet är att både jag och hon bor fortfarande hemma, o det gör att vi aldrig har träffats hemma hos någon, eller någon bekant alls 😅 så vi har aldrig umgåts mer än ute (åkt runt lite i bilen, prommenerat etc), o min högsta önskan är att få träffa hon innomhus, se film, käka mat, somna o vakna bredvid hon.
Vi har inte nämnt för någon på jobbet att vi träffas, då inte hon vill det, skvaller o sånt gissar jag 😅
Vi har aldrig haft sex än heller, var lite närgångna men inte mer, inte för att verka desperat men Blue balls är verkligen smärtsamt allså 😂

Båda av oss jobbar på att flytta hemifrån, men ingen av oss har något på g där
Anledningen till att vi inte kan träffas hos mig är att jag o min förälder bor hyfsat trångt, svårt att få vara hela ensamma, men hon är även lite obekväm med att träffa släktingar.
Har själv dock inga problem med att träffa hennes släktingar, men hon har aldrig bjudit in utan jag får inte komma hem till hon.

Så min fråga är, då detta börjar bli lite tråkigt att man bara ses ute hela tiden, någon som har tips? Prata rakt ut med hon? Tips på vart man kan ses? Allt uppskattas 😅

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Tjena på er alla romeos 🙂
Har vart längesen man var aktiv i denna tråd, men har hänt en del på tjejfronten på senaste... men har åkt på en riktig jäkla problem, eller vad man ska kalla det...
Det är så, att sedan början av september har jag träffat en tjej på jobbet (stor arbetsplats, i liten komun) som jag verkligen fått tycke för, på alla sätt verkligen, söt, fin, humorn är görkass o jag bara älskar hon, allt känns så rätt 🙂
Men problemet är att både jag och hon bor fortfarande hemma, o det gör att vi aldrig har träffats hemma hos någon, eller någon bekant alls 😅 så vi har aldrig umgåts mer än ute (åkt runt lite i bilen, prommenerat etc), o min högsta önskan är att få träffa hon innomhus, se film, käka mat, somna o vakna bredvid hon.
Vi har inte nämnt för någon på jobbet att vi träffas, då inte hon vill det, skvaller o sånt gissar jag 😅
Vi har aldrig haft sex än heller, var lite närgångna men inte mer, inte för att verka desperat men Blue balls är verkligen smärtsamt allså 😂

Båda av oss jobbar på att flytta hemifrån, men ingen av oss har något på g där
Anledningen till att vi inte kan träffas hos mig är att jag o min förälder bor hyfsat trångt, svårt att få vara hela ensamma, men hon är även lite obekväm med att träffa släktingar.
Har själv dock inga problem med att träffa hennes släktingar, men hon har aldrig bjudit in utan jag får inte komma hem till hon.

Så min fråga är, då detta börjar bli lite tråkigt att man bara ses ute hela tiden, någon som har tips? Prata rakt ut med hon? Tips på vart man kan ses? Allt uppskattas 😅

Skickades från m.sweclockers.com

Det är extrem bostadsbrist i landet så förstår er. Mitt tips är väl att be dina föräldrar om att få ha hemmet för er en kväll, är de emot försök muta dem med en middag eller bio eller något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Det är extrem bostadsbrist i landet så förstår er. Mitt tips är väl att be dina föräldrar om att få ha hemmet för er en kväll, är de emot försök muta dem med en middag eller bio eller något.

Jaoo, både jag och damen har märkt detta, o dom fåtal lgh man blivit erbjuden går inte o ta :/
Tack för tipset där, tyvärr är mina föräldrar lite svårflörtade med sånt, men ska ge det en ny chans men borde man fråga henne lite mer rakt på, om man kan ses hos henne?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Quizmaster Malmö 22
Skrivet av bourne94:

Jaoo, både jag och damen har märkt detta, o dom fåtal lgh man blivit erbjuden går inte o ta :/
Tack för tipset där, tyvärr är mina föräldrar lite svårflörtade med sånt, men ska ge det en ny chans men borde man fråga henne lite mer rakt på, om man kan ses hos henne?

Skickades från m.sweclockers.com

Men alltså du har väl eget rum?

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Campaigner:

Men alltså du har väl eget rum?

Nja, grejen är att vi bor i en 2a, dvs jag har min säng i vardagsrummet :/ därför jag inte vill ta med hon hem till mig :/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

@bourne94: Beror ju lite på hur gamla ni är men har ni åldern inne är det ju alltid mysigt att ta en liten kryssning till Finland inte allt för dyrt heller.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

@bourne94: Beror ju lite på hur gamla ni är men har ni åldern inne är det ju alltid mysigt att ta en liten kryssning till Finland inte allt för dyrt heller.

Nu bor jag på fel sida sverige, men hört det finns bussar man kan åka med där till båten?
Tack för tipset, den hade jag inte tänkt på alls faktiskt (Y)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Entusiast
Skrivet av bourne94:

Nu bor jag på fel sida sverige, men hört det finns bussar man kan åka med där till båten?
Tack för tipset, den hade jag inte tänkt på alls faktiskt (Y)

Övernatta på vandrarhem eller hotell efter en BIO-kväll, eller varför inte Internetcafé om intresset finns? The sky is the limit. Lösningar finns, bara att tänka lite utanför banorna.

Lycka till!

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Jag ber om ursäkt om jag svartmålar tråden men jag har helt enkelt stängt av alla flickvänsambitioner. Är 50 år och en gammal man, har haft två långa relationer på 11 år båda två och ett antal kortare och nu är jag helt klart klar med relationer till kvinnor.

