Permalänk
Medlem

Gratis MMORPG

Tjo, jag är ny här i forumet =D *presenterar sig*
Jag undrar om det finns nått gratis MMORPG man kan köra, Beta testing går juh oxå bra :>

Visa signatur

"Jag är man som älskar mus!"

Permalänk
Medlem

Finns inga gratis mmorpg som jag tycker är ett dugg vettiga ... (jag tänker på mmorpg's som : runescape, tibia, ragnarok online)

Däremot ska www.dragonempires.com gå in i betateststadie i maj.. men då får du nog skriva upp dig snabbt

Tror det finns en lista på spel som är i beta/ska gå i beta på www.gamespot.com

Permalänk
Medlem

Lirat Ragnarok Online, det var ju ganska bra tyckte jag förutom allt hackande på servern men det överlevde jag med. Synd bara att dem tar pengar , gillar deras anime animationer ^^

HMm gör väl det då

Visa signatur

"Jag är man som älskar mus!"

Permalänk

Vet inget bra mmorpg som är gratis men detdär dragon empires verkar rätt just! Ska beta testa det.. Hoppas att man kommer med.

Permalänk
Medlem

runescape e grymt bra, om man kommer in i det

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

DAOC (dark age of camelot) är gratis i en månad, sen måste du betala.
men jag kan säga så här, var bered att betala för det eftersom 1 månad inte räcker, men blir så jäkla fast i det.
DAOC är ett ruskigt bra MMORPG

Permalänk
Medlem

Hmm såg några lira DAOC i dreamhack, men hur mycket kostar det per månad ? Sen är jag rädd att det tar upp hela min studie tid =P

Visa signatur

"Jag är man som älskar mus!"

Permalänk
Medlem

http://www.eve-online.com = otroligt snyggt, 3000 solsystem
Beta test 6, bara att signa upp.

Permalänk
Medlem

www.ryzom-europe.com

Ladda ner filmen i Xvid format, och se på den snyggaste världen EVER.

Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk

Gratis och bra Ultima Online-server:

www.thealterrealm.com

Permalänk
Medlem

OffT: Såg på Kenshin OVA 1 igår, och idag när jag såg din avtar tänkte jag "fan vad lik den är ngn, men vem?". Kom på det nu

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem

roject-entropia har ingen månadskostnad men du kan räkna med att det är dyrt ändå

Permalänk
Medlem

Star Wars: Galaxies betatestestar också nu. Beta 3.
Men du får skynda dig att signa, de tar bara in 50 000 pers... på random.

Permalänk
Medlem

Slax. På vilket sett skulle project-entropia bli dyrt? Iofs kan man betala för att köpa grejer i spelet, men det behöver man ju inte om man inte vill.

Visa signatur

._.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Degnöt
Hmm såg några lira DAOC i dreamhack, men hur mycket kostar det per månad ? Sen är jag rädd att det tar upp hela min studie tid =P

ca 100kr/mån för US & EU versionen. Och ja, det kommer nog ta upp hela din studietid

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av huMMpa
Slax. På vilket sett skulle project-entropia bli dyrt? Iofs kan man betala för att köpa grejer i spelet, men det behöver man ju inte om man inte vill.

Eftersom det inte finns någonting att göra mer än att springa runt om man inte har betalat så kommer det att bli dyrt

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk

Dark age of Camelot kanske e gratis första månaden om man köper det för 400 eller 500kr först. Så man kan säga att första månaden kostar 400/500kr.

Nästan alla mmo spel tar ingen kostnad för första månaden.

Själv spelar jag WWII Online, det kostar 170kr för att köpa och 100kr i månaden (inte första månaden såklart). Har du MAC så tror jag att man får spela gratis nu i en månad. De har just släppt en massiv patch så soldaterna ser underbara ut jämfört med innan. Alla som har sett spelet för typ ett år sedan borde gå in på hemsidan igen och titta, spelet e ricktigt snyggt nu. www.wwiionline.com

Jag väntar på att Star Wars Galaxies ska släppas, då ska jag köpa det.

Dark and Light (www.darkandlight.com) startar beta snart.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FLAGEL
OffT: Såg på Kenshin OVA 1 igår, och idag när jag såg din avtar tänkte jag "fan vad lik den är ngn, men vem?". Kom på det nu

OVA Samurai X som det heter på Amerikanska Gillar inte den den är för blodig Kenshin TV series är bättre

Hmm visst Star Wars Galaxie låter kul men har nån en länk kanske ? =D

HMm dark age of camelot frestar

*tejpar sig runt huset för att inte rusa till butiken och köpa det*

Visa signatur

"Jag är man som älskar mus!"

Permalänk
Medlem

Faan, kommer ju miljarder med mmorpgs nu...skandal, hur faan ska man orka med att testa alla iallfall lite

GodZilly: Vet du något mera om detta spel...ser ju lite tufft ut..men, senaste uppdateringen Nov, 2002? och Wanadoo/GOA är med på ett hörn? Som gjort för trams

Visa signatur

£$
Niemand kennt den Tod

Permalänk

Degnöt: När någon nämner ett spel och du inte vet hemsidan så är det bara att testa: www.namnet-på-spelet.com som star wars = www.starwarsgalaxies.com

Permalänk

någon som vet var man kan köpa WWII och Dark age of camelot i Malmö? Jag hittar inte själv på internet

Permalänk
Medlem

Gissar på att det finns på tradition eller att de kan fixa det.

Permalänk
Medlem

kolla på phanta city och game

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infelix
kolla på phanta city och game

Var ligger Phanta city då? Bra om man fick veta lite mer

Permalänk
Medlem

Asherons Call2 är helt klat ett av de snyggaste och roligaste onlinespelen.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Shinata kai .. jag är för lat

Visa signatur

"Jag är man som älskar mus!"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halldin
Däremot ska www.dragonempires.com gå in i betateststadie i maj.. men då får du nog skriva upp dig snabbt [/url]

Det där såg otufft ut!!!

Vilt snygga screenshots..nån som har nån aning om release?

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk

Hmm jag var precis på Tradition på Mobilia i Malmö. Puckot i affären sa att det gick att betala med kreditkortet maestro (Han kollade på det ju).

Sen när man kommer hem så ska man välja kreditkorts sort i subscription... MAESTRO FINNS INTE MED PÅ LISTHELVETET! Nu är jag fantamig arg! Vad ska jag göra?

Permalänk

Maestro brukar man väll aldrig kunna göra internet betalningar med. Brukar vara Visa eller Mastercard som gäller då. Anledningen till jag har Visa istället för Maestro. Fast det var ju puckot i butiken som klantade sig när han sa att det gick.

Permalänk
Medlem

Project Entropia, man kan visst spela helt gratis.
Har hittat lite grejer på marken och sålt dom.
Så nu har jag en pistol.
http://www.project-entropia.com/