Permalänk
Medlem

WP 7.5

Hallå!

Vad jag hört innan så ska Windows Phone 7,5 (Mango) rullas ut under augusti, men jag har inte fått något till min Omnia 7 (Telia)?

Någon som fått sin uppdatering?

Vill ha den så fort som möjligt då jag vill se ifall jag ska byta till en droid eller om jag ska ha kvar min samsung lur, så finns det några genvägar till 7,5?

Mvh

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Skrivet av SuperSverker:

Hallå!

Vad jag hört innan så ska Windows Phone 7,5 (Mango) rullas ut under augusti, men jag har inte fått något till min Omnia 7 (Telia)?

Någon som fått sin uppdatering?

Vill ha den så fort som möjligt då jag vill se ifall jag ska byta till en droid eller om jag ska ha kvar min samsung lur, så finns det några genvägar till 7,5?

Mvh

Jag fick en uppdatering till min omnia 7 för ett litet tag sedan, men tror inte det var mango för jag märker ingen skillnad (lol). Så har antagligen inte fått något heller :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1n1h0p:

Jag fick en uppdatering till min omnia 7 för ett litet tag sedan, men tror inte det var mango för jag märker ingen skillnad (lol). Så har antagligen inte fått något heller :S

Kolla under settings->About-> More Info

Borde (haha antagligen..) stå "OS Version -> 7.5.xxxx.x

Btw, kan du kolla vad som står under "Radio Software" också! Ifall dem slängt ut en uppdatering för ljudproblemet med Omnia och Telia

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Skrivet av SuperSverker:

Kolla under settings->About-> More Info

Borde (haha antagligen..) stå "OS Version -> 7.5.xxxx.x

Btw, kan du kolla vad som står under "Radio Software" också! Ifall dem slängt ut en uppdatering för ljudproblemet med Omnia och Telia

Ah nej jag har OS version 7.0.7392.0 och på radio software har jag 2424.11.2.2.

När kommer 7.5? :(((((((((((((((

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1n1h0p:

Ah nej jag har OS version 7.0.7392.0 och på radio software har jag 2424.11.2.2.

När kommer 7.5? :(((((((((((((((

Hmm...du har nyare radio-software än mig (24.24.11.1.1) Någonsin haft några problem med ljud osv?

Det undrar jag med..

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Det ryktas om den 15:e september. Bara att vänta och se.

Permalänk
Skrivet av mikaelto:

Det ryktas om den 15:e september. Bara att vänta och se.

SNABBA KILLAR

Man får hoppas

Någon som vet om spotify kommer komma till WP7?

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1n1h0p:

SNABBA KILLAR

Man får hoppas

Någon som vet om spotify kommer komma till WP7?

Kommer när Mango (WP7.5) släpps:
http://www.youtube.com/watch?v=aVClf1mmau4

Permalänk
Skrivet av Spindel:

Yes underbart nu blev jag glad

Permalänk
Medlem

Här är en länk till din genväg. Jag har lyckats med denna på 4 telefoner och Mango är riktigt bra.
De telefoner jag uppdaterade är Samsung Omnia 7, LG Optimus 7, HTC Trophy 7 (2 stycken).

Glöm inte du MÅSTE tömma den på musik, Bilder och videos innan annars funkar det inte.
EDIT: opps glömde länken. Kolla gärna in i den stora Windows Phone 7 tråden här på SC!!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=16594869

Inspiration ---> #11265530

Visa signatur

AMD 2700X, ASUS x470-F GAMING, 32 GB Ballistix 3000Mhz, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC, 1 TB M.2 SSD, 14 TB HDD 7200 rpm
Intel i7-4770K, ASUS z87-PRO, 16 GB-1866 RAM, GeForce 970 Strix 8 GB, 128 GB SSD, 5 TB HDD, LG Bluray-burner
Intel i5-4670K, MSI Z87-G43, 8 GB-1866 RAM, GeForce 550 X2 SLi 120 GB SSD, 3 TB LG V30