Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Jo en trollning som varar mer än en vecka, satt och pratade om när vi alla hade reggat koden.
Flera hade i July sen var det vi den 1/2e December

Men /care egentligen, har alltid trott dom drar folk från poolen sen några randoms.

-------------
Sen kommer nästa antydning om bs, att "man inte bryr sig egentligen" ^^

Har ännu inte sett några som helst bevis, från någon, någonstans att de släppts in såhär, t o m bioware säger att de inte sett några tecken på att detta skett som länkades ovan, dessutom.
Posta nu en screen och överbevisa alla, det är så enkelt.

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

-------------
Sen kommer nästa antydning om bs, att "man inte bryr sig egentligen" ^^

Har ännu inte sett några som helst bevis, från någon, någonstans att de släppts in såhär, t o m bioware säger att de inte sett några tecken på att detta skett som länkades ovan, dessutom.
Posta nu en screen och överbevisa alla, det är så enkelt.

Visst

Btw hade det varit jag så hade jag gärna postat screen, men nu sitter dom 5 och spelar.
"Senare" har jag fått som svar, men men.

Om jag får fråga, varför bryr ni ens er om när folk kommit in?
Bioware of luck it's called.

Permalänk

TUT, TUT!!!!

Skrivet av Mimematis:

Låter som att dom inte har någon aning om vem dom ger go

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Visst

Btw hade det varit jag så hade jag gärna postat screen, men nu sitter dom 5 och spelar.
"Senare" har jag fått som svar, men men.

Om jag får fråga, varför bryr ni ens er om när folk kommit in?
Bioware of luck it's called.

-----
Jag bryr mig inte om ifall folk kommit in, däremot bryr jag mig när folk sitter och påstår saker utan grund
Jag reggade mig själv i helgen, så jag kommer nog inte in förrän den 20:e men jag är glad ändå för det, eftersom jag sitter och väntar som ett barn på julafton..känns som att förväntan är roligare än själva igångsättandet..har ändå lirat betan så jag vet vad jag har att vänta mig

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Visst

Btw hade det varit jag så hade jag gärna postat screen, men nu sitter dom 5 och spelar.
"Senare" har jag fått som svar, men men.

Om jag får fråga, varför bryr ni ens er om när folk kommit in?
Bioware of luck it's called.

Personligen så bryr jag mig inte om när andra har kommit in, det påverkar ju inte mitt spel på något sätt.

Däremot anser jag att du borde få fram ett screenshot för att behålla någon form av personlig integritet, som annars blir ganska bottenkörd. Så det är väl ett ändamål din vän borde stödja.

Intresserad av deras administration gällande early access så det vore lite rolig trivia att ha i framtiden, om dina vänner nu verkligen har kommit in.

Visa signatur

Jag ansvarar för vad jag skriver, inte för vad du förstår.
Förlåt, jag hörde inte vad du tänkte säga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

-----
Jag bryr mig inte om ifall folk kommit in, däremot bryr jag mig när folk sitter och påstår saker utan grund
Jag reggade mig själv i helgen, så jag kommer nog inte in förrän den 20:e men jag är glad ändå för det, eftersom jag sitter och väntar som ett barn på julafton..känns som att förväntan är roligare än själva igångsättandet..har ändå lirat betan så jag vet vad jag har att vänta mig

Skrivet av Nanae:

Personligen så bryr jag mig inte om när andra har kommit in, det påverkar ju inte mitt spel på något sätt.

Däremot anser jag att du borde få fram ett screenshot för att behålla någon form av personlig integritet, som annars blir ganska bottenkörd. Så det är väl ett ändamål din vän borde stödja.

Intresserad av deras administration gällande early access så det vore lite rolig trivia att ha i framtiden, om dina vänner nu verkligen har kommit in.

http://imgur.com/t4BNd

Permalänk
Konsolgrävare

YEEEEEEEEESS! :D:D:D::D:D KOM IN!! reggade 22/9 ZOMFG!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Jag har betat två helger och kommer inte köpa det. Just nu har jag förnyat mitt Rift-account, men de har tyvärr ett extremt spelartapp just nu. Det får helt enkelt bli icke-online ett tag framöver om folk inte snabbt kommer tillbaka till Rift.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nanae:

Första? Jag har min lilla Ada på 6 månader som dödar min speltid ganska rejält.
Lycka till och försök att inte kolla på alla slangar och saker som din sambo/fru kommer sitta fast i.

Blev rejält snurrig under förlossningen.

--------------
Vad pratar du om?^^
Nu har jag nog missat något totalt:p

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av godspeed:

--------------
Vad pratar du om?^^
Nu har jag nog missat något totalt:p

Hahaha. Slarvläsning, läste "väntar barn på julafton".
Whisky efter 10 timmars arbetsdag är en lagomt suddig kombination.

Tog bort posten ^^.

Visa signatur

Jag ansvarar för vad jag skriver, inte för vad du förstår.
Förlåt, jag hörde inte vad du tänkte säga.

Permalänk
Medlem

Fast det där säger ju inte mycket faktiskt. Mina koder är också redeemade och registrerade, från och med i förrgår.

Visa signatur

Jag ansvarar för vad jag skriver, inte för vad du förstår.
Förlåt, jag hörde inte vad du tänkte säga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nanae:

Fast det där säger ju inte mycket faktiskt. Mina koder är också redeemade och registrerade, från och med i förrgår.

