Följ Black Week på SweClockers

Diablo 3 Digital Download Bra eller dåligt?

Permalänk
Medlem

Diablo 3 Digital Download Bra eller dåligt?

Polarn och jag får lön inatt som många andra och tänkte att vi skulle köpa en digital utgåva och börja lira inatt. Någon som har en bra sida att köpa detta och sen undrar jag om det är något negativt med digital utgåva förutom att du inte får en fysisk förpackning?

Permalänk
Medlem

http://www.randyrun.se/Diablo-3/Diablo-3-Key:::7453_7980.html snabb leverans +100% legit, köpte själv därifrån.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

dom fysiska utgåvorna är också "digital" eftersom cd-keyn blir förbrukad när du reggar.. så nej bara o bränna på med en digital kopia

Permalänk
Medlem

Köper hellre från blizzard än den där sidan.. Tyckte inte om den sidan alls.

Permalänk
Medlem

Skillnaden är att du inte får guest passes

Visa signatur

Intel Core i7 4790K | Noctua NH-U14S | MSI Z97-S02 | GTX 970

Permalänk
Medlem

Äh har pengar så mig spelar inte en hunka fram och tillbaks någon skillnad. Köper hellre ifrån Blizzard och slipper vänta på att få en key. Vill kunna lira direkt när jag betalat. Så det blir från Blizzard. Känns bäst också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eavo:

Köper hellre från blizzard än den där sidan.. Tyckte inte om den sidan alls.

nackdelen med b.net är väll priset, typ 100 kr mer än andra sidor. dock vet ja inte om det bara gäller fysiska utgåvan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eavo:

Äh har pengar så mig spelar inte en hunka fram och tillbaks någon skillnad. Köper hellre ifrån Blizzard och slipper vänta på att få en key. Vill kunna lira direkt när jag betalat. Så det blir från Blizzard. Känns bäst också.

spelbutiken finns väll med? en polare köpte en key till ett Blizzard game.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Håller med TS, bara att dra från b-net. Varför bråka om en hundring om man inte behöver.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

dra från B-net gjorde jag gick smidigt och du kan ju få ner klienten i förtid så du är ju igång direkt
100kr mer är inga större pengar ändå

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anaii:

Håller med TS, bara att dra från b-net. Varför bråka om en hundring om man inte behöver.

Ge den hundringen till afrika! Ni glömmer ju för fan att

Ne men skämt åsido, jag har själv handlat på randyrun.se och offgamers.com som ständigt ger ut nycklar, rätt instantly när man köper.

Visst alltid kul att vara på den säkra sidan med att köpa från företaget själv men, tänk vad du kan göra med en hel hundra lapp!

Du får ju ändå samma grej från "alla" sidor och om du har otur är deras system paj och det kan även hända Blizzard :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sammyc51:

Ge den hundringen till afrika! Ni glömmer ju för fan att

http://www.google.se/url?source=imglanding&ct=img&q=http://we...

Ne men skämt åsido, jag har själv handlat på randyrun.se och offgamers.com som ständigt ger ut nycklar, rätt instantly när man köper.

Visst alltid kul att vara på den säkra sidan med att köpa från företaget själv men, tänk vad du kan göra med en hel hundra lapp!

Du får ju ändå samma grej från "alla" sidor och om du har otur är deras system paj och det kan även hända Blizzard :).

hahaha awesome!

Permalänk
Hedersmedlem

Jag ändrade rubriken då en del tog anstöt.

*Tråd rensad*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM