Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Får jag fråga vart exakt ni får tag i alla dessa tidningar?

http://www.gamereactor.se/hittabutik/

Permalänk
Medlem

Var just ut på Expert och elgiganten i Sundsvall. Fick runt 25 tidningar totalt av dom. Frågade om jag kunde få ta några, dom sa ta hur många du vill. jag lämnade 4/5delar kvar i ställen.

Visa signatur

ASUS PRIME X570-P - Ryzen 3600x - Gigabyte 5700xt gaming OC - 16gb G.skill 3200MHz CL 16

Permalänk
Medlem

http://www.gamereactor.se/hittabutik/

Mycket avundsjuka i den här tråden. Det är inte direkt som att det spelar någon roll egentligen.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem

Vem fan har varit och tagit alla tidingar i Borås området???
Var inne i stan idag och gick runt i alla butiker som är Gamereactor. Var fan i mej slut över allt!!!
Hoppas ni blir bannade för att ta alla tidningar
Snackade med en kille på Gamestop där han sa att en kille hade tagit hela bunten!!
Blir alla så kåta över lite Guld!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FearKill:

Vem fan har varit och tagit alla tidingar i Borås området???
Var inne i stan idag och gick runt i alla butiker som är Gamereactor. Var fan i mej slut över allt!!!
Hoppas ni blir bannade för att ta alla tidningar
Snackade med en kille på Gamestop där han sa att en kille hade tagit hela bunten!!
Blir alla så kåta över lite Guld!

En tidning blir ju ca 80kr så gör matten
Det blir ju gratis dessutom så en person som annars inte ha råd att lägga pengar kan maxa ditt konto med guld

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

En tidning blir ju ca 80kr så gör matten
Det blir ju gratis dessutom så en person som annars inte ha råd att lägga pengar kan maxa ditt konto med guld

Blir ganska mycket pengar det..
10 tidningar är 800, Och 20 st är 1600...
Dem som fått tag på 60st+ har fått tag på guld för en fin summa pengar. ;p

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Gah, kan ni inte skapa en ny tråd kallad "Tidningar med gratiskoder för WoT" eller "här diskuterar vi hur man fixar guld till WoT".

Så kan vi ha lite mer givande diskussioner kring spelet?

T.ex. vilken tank har ni haft absolut mest roligast med i detta spel? Då kan man få lite uppslag om vad man kan börja sikta på härnäst i träd/länder man inte testat.

Själv har jag jänkarnas T20 som asbolut favorit. Snabb, smidig, elak bössa. En äkta medium-tank som jag vill lira dom, speciellt effektiv med en polare i en likadan. Inte bäst armor direkt men rörligheten kompenserar för det mer än nog.

Visa signatur

Intel I5 2500k @ 4.2ghz ~1.21v| Corsair H60 | Graphite 600T | Asus GTX580 Matrix | Asus P8Z68 Deluxe | Corsair Vengeance 8GB @ 1600mhz | 120Gb Corsair Force 3 | Corsair HX850 |

Permalänk
Medlem

M26 är riktigt rolig, inte jättelångt kvar tills M46. Blir nice Börjat på Franska lätta/medium trädet, blev riktigt sugen på Bat.Chat. vissa av dom lägre tier vagnarna kan vara rätt dryga att köra dock.

Visa signatur

MB/Case: ASUS ROG Strix B350-F || FD R6
PSU: Seasonic FOCUS Plus 750W Platinum
CPU/Cooler: Ryzen 5600 || Noctua NH-U12S
RAM: G.Skill FlareX 16GB 3200 CL14
GPU: ASUS RX7800XT TUF OC

Permalänk
Medlem

Har bara hunnit upp till 12t men älskar den, väldigt annorlunda spelstil och den extremt dåliga gun-depression var en överraskning. Någon som kör Bat.Chat och kan skriva någon rad om hur det är?

Visa signatur

Intel I5 2500k @ 4.2ghz ~1.21v| Corsair H60 | Graphite 600T | Asus GTX580 Matrix | Asus P8Z68 Deluxe | Corsair Vengeance 8GB @ 1600mhz | 120Gb Corsair Force 3 | Corsair HX850 |

Permalänk
Skrivet av Runsy:

Var just ut på Expert och elgiganten i Sundsvall. Fick runt 25 tidningar totalt av dom. Frågade om jag kunde få ta några, dom sa ta hur många du vill. jag lämnade 4/5delar kvar i ställen.

Man behöver egentligen inte hur mycket guld som helst, 9 tidningar = en Löwe
Tog en Löwe åt mej och en åt brorsan, så det fanns 50 + tidningar kvar på elgiganten i västerås när jag lämnade butiken..

Permalänk

Jag har brutit foten så att traska runt i butiker känns inte helt klockrent, om någon skulle råka ha en kod över så skulle jag vara evigt tacksam...

Permalänk
Medlem

IS3 är nog den tank som jag har haft absolut roligast med
passar mig precis

Visa signatur

Jag vet jag har fel ;) Men vi kan ju prata om saken?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orebro:

Gah, kan ni inte skapa en ny tråd kallad "Tidningar med gratiskoder för WoT" eller "här diskuterar vi hur man fixar guld till WoT".

