Allods Online (läs!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sj6:

Har du spelat sedan OB? Jag har läst att Allods har fått sig ett riktigt uppsving på i NA och EU i och med den senaste patchen/expansionen. Gameplayet ska också ha blivit bättre liksom Cash-shopen ska inte vara lika avgörande i ens spelande framförallt när man levlar. Stämmer detta?

Tack för svar.

Har spelat till och från i nästan två år. Spelet har bara blivit bättre och bättre samt snällare mot folk som inte handlar i cash shopen. Den största skillnaden är att de för ett tag sedan gjorde om de olika blessingsen så man inte behöver ha incense aktiverat för att få 150% dmg bonus eller stat bonus. Man kan alltså levla hela vägen till 51 i god fart utan att spendera en spänn. Det enda man får från att ha blessing aktiv nu är lite bonusprylar som instant heal etc plus lite födelar i PvP. Som jag nämnde innan kan det dock vara värt 10 euro i CashShopen för större väska och questlog om man ska spela hela vägen till max lvl

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av wixia:

Har spelat till och från i nästan två år. Spelet har bara blivit bättre och bättre samt snällare mot folk som inte handlar i cash shopen. Den största skillnaden är att de för ett tag sedan gjorde om de olika blessingsen så man inte behöver ha incense aktiverat för att få 150% dmg bonus eller stat bonus. Man kan alltså levla hela vägen till 51 i god fart utan att spendera en spänn. Det enda man får från att ha blessing aktiv nu är lite bonusprylar som instant heal etc plus lite födelar i PvP. Som jag nämnde innan kan det dock vara värt 10 euro i CashShopen för större väska och questlog om man ska spela hela vägen till max lvl

Ska nog dra hem det igen och pröva en runda till.

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av sj6:

Ska nog dra hem det igen och pröva en runda till.

Gör det!

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av wixia:

Orici: Finns inte så mycket man behöver veta, väldigt standardiserat spel. Det enda tipset jag kan de dig är att lägga 10 euro i CashShopen för att kunna köpa större väska och större questlog om du planerar att spela seriöst

OK, men jag fortsätter nog med Aion nu när det blir F2P eftersom jag redan har en max lvl där.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Jag och brorsan ska tanka det också:D Spelade det förut kommer jag ihåg!

Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Såg att någon skrev att ens items kan bli cursed. Det finns en sak i cashshopen som skyddar mot att dina items blir cursed och det är gratis. Jag kommer inte ihåg vad det heter men jag kan fråga min polare vad det heter om inte någon annan vet vad jag menar

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem

Vilken faction Wixia??

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av sj6:

Vilken faction Wixia??

League (: spelar dock mest Aion just nu!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan tipsa alla som har ett account om att man får ett gratis mount om man loggar in nu!

Vill återigen slå ett slag för Allods, väldigt trevligt spel verkligen levererar fast det är gratis! Prova om ni inte har gjort det!

Visa signatur