Billigaste Battlefield 4 Premium samt Premium Edition![samlingstråd]

Permalänk

Avbokade från fast2play imorse och beställde från gamecarddirect istället och fick koden på 5 min (BF4 + China), Premium kan jag fixa senare. Aldrig mera fast2play för min del, det var första och sista gången!

See you on the Battlefield!!!

Visa signatur

Keaton once said, "I don't believe in God, but I'm afraid of him." Well I believe in God, and the only thing that scares me is Keyser Soze.

Permalänk
Medlem

Bara en liten "varning", kan bli mer problem om ni börjar avboka, i alla fall om dom dragit pengarna redan. Avbokade en gång från g2play och vilket jäkla strul det var.

Annars tycker jag normalt g2play fungerar bra.
Greenmangaming är oftast snabbare med nycklarna och ger ett proffsigare intryck.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem
Skrivet av shelter:

Bara en liten "varning", kan bli mer problem om ni börjar avboka, i alla fall om dom dragit pengarna redan. Avbokade en gång från g2play och vilket jäkla strul det var.

Annars tycker jag normalt g2play fungerar bra.
Greenmangaming är oftast snabbare med nycklarna och ger ett proffsigare intryck.

Har aldrig haft problem med G2play.. Dock så verkar dom ju vara riktiga rötägg på fast2play..

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem

Jättesmidigt med GreenMan gaming. Laddar ner i Origin nu. 300 kB/sek.......... Tar tid.

//Lasse

Permalänk
Medlem

Jävla f2p.

Visa signatur

ASUS ROG Strix Z790-F
Intel Core i9-13900K w/ Noctua NH-D15S
ASUS STRIX RTX 4080 OC
Corsair Dominator Platinum RGB 32GB DDR5

Permalänk
Medlem

Går in på origin via mex proxy men den hamnar ändå hos den svenska shoppen. Hur gör man??
Rensat cache cookies osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av shelter:

Bara en liten "varning", kan bli mer problem om ni börjar avboka, i alla fall om dom dragit pengarna redan. Avbokade en gång från g2play och vilket jäkla strul det var.

Annars tycker jag normalt g2play fungerar bra.
Greenmangaming är oftast snabbare med nycklarna och ger ett proffsigare intryck.

det är för att greenman är en RIKTIG butik som köper sina nycklar direkt från EA och inte via suspekta omvägar

Permalänk
Medlem

NU har jag avbokat hos F2P och valde CJs och fick nyckeln direkt.. fan att man inte gick dit direkt..

Visa signatur

Moderkort: P67A-GD65 B3, CPU: intel i5 2500k, GPU: Saphire 280x vapor-x, Minnen: 8 GB Corsair Vengeance 1600 MHz

Permalänk
Medlem

Spelbutiken.se första och sista gången, beställde igårkväll kl 22 och såg imorse att jag beställt skivorna och inte bara CD-keyn.

Försökt avboka sedan kl 8 imorse och det har inte funkat pga problem med deras hemsida, nu fick jag tag på supporten som säger att jag inte kan avboka för att det redan är packat öven fast det inte kommer skickas ut förens på fredag så jag får spelet nästa vecka...

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Schdefan:

NU har jag avbokat hos F2P och valde CJs och fick nyckeln direkt.. fan att man inte gick dit direkt..

hur avboka du? när får man tillbaka pengarna?

Permalänk

Fick min premium nyckel av Fast2Play nyss, men fortfarande inte fått spelet.

Permalänk
Skrivet av Holydwarf:

Fick min premium nyckel av Fast2Play nyss, men fortfarande inte fått spelet.

Skriv in nyckeln inne på origin så får du spelet

Permalänk

Redan skrivit in den, men premium innehåller ju inget spel, det är ju bara ett tillägg

Permalänk

Aha. För jag köpte premium edition, kommer jag också behöva få två nycklar?

Permalänk

Yes, två nycklar gäller

Permalänk
Inaktiv

någon som hört nåt från f2p? alla andra sitter och spelar på jobbet, ja e den enda som jobbar

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon160366:

någon som hört nåt från f2p? alla andra sitter och spelar på jobbet, ja e den enda som jobbar

Vart jobbar du?

Permalänk

Fått mina nycklar ifrån F2P, men använde min premium nyckel innan spelet, och ser inte att mitt premium är aktivt :/
Så antar att jag fuckade upp.