Så kan vi ha lite mer givande diskussioner kring spelet?

T.ex. vilken tank har ni haft absolut mest roligast med i detta spel? Då kan man få lite uppslag om vad man kan börja sikta på härnäst i träd/länder man inte testat.

Själv har jag jänkarnas T20 som asbolut favorit. Snabb, smidig, elak bössa. En äkta medium-tank som jag vill lira dom, speciellt effektiv med en polare i en likadan. Inte bäst armor direkt men rörligheten kompenserar för det mer än nog.

haha är nästan så ^^

Vet faktiskt inte vilken tank jag haft roligast med.
M4A2E4(fick från betan) Var riktigt roligt där i början men inte alls lika rolig nu.
KV och IS(#1 nuvarande) har jag nog haft lika roligt med.
KV3 an är dock nog den jag rankar högst på min lista, den tar man oftast en IS 1on1 med

Permalänk
Medlem

Fick tag i några tidningar så nu är bara frågan viket träd man skall börja låsa upp med all den fina gratis xp'n.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

JA! Äntligen!

T34 upplåst och "inhandlad", allt på mindre än en månad från att jag bara hade M3 Lee'n.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Tog en jävla massans tid att knappa in dom jag fick tag på....men fan vad man fick ^^
- KV5 - Löwe sen giftade jag 2st kv5 till kompisar

Måste bli något fel nu då jag inte kan aktivera något med guld =/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

sen giftade jag 2st kv5 till kompisar

Du gillar inte dina kompisar eller?

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggan:

Jag har smetat in väääääldigt många gamereactors. Har inte blivit bannad. De är bara avundsjuka fermia.

LOL varför ska jag vara avis på det.Är ju bara och springa runt som ett troll och samla på sig tidningar..Men det skulle jag aldrig göra.Har råd att köpa mitt guld

Springa runt som ett galet troll och samla koder låter jag dig göra så gärna

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coca:

Du gillar inte dina kompisar eller?

Mer att jag inte hade råd att ge dom båda Löwe :s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Mer att jag inte hade råd att ge dom båda Löwe :s

Tror han syftade på "Giftade".

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Tror han syftade på "Giftade".

Eller att kv5 är skit ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Eller att kv5 är skit ^^

Precis.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk

Ny kanon nu 90mm F3 skitbra osv men har upplevt den som att den missar rätt mycket mer på långa avstånd än den gamla. Trots att dom ska va rätt lika (0,34 pricksäkerhet på 100m mot 0,35 ) Tycker itne det borde göra så mycket med marginal på o,o1

Skrivet av igge23:

De jag tog gav ca 40k guld, men gav bort många så satt själv med 10k

Btw warplanes kommer ha beta snart så här länken om någon är intresserad!

http://eu.worldofwarplanes.com/news/27-skys-limit/

warplanes kan nog bli skitskoj beroende på hur de löser det. läst något om ett Warships också (låter dock inte lika kul)
Lite löjliga frågor man fick fylla i dock.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

IS3 here i CUM!!!!!! ÄNTLIGEN FUCK OFF IS!!!

Warplanes kommer nog bli najs men "känner" mer själv för ships men samtidigt så blir ju spelstilen densamma som tanks.
Hoppas man kommer in i betan så man kan få testa på ^^

Permalänk
Medlem

Nu när alla heavys är upplåsta måste jag fråga om M46 Patton är något kul att köra.
Den och Batignolles-Châtillon 25t som är målen nu.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Skrivet av Saber:

Nu när alla heavys är upplåsta måste jag fråga om M46 Patton är något kul att köra.
Den och Batignolles-Châtillon 25t som är målen nu.

Patton är en av mina favoriter i spelet. Nu har jag iofs inte E-50 eller T-54 ännu men US Med har smakat bra hela vägen för mig.

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem

Frogsen är riktigt roliga att köra, men ja har för mig att ja läst någonstans att dom kommer "justera" dem lite, iaf lights och mediumsen. Någon mer som läst detta?

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

Hetzer, Helt klart den roligaste i hela spelet, Har blivit påkörd av en fiende som inte såg mig i en buske, sen träffar den ju alltid med!

Visa signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4,20 GHz GPU: ASUS ROG Matrix R9 290X
RAM: 4x2GB Corsair Dominator CL8 1600Mhz SSD: Samsung 840 250GB
PCB: ASRock 990FX Extreme9 SPU: Xonar D2 PSU: Corsair AX 750 W
Jag har högre V-core än dig! http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2427150

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Nu när alla heavys är upplåsta måste jag fråga om M46 Patton är något kul att köra.
Den och Batignolles-Châtillon 25t som är målen nu.

Har haft kul med Patton, är mer av en sniper tank än vad E-50n är i alla fall.
Siktar oxå på Bat.Chat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krucix:

Har haft kul med Patton, är mer av en sniper tank än vad E-50n är i alla fall.
Siktar oxå på Bat.Chat.

Hmm, har inte E-50 en accuracy på ~0.28 och Patton ~0.37? Låter inte som att Patton är något vidare på att snipa? Men bra bössa är det ju, kanske inte just för sniping då. Min T-54 snipar inget vidare och har något bättre accuracy än Patton har jag för mig.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -