Permalänk
Medlem

Söker speltips

Hej,

söker med ljus och lykta efter bra spel att spela, jag är en person som bara spelar ett spel i taget (oftast) går in för det till 99% istället Nu söker jag mitt nya spelnöje och undrar om ni har någon rekomendation, jag har tidigare spelat/gillat:

  • Command & Conquer, från första till Generals Zero Hour

  • Warcraft spelen, Alla inklusive WoW upp till Wrath of the Lich King tröttnade redan när Burning Crusade släppten men rycktes med av guilden ändå.

  • Diablo I, Diablo II

  • GTA Vice City, gillade aldrig något av de andra GTA spelen.

Någon som har en vettig rekommendation? Behöver något att lira i väntan på Diablo 3!

Permalänk
Medlem

Starcraft 2, mass effect 2 och oblivion kanske?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Asus Strix Z270H| i7 6700k | 16GB Ballistix 2400Mhz DDR4 | 2 TB Seagate | Samsung Evo 850 250GB | MSI GTX 1080 Seahawk X | EVGA Supernova G3 750W

Permalänk

Tycker du om Bil spel, så rekommenderar jag dig till att köpa/ladda ner nfs shift 2, det är grym grafik och riktigt spelkänsla , spelar det
själv nästan 24/7

Permalänk
Medlem

Hmm,

För strategi: Shogun 2 - Total War
Spelat det ett tag och det är beroendeframkallande likt alla Total War spel. Iaf för mig.

Bland så kallade Diablo cloner tycker jag fortfarande att Titan Quest är bland de bästa trotts att det nu har några år på nacken.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Avstängd

Pröva på APB Reloaded. MMO GTA

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk

gillar du Multiplayer shooters? ;D
crossfire.z8games.com

Permalänk
Medlem

Lånar lite här. Har speltorka. Behöver lite tips, men inga rpg spel, då jag tröttnar på de snabbt. Tycker de bli så dryga eftersom de är så slöa ofta. Händer inget.

Räknar upp lite spel som jag vet med mig att jag inte vill spela av olika anledningar:
BC2
CS (alla formar)
TF2
Crysis (alla)
GTA
COD
Dirt
Mass Effect

Vore ett stort plus om det finns en multiplayer där man kan ha kul med en polare.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Skrivet av bluewear94:

Tycker du om Bil spel, så rekommenderar jag dig till att köpa/ladda ner nfs shift 2, det är grym grafik och riktigt spelkänsla , spelar det
själv nästan 24/7

Spelar du det med en X360 kontroll eller ratt? Jag tycker att det är vansinnigt svårt med tangentbord. Styrningen svarar sent och det känns som att köra lastbil. Förutom det är det JVLGT roligt! Jag håller med din rekommendation.

Jag rekommenderar: Dead Space 1 & 2, Assassins Creed serien, Metro 2033, S.T.A.L.K.E.R serien. Det är så många jag vill tipsa om, beroende på vad du vill ha för typ av spel. Själv föredrar jag spel med en lång & detaljerad story.

Mvh//Bosse.

Visa signatur

|Asus P8P67 PRO REV B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | Noctua NH-U9B SE2 | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB | 16 GB Corsair XMS3 | Corsair SSD Force Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fyren:

Lånar lite här. Har speltorka. Behöver lite tips, men inga rpg spel, då jag tröttnar på de snabbt. Tycker de bli så dryga eftersom de är så slöa ofta. Händer inget.

Räknar upp lite spel som jag vet med mig att jag inte vill spela av olika anledningar:
BC2
CS (alla formar)
TF2
Crysis (alla)
GTA
COD
Dirt
Mass Effect

Vore ett stort plus om det finns en multiplayer där man kan ha kul med en polare.

Tycker du om strategi så är kanske Starcraft 2 något för dig? Spelar man med polare så är det hur roligt som helst med:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Asus Strix Z270H| i7 6700k | 16GB Ballistix 2400Mhz DDR4 | 2 TB Seagate | Samsung Evo 850 250GB | MSI GTX 1080 Seahawk X | EVGA Supernova G3 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mzibit:

Tycker du om strategi så är kanske Starcraft 2 något för dig? Spelar man med polare så är det hur roligt som helst med:)

Skickades från m.sweclockers.com

Redan kört igenom singel, och i multi så fick jag alltid pisk. Så tröttnade tyvärr på det

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fyren:

Redan kört igenom singel, och i multi så fick jag alltid pisk. Så tröttnade tyvärr på det

bara spela tills du slutar få pisk, jag började spela det helt ensam och förlorade minst 20 games innan min första vinst.

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080