Podcast 1: "Testing... testing. Premiär!"

Permalänk
Melding Plague

Podcast 1: "Testing... testing. Premiär!"

Jonas och Emil smörjer munlädret inför höstens satsning på radiosändningar via nätet. Nu är det dags att provköra tekniken och rulla ut premiäravsnittet av SweClockers Podcast.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

De fint jobbat gubbar...

Jobba bara på med mer innehåll till oss

Permalänk

Jaa vad kul! Mer sånt till folket!

Permalänk
Avstängd

Swicrockers.com

Kritik: Tala tydligare.

Permalänk
Medlem

Klokrent:)

Visa signatur

Stationär 1: I7 3770K 4,5Ghz | Corsair H100I|Sapphire 7970|Asus P67 Sabertooth|Corsair Vengeance 16GB|XFX 750W|Samsung 840 PRO 256GB| Corsair Obsidian 650D|
Stationär 2: I7 4790K|Corsair H60|Asus STRIX 970|Asus Maximus VI Impact|Kingston Savage 16GB 2400Mhz|Fractal Design Integra M 650W|Samsung 850 EVO 250GB|Fractal Design Node 304|

Permalänk
Medlem

Kan inte playa :/

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk

Podcast är awesome, perfekt för bussen, cyckelturen, matlagningen...

Hoppas det löper väl ut!

Permalänk
Medlem

Detta är 2010-talets Filip och Fredrik!

Permalänk
Medlem
Skrivet av silaslenz:

Podcast är awesome som media, perfekt för bussen, cyckelturen, matlagningen...

Hoppas det löper väl ut!

Ja det är perfetk att lyssna på när man går runt och pular hemma eller lagar mat! Hoppas det blir många regelbundna avsnitt. Nu ska jag lyssna.

Visa signatur

i7 6700K, GTX 970, ASUS Z170-A, 16GB RAM, Samsung 840 EVO 250GB,

Permalänk

Itunes?

Permalänk
Medlem

Sweet något att lyssna på medan jag ska försöka tackla mitt diskberg som byggts upp under helgen! Man tackar så mycket!

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem

Chipp chipp...

Omöjligt att inte älska era hälsningsfraser.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Nu slipper ni era rutiga skjortor och kan köra mjukisbyxor med gammalt dipp-stänk på! ;D

Visa signatur

Stationär: R9 5900X - Strix B450-F - 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - RTX 2070 Super - 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - Samsung LC49RG90
Bärbar: MacBook Pro 14 M3
Mobil: Apple iPhone 14 Pro

Permalänk
Medlem

Hur skulle det vara att skruva upp ljudkvaliteten lite?

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte kan spela upp det i firefox? Funkar i IE dock.

Permalänk
Medlem

Funkar inte för mig, Provar opera och FF. Måste man ha någon pluggin?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TraxMate:

Bara jag som inte kan spela upp det i firefox? Funkar i IE dock.

Får det inte heller att funka i Firefox. Enda webbläsaren jag har installerad också, så jag får vänta...
Alternativ metod: http://sweclockers.podcasts.s3.amazonaws.com/sweclockers_podc...

Visa signatur

Intel i5-11400F | Gigabyte Z590I Aorus Ultra | ASUS RTX 3060 Dual V2 OC | Corsair Vengeance LPX 16 GB
Samsung 980 Pro 1 TB | Seagate Exos 7E8 8 TB | WD Red 2 TB | Fractal Design Define Nano S | Fractal Design Ion+ 660W

Permalänk
Medlem

Trevlig, gillar dock att se er framför kameran mer, blir mer personligt

Permalänk
Hedersmedlem

Man kan bokmärka sidan: http://www.sweclockers.com/feeds/podcast
Då slipper man också problemen med ljudspelaren och kan lyssna med valfritt program.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem
Skrivet av mtntwg:

Får det inte heller att funka i Firefox. Enda webbläsaren jag har installerad också, så jag får vänta...
Alternativ metod: http://sweclockers.podcasts.s3.amazonaws.com/sweclockers_podc...

Tackar, funkade bra.

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Entusiast

Hahaha 8:30! Ni är inte ensamma om era åsikter om 3D ska ni veta!
Detta vill vi ser mer av, gött mos!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
SpelClockers

hoppas att ni kommer upp på itunes

Visa signatur

Ryzen 5 1600 @ 3,2 Ghz 16 Gb ram b300 prime+ Ssd samsung 250 Gb,Hdd 2x500 Hdd 2x 250 wd Gpu Nevida 1060 6Gb vram Os Windows 10

Permalänk
Medlem

Det ska handla om ånglok! Hahah, underbart

Visa signatur

WS: AMD 7800X3D | ASUS Rog Strix B650E-I | 32GB G.Skill Flare X5 6000 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Geeks
SweClockers

Vi jobbar på att lösa problemet i FF.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk

Trevligt, I like
Skulle dock uppskatta högre ljudkvalité och lite jobbigt med ljudet som knäpper ibland.

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Har eran fina kamera gått sönder? Min åsikt men ni borde lägga mer krut på recensioner, fredagspaneler osv och mindre på munlädret.

Permalänk
Medlem

Älskar det, gå gärna hur mycket mycket off topic som helst och dra upp på tiden, älskar er och kan lyssnar på er hela dagen, fredagspanelen kan ni ha för mer seriösa saker.

Permalänk
Hedersmedlem

Så länge det inte inkräktar på antalet Fredagspaneler och Frågelådor ( ..vilka det varit ont om på sistone) så är det en trevlig idé.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Innebär det att fredags-panelen upphör nu? :/
F.ö funkar det fint under FF hos mig.

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem

Ni slutar aldrig att överska mig!

Visa signatur

Alpha: Cpu: i7 920 @ 2.67 Gpu: msi 970