Den första långa relationen var väl egentligen den som skulle leda till giftemål och barn men den havererade till slut och allt flöt ut i tomma intet. Var 21 när den relationen inleddes.

Andra långa relationen startade som inte är ovanligt på jobbet när jag var närmare 40 och vi hade otroligt roligt tillsammans. Vi är fortfarande kompisar och äger en lägenhet ihop (typ sommarstuga fast en lägenhet) men kärleken är stendöd.

Jag har nu gett upp och känner egentligen inga problem alls utan en kvinna i mitt liv, min katt funkar bra!

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Nu bor jag på fel sida sverige, men hört det finns bussar man kan åka med där till båten?
Tack för tipset, den hade jag inte tänkt på alls faktiskt (Y)

Som Ålänning kan jag hälsa att det går bussar från Stockholms cityterminal, Norrtälje, Uppsala och troligen fler men där har jag inte hoppat av. Viking Line och Eckerölinjen brukar "bundla" båtturer med bussanslutning.

Och jo, ser du allmänt uttråkade människor som sitter och degar på båten är det Ålänningar som tröttnat på fjolliga Finnar och Svenskar som festar mitt ute i havet

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

Tjena på er alla romeos 🙂
Har vart längesen man var aktiv i denna tråd, men har hänt en del på tjejfronten på senaste... men har åkt på en riktig jäkla problem, eller vad man ska kalla det...
Det är så, att sedan början av september har jag träffat en tjej på jobbet (stor arbetsplats, i liten komun) som jag verkligen fått tycke för, på alla sätt verkligen, söt, fin, humorn är görkass o jag bara älskar hon, allt känns så rätt 🙂
Men problemet är att både jag och hon bor fortfarande hemma, o det gör att vi aldrig har träffats hemma hos någon, eller någon bekant alls 😅 så vi har aldrig umgåts mer än ute (åkt runt lite i bilen, prommenerat etc), o min högsta önskan är att få träffa hon innomhus, se film, käka mat, somna o vakna bredvid hon.
Vi har inte nämnt för någon på jobbet att vi träffas, då inte hon vill det, skvaller o sånt gissar jag 😅
Vi har aldrig haft sex än heller, var lite närgångna men inte mer, inte för att verka desperat men Blue balls är verkligen smärtsamt allså 😂

Båda av oss jobbar på att flytta hemifrån, men ingen av oss har något på g där
Anledningen till att vi inte kan träffas hos mig är att jag o min förälder bor hyfsat trångt, svårt att få vara hela ensamma, men hon är även lite obekväm med att träffa släktingar.
Har själv dock inga problem med att träffa hennes släktingar, men hon har aldrig bjudit in utan jag får inte komma hem till hon.

Så min fråga är, då detta börjar bli lite tråkigt att man bara ses ute hela tiden, någon som har tips? Prata rakt ut med hon? Tips på vart man kan ses? Allt uppskattas 😅

Skickades från m.sweclockers.com

Hotellweekend lång eller kort bara att välja

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Avstängd

Finns tydligen en tråd för allt. Haha.

Nej, en tjej behöver jag lika mycket som jag behöver njursten. Har det fint här.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Master of Overkill

Ut och dansa och bara kör 100 % även hur jävla dålig man är, det gillar brudar
Jag dansat snart ute på klubb etc i 5 år och även dansat lite klasser, det är sjukt givande.
Sen se fysiskt bra ut, behöver inte va ripped men att man rör på sig.

Enligt min erfarenhet är du duktig på dansa / har bra självförtroende så är det största +

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Avstängd

Dansa är ett hett tips @tvelander

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av chipw00t:

Dansa är ett hett tips @tvelander

Träffat sjukt mycket brudar ute och fått hur mycket uppmärksamhet som helst för det och man långsamt blir mer självsäker och tycker det är givande!!

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Proffsmoddare

Intressant tråd

Skrivet av tvelander:

Träffat sjukt mycket brudar ute och fått hur mycket uppmärksamhet som helst för det och man långsamt blir mer självsäker och tycker det är givande!!

Kul att du säger det då jag har som nyårslöfte att försöka gå ut och klubba/dansa mer Har sällan gjort det tidigare, mest på grund av att det inte är nån i bekantskapskretsen som gillar det (jag inklusive). Jag har inga större problem att "få" tjejer egentligen, men känner att jag skulle vilja vidga vyerna lite och träffa fler då min bekantskapskrets inte är så jättestor.

Vi får se hur det går

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Avstängd

Funderar på att fråga om en väninna till mig vill dansa sig i form i vår. Hon är gift och trevlig men måste komma i form och jag vill dansa som Vincent Vega i Pulp Fiction.

Eller som Sam Rockwell.

Travolta dansar för jävla bra.

Glömde nästan Christopher Walken nu.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk

@tvelander: Måste ändå tillägga att stora biceps och 6pack är stort plus, tjejer gillar det. Även om nu muskler inte är vad som faller i den specifika tösens intresse kan jag tipsa om att mitt självförtroende växte i takt med mina biceps. Summa summarum, du vinner på att gå till gymmet 2-4 gånger i veckan (y).

Visa signatur

| MB: ASRock Extreme 9 | CPU: i7-4790K | CPU-Kylare: Coolermaser Nepton 240M | GPU: SLI Gigabyte GTX 970 G1 Gaming 3,5GB | PSU: Corsair RM1000 80+ Gold Certified | RAM: Corsair Vengeance 16GB 2x8GB 1600MHz | Lagring: Samsung 850 EVO 500GB | Chassi: BitFenix Colossus Window Blue | Skärmar: 3st VG248QE (144Hz), Samsung 42 Tum LED | Mus: Corsair RGB M65 | Tanjentbord: Corsair RGB K70 |