Sant men det var den jag fick, ett pre order mail som alla redan fått är lika ointressant i mina ögon.

*länkar random ss av email*

Nöjda?

Permalänk
Medlem

jag blir lite ledsen när det inte ens syns på mitt account att jag har löst in min kod. Testar igen, då säger den att koden är fel =( Någon annan som råkat ut för detta? Fick min kod nu i dec

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rickie:

jag blir lite ledsen när det inte ens syns på mitt account att jag har löst in min kod. Testar igen, då säger den att koden är fel =( Någon annan som råkat ut för detta? Fick min kod nu i dec

Hade kontaktat deras support om det =/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Sant men det var den jag fick, ett pre order mail som alla redan fått är lika ointressant i mina ögon.

*länkar random ss av email*

Nöjda?

------------
Ser inget som ändrat sig förutom att du postat något som alla har?

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Det var dagens waves det. Ser ut som att folk som bokat den 1:e oktober och tidigare nu är inne.
Själv bokade man den 6:e okt.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.4Ghz (Noctua NH-D14) | P8Z68-V PRO | Vengeance 8GB 1600Mhz | GeForce GTX 780 | Crucial m4 128Gb | Fractal Design Define R3 | Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

12.14.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to play
12.13.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition
11.02.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch
09.15.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition Pre-Order

så står de på min
å ja börjar spela nu
så hejpåer

återkommer med lite info senare

Permalänk
Medlem
Skrivet av fork_:

Det var dagens waves det. Ser ut som att folk som bokat den 1:e oktober och tidigare nu är inne.
Själv bokade man den 6:e okt.

De har ännu inte gått ut med att de skickat iväg 4:e och sista vågen, varken på forumposten eller på twitter, så fortfarande finns en liten strimma hopp om att det kanske var en bonusvåg alternativt att de inte är klara än!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Dom som väljer Cybertech kan bygga hover/speedbikes. även om du inte väljer det så kommer det att finnas att köpa.

Men de som har Cybertech, kan de skapa annorlunda hover/speedbikes än de man kan köpa från vendors?
Samt kan de göra speciella hover/speedbikes åt sig själva?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av hyrman:

12.14.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to play
12.13.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition
11.02.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch
09.15.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition Pre-Order

så står de på min
å ja börjar spela nu
så hejpåer

återkommer med lite info senare

ja de börjar med att ja får se att kösystemet funkar de va ju bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av hyrman:

ja de börjar med att ja får se att kösystemet funkar de va ju bra

Bloodworthy eller TombBLALBLA? De verkar vara knökfulla om man kollar på http://www.swtor.com/server-status.

edit: Anledningen är förmodligen att en massa "hardcore" guilder deployats på Tomb of Freedon Nadd och att i princip "alla" svenskar och en massa andra stora guilder med en massa folk bestämt sig för att flytta till Bloodworthy för att fly undan ryssarna

Permalänk
Medlem

Tobblish kan du sluta spamma den här tråden med ditt dravel snart? börjar lessna på att läsa dina myter kring folk som kommit in när de reggade sent, om hur dåliga bioware är som valt att göra den här typen av launch osv.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk

Det som är confirmed nu är 2a oktober, finns även de som säger 4e men inte confirmed.

Permalänk
Medlem
Skrivet av björk:

Bloodworthy eller TombBLALBLA? De verkar vara knökfulla om man kollar på http://www.swtor.com/server-status.

Bloodworthy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triffid:

Tobblish kan du sluta spamma den här tråden med ditt dravel snart? börjar lessna på att läsa dina myter kring folk som kommit in när de reggade sent, om hur dåliga bioware är som valt att göra den här typen av launch osv.

Okej så vad får dig att tro att Bioware har följt ett schema till punkt och prickar?

Du behöver inte läsa vad jag skriver, tycker minst sagt synd om dig.
Du inbillar dig själv att du inte bryr dig men uppenbarligen gör du det =/

*Löjliga fanboys alltid lika roliga*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Okej så vad får dig att tro att Bioware har följt ett schema till punkt och prickar?

Du behöver inte läsa vad jag skriver, tycker minst sagt synd om dig.
Du inbillar dig själv att du inte bryr dig men uppenbarligen gör du det =/

låt mig gissa.. armstrong var aldrig på månen och Bush-administrationen låg bakom WTC attacken ?

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triffid:

låt mig gissa.. armstrong var aldrig på månen och Bush-administrationen låg bakom WTC attacken ?

This is known.

Visa signatur

Intel Core i7 14700k (Noctua NH-D15) | MSI Z790 Gaming Plus | Corsair Vengeance 32GB DDR5 5600Mhz | MSI GeForce RTX 4090 Gaming X Trio | Asus ROG Strix Aura 850W | Samsung 990 Pro M2 4TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triffid:

låt mig gissa.. armstrong var aldrig på månen och Bush-administrationen låg bakom WTC attacken ?

Vänta lite, hur blev detta relevant?

Och alla vet ju att det var Osama.... eller vänta :OOOOOOOOOOOO

Permalänk
Visa signatur

CPU: Intel i5 2500K | MB: ASUS P8P67 B3
GPU: EVGA GeForce GTX 970 SSC ACX 2.0
RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8 GB (2x4 GB)
PSU: EVGA GQ 650W 80+ | Chassi: Fractal Design Define R3
Bildskärm: LG W2363D 23" 120Hz

Permalänk
Medlem

hahha klockrent