Spelet laddas ner iaf, och skrivit mail till EA i hopp om svar.

Edit:
Verkar som det är premium som är aktiverat ändå

Permalänk
Skrivet av anon160366:

någon som hört nåt från f2p? alla andra sitter och spelar på jobbet, ja e den enda som jobbar

Några har fått. De flesta väntar nog tror jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lowngcawt:

Spelbutiken.se första och sista gången, beställde igårkväll kl 22 och såg imorse att jag beställt skivorna och inte bara CD-keyn.

Försökt avboka sedan kl 8 imorse och det har inte funkat pga problem med deras hemsida, nu fick jag tag på supporten som säger att jag inte kan avboka för att det redan är packat öven fast det inte kommer skickas ut förens på fredag så jag får spelet nästa vecka...

det är väl redan packat och ligger i en stor container med 500 andra paket. förväntar du dig att de ska börja leta efter just ditt paket? Du har ju ändå 14 dagars ångerrätt - beställ en CD key från valfri sidan och skicka tillbaka skiv-spelet när det kommer. kostar väl en 20-lapp att skicka DVD skivor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av smurfeNn:

Oh you lucky bastard. Låt mig gissa, du beställde i måndags från dom? Med China Rising? ...

Ja beställde längesedan men tog också med premium

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk

Fast 2 play kan verkligen äta bajs. Om någon läser denna tråd och funderar på att köpa därifrån, så gör för tusan inte det!. Dom har failat totalt med att skicka ut koder , och många som förbeställt sen länge . har fortfarande inte fått sin kod.

Permalänk
Medlem

Som jag skrev i andra tråden har jag haft jätteproblem med Greenmangaming, förmodligen för att det är slut nycklar, deras system drog dock pengarna från kontot och sa istället att det var något fel på kortuppgifterna. Provade givetvis att skriva in de på nytt och när inte heller detta fungerade gjordes betalning via Paypal. Inget fungerade och när jag sedan kollade kontot har det dragits pengar motsvarande tre köp. Så säger deras system att det är fel på era kortuppgifter, prova inte igen för då kanske samma händer er.

Permalänk
Inaktiv

avbeställde från f2p, och beställde via go2arena, fick min nyckel på under 1 min

Permalänk
Medlem

Som tur är gjorde jag ett misstag igår och beställde enbart Premium från fast2play.se. Ger dom ett par dagar o ser ifall min premium kod dyker upp. Beställde Battlefield 4 - Download från gamecarddirect.se och fick koden direkt efter betalning.

Sitter o tankar just nu

Dold text

Borde man avboka fast2play?

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Skrivet av Nucky:

Som tur är gjorde jag ett misstag igår och beställde enbart Premium från fast2play.se. Ger dom ett par dagar o ser ifall min premium kod dyker upp. Beställde Battlefield 4 - Download från gamecarddirect.se och fick koden direkt efter betalning.

Sitter o tankar just nu

Borde man avboka fast2play?

Nu blir jag lite avundsjuk, själv tankar man i 1,1 MB/sek.. Har 100 mbit från ownit så något är galet..

Permalänk
Medlem
Skrivet av chappyswe:

Nu blir jag lite avundsjuk, själv tankar man i 1,1 MB/sek.. Har 100 mbit från ownit så något är galet..

Bahnhof för hela slanten

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Skrivet av Keyser Soze:

Avbokade från fast2play imorse och beställde från gamecarddirect istället och fick koden på 5 min (BF4 + China), Premium kan jag fixa senare. Aldrig mera fast2play för min del, det var första och sista gången!

See you on the Battlefield!!!

Funkade fint för mig också, får koden i bekräftelsemailet.
750 för BF4 + Premium. (Koden FB12 ger en ack så liten rabatt men iallafall)

Permalänk

Tänkte om det är fler som sitter och väntar på nyckel från F2P så fick jag mina i natt.
Jag beställde 28/10 BF4+premuim. Tvekade länge med om jag skulle avbryta och skaffa på annat håll.
Tur för min så hölll jag kvar vid F2P fast de har gjort en gigantisk tavla. Men jag slipper ärendet med att få tillbaka pengarna osv.

Hoppas att ni som fortfarande väntar får era nycklar under dagen!

Ses på SWEC servern

Permalänk
Medlem

Rapporterar hit också, Simplycdkeys fungerade bra, key kom på email 36h före release.