Permalänk
Skrivet av Grante:

Spelar du med 30 fps?

japp men får dropp till 5 ibland :S kör man utan VSync så ligger jag mellan 55-70 men då blir det tearing

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Medlem

Jag kör utan v-sync no problemo 60-120 fps

Visa signatur

5900x | RTX 3090 @ 2,1GHz | G-Skill 32GB 3866MHz | 2TB 970 EVO | G9 Odyssey

Permalänk
Medlem

Tyckte trean inte alls var läskig. Det mesta var så förutsägbart när det skulle komma.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Skrivet av Leeloo:

Tyckte trean inte alls var läskig. Det mesta var så förutsägbart när det skulle komma.

Nej speciellt inte när man kör co-op som jag gjorde första gången... men har spelat idag och är just nu på mitten av Interval 6: Tower har hittat alla Alma Dockor hittills blir några omkörningar efter för jag SKA ha alla Achivements

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Skrivet av MarcusNO:

Jag kör utan v-sync no problemo 60-120 fps

Nice

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk

BTW någon som vet hur man tar sig förbi "Project Origin" utan och ta skada?

Project Origin = zombieish varelsen som kommer och går... (Alma e rädd för han)

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Avstängd

Tycker inte spelet var så kul, mest action.. Vill ha mer skräck!!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av The Decimater66:

BTW någon som vet hur man tar sig förbi "Project Origin" utan och ta skada?

Project Origin = zombieish varelsen som kommer och går... (Alma e rädd för han)

Skjut honom.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Skrivet av sack:

Skjut honom.

kom på det på sista banan XD

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk

Så då har man klara spelet igen då på insane denna gång men har bara 27 av alla 50 achivements så blir några reruns till har oxå sett båda sluten

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Hedersmedlem

Fear har alltid levererat enormt bra skräck och action. Hoppas 3:an inte gör mig besviken.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Hedersmedlem

Kul ide med en lite spel recension. Hade varit kul med lite mer text kring själva spelet. Typ lätt ,svårt, story, playmodes etc.

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk
Skrivet av MichaSWE:

Kul ide med en lite spel recension. Hade varit kul med lite mer text kring själva spelet. Typ lätt ,svårt, story, playmodes etc.

kan skriva lite om du vill

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Medlem

Man får ju säga det tog ju inte lång tid att klara spelet. Dock ett bra spel och ett trevligt CO-OP läge. Mitt collectors kosta 599:- för den som vill veta.

Visa signatur

ASRock X570 PG Velocita | AMD 5800X | Kingston 64GB CL16 3600 | AK620 w/ ROG STRIX XF 120
PowerColor Red Devil RX 6950 XT | Sound BlasterX AE-5 Plus | Enthoo Pro TG | D30 6x140mm | D30 2x120mm
BenQ PD3200Q | BenQ GW2480 | Sennheiser HD 560S | MOUNTAIN Everest Max | Roccat Kone XP

Permalänk

En väldig besvikelse var dock igår när jag hade ett lan här och vi spelade FEAR, vi fixade alla förutom 4 achivements och alla challenges men sen kom en update och nu är jag på lvl 1 och har inga klarade challenges men alla achivements och min 8de plats på Leaderboard över singelplayer e kvar där det även står att jag är i lvl 21 samma hände för mina kompisar..... någon mer som lider av detta problem?

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Decimater66:

japp men får dropp till 5 ibland :S kör man utan VSync så ligger jag mellan 55-70 men då blir det tearing

Hade samma problem tills jag aktiverade triple buffering. Då stannade den på 60FPS med vsync på.

Visa signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Permalänk
Skrivet av Krux:

Hade samma problem tills jag aktiverade triple buffering. Då stannade den på 60FPS med vsync på.

Får prova med det då

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |