Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem
Skrivet av björk:

De har ännu inte gått ut med att de skickat iväg 4:e och sista vågen, varken på forumposten eller på twitter, så fortfarande finns en liten strimma hopp om att det kanske var en bonusvåg alternativt att de inte är klara än!

Med tanke på att de fortfarande inte tillkännagivit den fjärde "waven" finns ju faktiskt hoppet kvar och kittlar en i arslet.
Om inte annat kommer antagligen hela okt och nov in imorgon, då blir det åka av.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.4Ghz (Noctua NH-D14) | P8Z68-V PRO | Vengeance 8GB 1600Mhz | GeForce GTX 780 | Crucial m4 128Gb | Fractal Design Define R3 | Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av fork_:

Med tanke på att de fortfarande inte tillkännagivit den fjärde "waven" finns ju faktiskt hoppet kvar och kittlar en i arslet.
Om inte annat kommer antagligen hela okt och nov in imorgon, då blir det åka av.

Fjärde vågen har släppts, bara och invänta och se vilket datum det slutar på. ^^

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

The Old Republic @SWTOR
The fourth wave of Early Game Access emails has been sent!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2500K | MB: ASUS P8P67 B3
GPU: EVGA GeForce GTX 970 SSC ACX 2.0
RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8 GB (2x4 GB)
PSU: EVGA GQ 650W 80+ | Chassi: Fractal Design Define R3
Bildskärm: LG W2363D 23" 120Hz

Permalänk
Skrivet av Gascogne:

Fjärde vågen har släppts, bara och invänta och se vilket datum det slutar på. ^^

Som jag sa innan, så är det bekräftade datumet 2a oktober, obekräftade är 4e.

Permalänk
Medlem
Skrivet av machiavelli1337:

Som jag sa innan, så är det bekräftade datumet 2a oktober, obekräftade är 4e.

Oj, kommit till 2:a oktober? o.O

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

hahaha

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Härligt då lär jag komma in på fredag iaf så man får götta sig med spelet i helgen. 16 november skrev jag in min..

Permalänk
Skrivet av klantbo:

Härligt då lär jag komma in på fredag iaf så man får götta sig med spelet i helgen. 16 november skrev jag in min..

Mer troligt imorgon.
Tror nästan jag kommer in imorgon, skrev in min kod sista November.
Dom tog hela Augusti idag, samt hela September och början av Oktober.
Hela Oktober och November imorgon då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Vänta lite, hur blev detta relevant?

Och alla vet ju att det var Osama.... eller vänta :OOOOOOOOOOOO

Förlåt men, utifrån vad du skrivit i tråden hittils framstår du som antingen väldigt naiv eller ett troll. Jag antog det första, du får ursäkta om jag tog fel.

Hursomhelst; det finns ingen anledning att tro att bioware konspirerar mot dig bara för att någon random person på ett forum skriver att de reggade i december och kommit in. Det ligger heller inte i någons intresse att du ska skräpar ner denna tråden med sånna icke-bekräftade påståenden utan bidrar bara till att sänka standarden här.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Day 1, Tuesday: July 21- July 27th

Day 2, Wednesday: July 28th - August 21st

Day 3, Thursday: August 22nd - September 28th

Day 4, Friday: September 29th - October 20th

Day 5, Saturday: October 21st - November 30th

Day 6, Sunday: December 1st - December 18th

jaha det blir på lördag man får spela då. får väl bli full på fredag

(det är visst bara spekulationer)

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av WinterFrog:

Mer troligt imorgon.
Tror nästan jag kommer in imorgon, skrev in min kod sista November.
Dom tog hela Augusti idag, samt hela September och början av Oktober.
Hela Oktober och November imorgon då?

Det hade vart skönt, då hinner man köra lite innan alla helgspelare kommer in och förpestar startområdena

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Day 1, Tuesday: July 21- July 27th

Day 2, Wednesday: July 28th - August 21st

Day 3, Thursday: August 22nd - September 28th

Day 4, Friday: September 29th - October 20th

Day 5, Saturday: October 21st - November 30th

Day 6, Sunday: December 1st - December 18th

jaha det blir på lördag man får spela då. får väl bli full på fredag

(det är visst bara spekulationer)

stämmer ej, folk med 2/10 är inne o kör nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

Day 1, Tuesday: July 21- July 27th

Day 2, Wednesday: July 28th - August 21st

Day 3, Thursday: August 22nd - September 28th

Day 4, Friday: September 29th - October 20th

Day 5, Saturday: October 21st - November 30th

Day 6, Sunday: December 1st - December 18th

jaha det blir på lördag man får spela då. får väl bli full på fredag

(det är visst bara spekulationer)

Spekulationer som redan är bekräftade som felaktiga :>

Visa signatur

Intel Core i7 14700k (Noctua NH-D15) | MSI Z790 Gaming Plus | Corsair Vengeance 32GB DDR5 5600Mhz | MSI GeForce RTX 4090 Gaming X Trio | Asus ROG Strix Aura 850W | Samsung 990 Pro M2 4TB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Okej så vad får dig att tro att Bioware har följt ett schema till punkt och prickar?

Du behöver inte läsa vad jag skriver, tycker minst sagt synd om dig.
Du inbillar dig själv att du inte bryr dig men uppenbarligen gör du det =/

*Löjliga fanboys alltid lika roliga*

*matar trollet lite*

Så ja hoppa in o skriv ngt mer som de kan bli arga på, buss på dem!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Dom som väljer Cybertech kan bygga hover/speedbikes. även om du inte väljer det så kommer det att finnas att köpa.

Jag antog det, att de går att köpa alltså. Om man ska pröjsa extra cash så kräver jag att det skall vara något riktigt användbart annars känns det som jag lurar mig själv och låter mig bli lurad...

Min första karaktär kommer bli sith sorc med cybertech så det låter inte direkt som det är någon poäng alls för mig just nu mao.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Jag antog det, att de går att köpa alltså. Om man ska pröjsa extra cash så kräver jag att det skall vara något riktigt användbart annars känns det som jag lurar mig själv och låter mig bli lurad...

Min första karaktär kommer bli sith sorc med cybertech så det låter inte direkt som det är någon poäng alls för mig just nu mao.

Det kostar bara 8000 för ett mount och när du kommer upp i level 25 så har du nog inga problem att köpa både skill och själva mountet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skyflyer:

Det kostar bara 8000 för ett mount och när du kommer upp i level 25 så har du nog inga problem att köpa både skill och själva mountet.

Ah, bra att veta
Man hade ju några k redan vid lvl 10 kommer jag ihåg.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Bounty hunter eller imperial agent? vad ska man lira! Någon som kan säga vad de gör/kan göra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Muss3:

Bounty hunter eller imperial agent? vad ska man lira! Någon som kan säga vad de gör/kan göra?

Imperial Agent - Operative

Tänkte köra med blaster/knife och healing, låter som en bra kombo.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Har samma problem med grafiken som i betan. Oavsett om det är satt på high eller low så verkar det vara low. Texturerna på kläderna är extremt suddiga och jag ser inte minsta lilla skillnad på hur de ser ut oavsett om allt är på low eller på high.

Hur är det för er andra? Fungerar texturerna som de ska? Har senaste drivrutinerna.

Var snälla å svara även om ni inte har problemet. Vill veta om jag har någon konstig texturbug eller om de stängt av high res texturerna för att minska lagg eller nått.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk

Rätt seg queue på Bloodworthy... Undrar om denna kommer hålla i sig länge

Permalänk
Medlem

Frågade tidigare här i tråden, men folket missade antagligen det jag skrev, eller så är frågan för komplex. Hur som helst;

Jag är grovt sugen på att börja lira SW:TOR, och vill nu övertyga mina polare som hittils inte har varit jättehypade, på att börja spela och starta upp en liten guild. Min fråga till er är helt enkelt vilka argument jag bör ha när jag försöker övertala dem.

Tack på förhand.

Visa signatur

Citera för svar!

i5 2500k @ 4.6 GHz - 2x HD6950@CF - 8 GB CL8 VENGEANCE @ 1866 MHz

Permalänk
Skrivet av joYchez:

Frågade tidigare här i tråden, men folket missade antagligen det jag skrev, eller så är frågan för komplex. Hur som helst;

Jag är grovt sugen på att börja lira SW:TOR, och vill nu övertyga mina polare som hittils inte har varit jättehypade, på att börja spela och starta upp en liten guild. Min fråga till er är helt enkelt vilka argument jag bör ha när jag försöker övertala dem.

Tack på förhand.

Vad är deras motargument mot att inte börja?

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Avstängd

• Space Combat – We will continue to add missions to the space game. We also have a special project going on right now that will expand space gameplay in a significant way... for now the details will have to remain under wraps.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gascogne:

Men de som har Cybertech, kan de skapa annorlunda hover/speedbikes än de man kan köpa från vendors?
Samt kan de göra speciella hover/speedbikes åt sig själva?

Dom kan göra custom hoverbikes så jag antar att dom kan göra dom lite mer personliga.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Vad är deras motargument mot att inte börja?

Jag och polarna saknar något gemensamt spel att spendera vardagskvällarna med, och jag har föreslagit SW:TOR för att jag älskar storyn i Star Wars, och känslan av att springa runt med en dubbelbladad lightsaber i stil med Darth Maul i en långsiktigt hållbar spelmiljö med alla olika spelaspekter man kan tänka sig. Detta är inte vad de verkar vara lika upphetsade inför dock. Mina intryck såhär långt är att spelet är djupare och innehar högre dynamik än WoW, problemet är bara att jag inte kan förklara för dem att det av allt att döma är ett spel värt att betala för.

Därför vet jag att månadskostnaden är en liten hake. Nu är det dock så att allihop har lagt åtskilliga tusenlappar på WoW, så om spelet bara levererar samma persistence, så skulle ju killarna glatt kunna betala varje månad. Sedan har jag svårt att förklara för boysen att ett storydrivet MMO bara är av godo, och att det inte tar bort allting som gör ett MMORPG likt WoW, till något utanför genren.

Visa signatur

Citera för svar!

i5 2500k @ 4.6 GHz - 2x HD6950@CF - 8 GB CL8 VENGEANCE @ 1866 MHz

Permalänk
Avstängd

Så vi är i börja av oktober nu? förhoppningsvis så kommer vi alla in imorgon då skulle sitta fint med tanke på att jag bokade i slutet av november.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Så vi är i börja av oktober nu? förhoppningsvis så kommer vi alla in imorgon då skulle sitta fint med tanke på att jag bokade i slutet av november.

3:e oktober verkar det som de kom fram till.
Och de börjar invita imorn vid 15 tiden igen.

** Unofficial EGA wave thread **

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

lvl 11 blev man första dagen... lirar på Bloodworthy som imperial

Permalänk
Medlem

Hur lång kö har folk suttit i för att komma in på Bloodworthy/Tomb of Freedon Nadd?

Visa signatur

| Corsair HX850 | VTX3D HD5870 @ 900/1300 med Accelero Xtreme Plus | Corsair 4GB 1600MHz XMS3 | AMD 1090T BE @ 3,8 GHz med H50 GT 1450 PnP | HAF 912 Plus | ASUS M4A89GTD Pro/USB3 |