Köpa Iphone 4 från www.exitsolution.se??

Permalänk
Medlem

Köpa Iphone 4 från www.exitsolution.se??

Jag har fått ett erbjudande om att köpa Iphone 4 från detta företaget. Priset skulle landa på strax över 7000kr för 16GB.
Företaget köper tydligen in Iphone 4 från utlandet, och säljer dem helt olåsta i Sverige. Det ända kruxet som jag ser det är garantin. Jag får ingen garanti från Apple vad jag förstått utan jag får kontakta företaget först om det skulle bli något fel.

1. Är detta ett bra köp?

2. Alternativet är att köpa olåst och kontant i Sverige... när det nu går.

Visa signatur

lol

Permalänk
Medlem

Off Topic:
Jag personligen skulle aldrig beställa ifrån ett företag som skryter mer om sitt samarbete med Tele2 än vad de själva gör, spelar upp musik automatiskt eller försöker stänga div element med en anchor ;).

Mer Off Topic:
Hur många internetforum har du postat samma tråd på?

Visa signatur

citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dosshell:

Off Topic:
Jag personligen skulle aldrig beställa ifrån ett företag som skryter mer om sitt samarbete med Tele2 än vad de själva gör, spelar upp musik automatiskt eller försöker stänga div element med en anchor ;).

Okok.

Skrivet av Dosshell:

Mer Off Topic:
Hur många internetforum har du postat samma tråd på?

några

Visa signatur

lol

Permalänk
Medlem

Katshing är en lite vettigare butik, 6940kr för iPhone 4 32GB utan abonnemang, men låst till Telia. Kostar dock typ 300kr att låsa upp bara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TAG9217:

Katshing är en lite vettigare butik, 6940kr för iPhone 4 32GB utan abonnemang, men låst till Telia. Kostar dock typ 300kr att låsa upp bara.

Telia låser inte upp förrän efter 12 månader.

Till TS, köp direkt en olåst från Apple i UK, kostar ca 6200kr.