Permalänk
Medlem

danne 89 det känns som att du har en nolla för mycket: Intel Celeron 1,53ghz, Ati Radeon 8500, 256mb ram, 40gb hdd, 75003dmarks

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rool

Han sa också att han ville ha en intel. Om ni kanske skulle ta bort era skygglappar så kanske ni kan se att det finns en värld utanför den med amd's processorer.
Jag har totaltröttnat på min duron och allt detta tjat med fläktar.

vaddå tjat med fläktar??

Visa signatur

Jag är Greven!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wannabe
danne 89 det känns som att du har en nolla för mycket: Intel Celeron 1,53ghz, Ati Radeon 8500, 256mb ram, 40gb hdd, 75003dmarks

Min celeron processor är klockad och likaså grafikkortet.
Jag har tweakat maximalt, så varför skulle jag inte kunna få 7500p. Här kommer ett bildbevis.
http://service.madonion.com/compare?2k1=4532822

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av danne89

Min celeron processor är klockad och likaså grafikkortet.
Jag har tweakat maximalt, så varför skulle jag inte kunna få 7500p. Här kommer ett bildbevis.
http://service.madonion.com/compare?2k1=4532822

Jo det har du säkert men i din signatur står det 75003 (med bokstäver sjuttiofemtusentre) Föresten så är det bra gjort!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sMokk
vaddå tjat med fläktar??

Sådana som du har i din signatur tex.
Vill inte ha en burk som låter som en dammsugare

Permalänk
Hedersmedlem

*flyttad*
Köparens guide är bättre för hela projekt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wannabe

Jo det har du säkert men i din signatur står det 75003 (med bokstäver sjuttiofemtusentre) Föresten så är det bra gjort!

75003dmarks han borde ha ett mellanslag mellan 7500 och 3dmarks

Visa signatur

LaserMagic
Web: www.lasermagic.se
Mail: info@lasermagic.se

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rool

Han sa också att han ville ha en intel. Om ni kanske skulle ta bort era skygglappar så kanske ni kan se att det finns en värld utanför den med amd's processorer.
Jag har totaltröttnat på min duron och allt detta tjat med fläktar.

om du läser vad jag skrev så gjorde jag ett system som JAG rekommenderade, och sen en annan anledning till att jag satte ihop ett AMD-system var för att det blir billigare, och det var ett billigt system han ville ha, och det kan man inte få med ett P4-system direkt, så ta bort din skygglapp istället.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Jag har fixat det nu:D

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av danne89
Jag sa inte att jag började när jag var 10år gammal, men efter man byggt ihop en dator eller sätt när någon byggt en, är det inte särskilt svårt att bygga en själv. Det mesta passar bara på ett ställe och det är antgligen där den ska sitta... Hur svårt är det?
Det enda som kan vara ett problem är start, reset etc men det är bara att testa sig fram, annars finns det faktiskt en manual.

tja... om det inte funkar sedan kan det bli problem som fan...

Visa signatur