World of Warcraft-tråden del 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexx
Min myshörna ^^

http://xs511.xs.to/xs511/07031/20070115105.jpg.xs.jpg

Fick du tröjan på köpet elle? var beställde du? jag vill också ha tröja:( beställlt på webhallen

Visa signatur

Keep the flow

Permalänk

Fick mitt CE från webhallen idag

Ungefär lika mycket skit i denna som till orginalet förutom korten

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

var glad att ni får spelet grabbar.. själv har man bränt varenda spänn på julklappar.. så får snällt vänta tills den 25:e

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

yes! morsan kör mig in till helsingborg vid 24.00 >.<
Så jag kan få mitt CE

Permalänk

Upgrade sidan är uppe men man kommer inte så långt...

Edit... nu är det cooldown sidan igen

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

Ingen som vill låna ut 400 spänn till mig?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

ongratulations! You have successfully upgraded your World of Warcraft account. You are now ready to experience all the exciting new content that World of Warcraft: The Burning Crusade has to offer, including:

* Character development up to level 70;
* Two new races;
* Many new high-level dungeons to explore in Azeroth, Outland, and elsewhere;
* Flying mounts;
* A new world, Outland, with hundreds of unique new quests;
* Brand-new Arena PvP Ladder System;
* And much, much more...

Synd bara att det inte funkar ;o

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ahh nice uppgrade nu med bara o sitta och vänta nu ^^
hoppas det inte blir sån kaos som när wow släpptes gick ju inte att spela förräns 05 tiden då eller t.o.m senare, kommer.inte ihåg riktigt men surt var det iallfall.

Visa signatur

blärg..

Permalänk

Ifall man lirade WoW för ett tag sedan men sedan tog bort skiten+kontot... hur gör man för att börja lira igen?
Det går inte att skapa ett nytt konto med den auth-key jag använde när jag skapade det förra kontot. Är den nyckeln med tillhörande konto "förbrukad" eller går det att få tillbaka sitt konto?

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk

Jag suger på sånt där men när det är en subdomain så där så är den väl garanterat tillhörande blizzard. Mao om det är lugnt att bara skriva in sina uppgifter där på ett sätt som det inte alls gjordes vid den vanliga releasen.

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Ifall man lirade WoW för ett tag sedan men sedan tog bort skiten+kontot... hur gör man för att börja lira igen?
Det går inte att skapa ett nytt konto med den auth-key jag använde när jag skapade det förra kontot. Är den nyckeln med tillhörande konto "förbrukad" eller går det att få tillbaka sitt konto?

Det går inte att ta bort konton.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Fan blir så ledsen för att jag inte kan spela förrens imorgon, hoppas att webhallen fått fram mitt TBC imon annars var de sista gången jag handla där

jaja skiter i skolan imorgon och hämtar det direkt, hoppas de fått fram mitt AVI imon bara annars skickar de väl kolli på mobilen, betala online men jag får väl ett kolli iaf?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Det går inte att ta bort konton.

Jag märkte det när jag startade WoW.exe och försökte logga in och till min förvåning så fungerade det och den började patcha. Men, jag trodde jag tog bort mitt konto >_< Frestelsen att börja igen legat framför mig hela tiden... *doh*

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

"Upgrade" sidan fungerar inte för bra för mig

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Vart går du in Cyme ?

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem

Jag tyckte det verka lite mysko med CE, att man ska använda key som står inne i det "vanliga" paketet med CD som också följer med och den är inte märkt med CE eller nåt.

Nu står det på deras sida att de märkt nåt problem med registreringen av CE-konton.

Misstänker att det är "vanliga" keys i CE-paketen eller nåt.

Permalänk
Medlem

Har de natt öppet på elgiganten?

Permalänk

Alliance har intagit våra portal =(

Står över 140 pers där upp och dom som kan AoEar som bara den...

Kratern hos the Dark Portal har utvecklats till ett rent krig... någon mer som upplever detta?

Executus(PvP)

EDIT: 2 min efter jag skrev detta kom "World Server Down"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freelighter
EDIT: 2 min efter jag skrev detta kom "World Server Down"

Lär nog få se en och en annan till sån närmaste tiden misstänker jag.

Permalänk
Medlem

wii jag spelar TBC ^^

Visa signatur

blärg..

Permalänk

Nästan så man blir sugen att börja lira igen

Permalänk
Medlem

på Daggerspine var det fullt med allies som stod vid portalen. Horde hade inte en chans :/

Visa signatur

Citera gärna.

Permalänk
Medlem

Någon som vet ifall man kan åka till blood elf ön även om man inte har TBC? Vill dit och köpa mount

Visa signatur

blah

Permalänk
Glömsk
Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem

5 minuter efter 12 var det typ 10 stycken med nyabloodelfgubbar. Bör ha fuskat lite

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

loggar in nu på morgonen och en polare har pricis blivit lvl 61.. va fan hur orkar man det då? spelat hela jävla natten eller?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Fyfan vad segt det var att stå i butik och ha nattöppet, jag kom hem halv fem på morgonen.
Självklart var man tvungen att logga in och spela lite WoW när man kom hem och man ska till jobbet kl 10:00 *urk* och klockan är nu 07:30...

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freelighter
Alliance har intagit våra portal =(

Står över 140 pers där upp och dom som kan AoEar som bara den...

Kratern hos the Dark Portal har utvecklats till ett rent krig... någon mer som upplever detta?

Executus(PvP)

EDIT: 2 min efter jag skrev detta kom "World Server Down"

World pvp i all ära

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Fyfan vad segt det var att stå i butik och ha nattöppet, jag kom hem halv fem på morgonen.
Självklart var man tvungen att logga in och spela lite WoW när man kom hem och man ska till jobbet kl 10:00 *urk* och klockan är nu 07:30...

Haha, det är då det äger att att bo i en liten stad
Jag fick mitt 00.05

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)