Skärmen blir svart och datorn kraschar när jag kollar på Youtube i fullscreen(Firefox).

Permalänk
Medlem

Skärmen blir svart och datorn kraschar när jag kollar på Youtube i fullscreen(Firefox).

Hej!

Min dator har börjat att krascha när jag väljer att kolla på Youtube i fullscreen. Skärmen blir svart och datorn svarar inte på något kommando så jag tvingas att göra en hård omstart.

Visa signatur

"Oh yeah? Well, the jerk store called, and they're running outta you."

Permalänk
Vila i frid

Då är det drivarna för ditt grafikkort, grafikkortet själv eller strömförsörjningen som inte fixar biffen, inte firefox.

Permalänk

Råkar du ha ett nvidia kort? Jag hade samma problem med youtube i chrome på mitt 970, laddade ner en hotfix som fanns länkat här på sweclockers men inte hunnit testa ordentligt om det löste mina problem.
@njörden:

Visa signatur

|Fractal design define R5 black | i5 4690k @4,3ghz + evo 212 hyper | MSI GTX 970 G4 Gaming | 16gb corsair DD3R | Fractal design define 650W PSU | Asus maximus ranger VII|

Permalänk
Medlem
Skrivet av hasenfrasen:

Då är det drivarna för ditt grafikkort, grafikkortet själv eller strömförsörjningen som inte fixar biffen, inte firefox.

Jag har ett MSI Radeon R9 380 Gaming 4GB men borde inte mitt nätaggregat klara av det?

Edit: Jag provade att stänga av hårdvaruacceleration och det har inte krånglat sen jag stängde av det, kan det bero hårdvaruaccelerationen?

Visa signatur

"Oh yeah? Well, the jerk store called, and they're running outta you."