Permalänk

Henry Dammsugare

Min gammla dammsugare lagt av, gissar på bränd motor.
Har kollat på olika dammsugare på Amazon.co.uk samt prisjakt.nu

Många av alternaiven har varit Electrolux, fast hittade en Engelsk dammsugare som tydligen ska vara rejält bra konstruerad samt ska klara av 12timmar drifttid/dygn, så det är mao hög kvalitet kan man tycka?!

90pund så 1000kr inkl frakt+moms till sverige: Henry Vacuum amazon.co.uk

Ska jag välja den eller något Electrolux istället?

Permalänk

Du får tänka på att de har andra sorters eluttag i Storbritannien, om inte företaget har har ändrat kontakten. Annars går det nog att få tag i en adapter någonstans inom Svea Rike gräns

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av qwizcalix:

Du får tänka på att de har andra sorters eluttag i Storbritannien, om inte företaget har har ändrat kontakten. Annars går det nog att få tag i en adapter någonstans inom Svea Rike gräns

Skickades från m.sweclockers.com

Det är bara att klippa av den Brittiska kontakten och sätta på en ny för Svenska uttag. Lite fulkoppling, men det har ingen dött av.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Tror nog att du hittar en bra dammsugare för 1000kr här också. Den lär knappast vara något sämre än den där Henry.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Skrivet av oobum:

Det är bara att klippa av den Brittiska kontakten och sätta på en ny för Svenska uttag. Lite fulkoppling, men det har ingen dött av.

Fast då förlorar man garantin, bättre köpa en sån här: http://www.clasohlson.com/se/Reseadapter-SKROSS-World-to-EU/P...

Permalänk
Medlem

Köp den, snygg smilie.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller