Apples nya Iphone på bild

Permalänk
Avstängd

Lustigt med tanke på att det ej var gizmodo som hittade mobilen. Jag tror ej det är en fejk. Sen så tycker jag faktist att denna ser bättre ut än den andra designen.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Vad är det med SWEC och äpplet nu för tiden? Börjar ju bli jobbigt det här, trodde man kunde slippa skiten på sweclockers i alla fall... ... ..... ......... ...............

Visa signatur

P182 | Asus Z170-A | i7 6700k | R9 290X | 2x8GB Corsair 2400MHz Cl14 | Intel 750 400MB | TBs of diskstorage

Permalänk
Medlem

Den ser ju ut som vilken annan touch-telefon som helst.
Kan dom inte komma på något eget?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kriahg90:

Vad är det med SWEC och äpplet nu för tiden? Börjar ju bli jobbigt det här, trodde man kunde slippa skiten på sweclockers i alla fall... ... ..... ......... ...............

Jag uppskattar iallafall att få lite uppdateringar även från apple-världen. Sweclockers är det jag läser oftast och de får gärna vara "breda" imo.

Permalänk
Medlem

har varit uppe länge på FB........

Dessutom är den fejk, men de är min åsikt.

Dock hade jag hottat min nuvarande iphone o slängt mig över denna, älskar designen, dock e man så trött på iphone OS o OS4 osv tror jag inte kommer bli så nyskapande

Visa signatur

- - - - S.T.A.L.K.E.R FAN - - - -

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av acke5:

Alltid lika trevligt och skoj med lite nytt ! Speciellt från äppelfabriken i CA.
Gissar på att det lär komma en liknande ipod touch då också ! Får skippa mitt köp utav en touch och vänta & se helt enkelt.
Gissar på att den nyare modellen lär ha bättre openGL stöd samt en schysstare upplösning.

Fabriken, som alla andra, är i Kina, inte CA.
Desgined in CA , made in China for 1$ / hour salary.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsychedelicZ:

Fabriken, som alla andra, är i Kina, inte CA.
Desgined in CA , made in China for 1$ / hour salary.

och äpplen plockas på Nya Zeland.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk

Finns här:
http://gizmodo.com/5520479/a-letter-apple-wants-its-secret-ip...

Borde betyda att den är äkta. Kan inte tänka mig att gizmodo skulle gå ut med en lögn.

Visa signatur

Out on the streets and ragin tonight
full blast adrenaline and ready to fight
everywhere we go the record fuckin skip
low life bastards and we don't give a shit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vintervilan:

Men vad nu, visste inte att du hade ensamrätt på att svara. Gud nåde den som repeterar information liksom

Fast nu var det inte så att du repeterade det jag skrev, utan skrev nåt som inte stämde. Bättre att kolla upp saker innan man påstår nåt.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av kriahg90:

Håll dig ifrån tråden om du inte kan skriva något mer konstruktivt än det där. Trollande får du syssla med någon annanstans...

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Najk:

Håll dig ifrån tråden om du inte kan skriva något mer konstruktivt än det där. Trollande får du syssla med någon annanstans...

+1 Blir så j*kla trött på folk som bara klagar... Ingen tvingar er att läsa om apple, men paja inte livet för dem som vill läsa om det!

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

Fast nu var det inte så att du repeterade det jag skrev, utan skrev nåt som inte stämde. Bättre att kolla upp saker innan man påstår nåt.

Då var det väl tur att någon rättade mig Tycker fortfarande inte det var så farligt.

För att återgå till topic, så ska det bli riktigt intressant att se vad den här besten kan prestera. Min 3G börjar bli väldigt sliten

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk

Ja, undra vilka det var som uppfann denna typ av telefon...

Permalänk
Medlem

Tycker den liknar min mp3-spelare, Meizu miniplayer

Permalänk
Medlem
Skrivet av typewriter:

Ja, undra vilka det var som uppfann denna typ av telefon...

Detta brukar ju vara alla iPhone fans favorit argument mot nya touchtelefoner från andra företag än Apple, "Den ser ju ut som en iPhone, kan dom inte komma på något eget?"

Då anser jag att man kan säga det samma om deras "nya" iPhone. Kan dom inte komma på något eget/nytt?

Permalänk
Medlem

Fine, en ny iPhone, som alla andra iPhones, har precis tillräckligt för att folk ska vilja ha den minus en eller två funktioner, som sparas till nästa uppgradering. Den ser väl ok ut, inte för ful, inte särskilt nydanande. Den är Apple typ.

Men det jag tycker är intressant är personen som "tappade" den. Lever denne? Har Steve Jobs redan mördad honom och gjutit in hans kvarlevor i nästa MBPs skal? Vad hade han för hopp och drömmar innan Jobs avslutade hans liv? det vore intressant att veta tycker jag..

Visa signatur

Allan, please add signature

Permalänk
Skrivet av jetblack:

Fine, en ny iPhone, som alla andra iPhones, har precis tillräckligt för att folk ska vilja ha den minus en eller två funktioner, som sparas till nästa uppgradering. Den ser väl ok ut, inte för ful, inte särskilt nydanande. Den är Apple typ.

Men det jag tycker är intressant är personen som "tappade" den. Lever denne? Har Steve Jobs redan mördad honom och gjutit in hans kvarlevor i nästa MBPs skal? Vad hade han för hopp och drömmar innan Jobs avslutade hans liv? det vore intressant att veta tycker jag..

Haha, ja kanske om den italienska maffian styr apple. För mig låter historien om den tappade iphone på en bar som en skröna. Det kan ha varit så att någon tappade sin nya iphone på en bar, japp men jag tror också att det kan vara en förskönad bild över hur detta exemplar kom ut till allmänheten. Mutor kanske?

Permalänk
Medlem

Precis så jag önskade att den skulle se ut! Eller ja. Jag tycker de flesta touch-lurar är alldeles för runda. Denna är helt i min smak! Blir nog lagom tills min nuvarande rasar också.

Permalänk
Skrivet av in a bodybag:

http://cache.gawkerassets.com/assets/images/4/2010/04/500x_ap...

Finns här:
http://gizmodo.com/5520479/a-letter-apple-wants-its-secret-ip...

Borde betyda att den är äkta. Kan inte tänka mig att gizmodo skulle gå ut med en lögn.

http://www.idg.se/17.108/2.1085/1.312011/apple-bekraftariphon...

Det betyder att det är en äkta Apple-produkt i alla falll.

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Haha, ja kanske om den italienska maffian styr apple. För mig låter historien om den tappade iphone på en bar som en skröna. Det kan ha varit så att någon tappade sin nya iphone på en bar, japp men jag tror också att det kan vara en förskönad bild över hur detta exemplar kom ut till allmänheten. Mutor kanske?

Kan vara PR-trick också. ALLA tidningar och sidor på nätet har postat nyheten och allt skvaller så ENORM gratisreklam har apple iaf. fått.
Och av ren slump råkade det här hända just vid lanseringen av HTC Desire och Nexus One i Europa...

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Pimpim666:

Kan vara PR-trick också. ALLA tidningar och sidor på nätet har postat nyheten och allt skvaller så ENORM gratisreklam har apple iaf. fått.
Och av ren slump råkade det här hända just vid lanseringen av HTC Desire och Nexus One i Europa...

Det här kanske svarar på din fråga?
http://gizmodo.com/5520438/how-apple-lost-the-next-iphone

Skrivet av furuliden:

Jag tvivlar, det skulle krävas ganska ordentliga mutor för att få någon att riskera sitt jobb.

Permalänk

Tror knappast den hamnade på Gizmodo på det sättet. Hade någon tappad iPhonen och någon på Gizmodo bara råkat vara där, lagt rabarber på den, tagit den till redaktionen och undersökt den - hade de inte fått ett så trevligt formellt brev från Apple. De hade snarare blivit stämda tillbaka till stenåldern.

Visa signatur

Udda testrigg: Gigabyte A75-UD4H | 3,6GHz AMD A8-3850 | 120GB Intel 520 SSD | En drös hårddiskar | Corsair AX1200 | 8GB Corsair Vengeance.

Permalänk
Medlem

oavsett om bilden stämmer eller ej, dom skulle skippat frontkamera. Allvarligt, videosamtal genom telefon (3gsamtal) måste vara mobilteknikens största flopp genom tiderna.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sgart:

oavsett om bilden stämmer eller ej, dom skulle skippat frontkamera. Allvarligt, videosamtal genom telefon (3gsamtal) måste vara mobilteknikens största flopp genom tiderna.

Ja det är väldigt få vanliga människor som använder det men extremt nyttigt för döva. De ställer luren på bordet och sitter o viftar framför den. Skulle tippa att 90% av döva kör med videosamtal.

Kameror hit eller dit gör väl inget. Desto mer desto bättre. Hoppas den även har integrerad swiss armyknife, ficklampafunktion, vibrator (finns kanske redan på iphone idag?) och hdmi ut/in. Brödrost, kaffebryggar och fax hade varit trevligt också. Telefoner använder man ju faktiskt inte till att ringa med idag.

Visa signatur

» Don't argue, I am programmed to beat you.

Permalänk
Skrivet av Sgart:

Håller med. Jag gillar den nya designen mycket mer än den gamla. Kanske blir dags att köpa sig en i iphone om den nya ser ut som den, för jag gillart.

Permalänk

Fett lik min SAMSUNG Touchwiz

Visa signatur

ASUS UX51VZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av twinlight:

Ja det är väldigt få vanliga människor som använder det men extremt nyttigt för döva. De ställer luren på bordet och sitter o viftar framför den. Skulle tippa att 90% av döva kör med videosamtal.

Tror din uppskattnng stämmer rätt bra. För alla unga döva i skolåldern är det mer eller mindre ett krav.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bilden i artikeln försvinner efter någon sekund. (Google Chrome)

Permalänk
Skrivet av FiskFisk33:

Jag tvivlar, det skulle krävas ganska ordentliga mutor för att få någon att riskera sitt jobb.

Men du tror mer på att någon tappat en iphone 4G på en bar utan att ha märkt det? Haha.

Han som blev mutat kan ju säga att någon stal telefonen av honom så ingen behöver veta vad som har hänt.
Men som någon smart kille sa tidigare så är detta sannolikt ett PR-trick. Om jag var apple skulle jag göra precis detta för nu har iphone fått massa gratisreklam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av svart_smurf:

Lustigt med tanke på att det ej var gizmodo som hittade mobilen. Jag tror ej det är en fejk. Sen så tycker jag faktist att denna ser bättre ut än den andra designen.

http://www.svd.se/naringsliv/it/nya-iphone-tappad-pa-bar_4588...

Intressant huruvida detta stämmer, att en privatperson ska ha lämnat över den till Gizmodo när han inser att det inte är en vanlig Iphone3G. Förklarar ju Gizmodos bilder iaf.

O de va ingen Chef enligt SVD som tappade den utan "De tror att det är en 27-årig man som jobbar som ingenjör på iPhone Baseband Software med att utveckla samtalsfunktionen på iPhone." :SVD-artikeln.

ellr ja, han kan ju varit chef för dem men:P

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om