Amd 64×2 + moderkort, DDR, kontrollerkort IDE

Permalänk
Medlem

Amd 64×2 + moderkort, DDR, kontrollerkort IDE

Hej!

Rensar lite hemma och hittade en gammal prosessor med tillhörande moderkort. Vet inte var de är för grejer se bilder.

2st 2gb DDR2 tror dessa är nya.

1st IDE kontrollerkort för två IDE portar tror de är PCI-port

Ser helst att grejerna hämtas. Centrala Uppsala dagtid, gamla uppsala kvällstid. Kan ev. skicka smågrejer men hämtbing har förtur.

Grejerna har inte varit igång på 5 år har inte tid att testa så skänkes som defekta även om jag tror de funkar.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hittar du ingen som vill hämta hela paketet är jag mycket intresserad av CPUn till överklockning för Teamcup på HWbot som pågår nu
Betalar självklart frakt och sånt

Permalänk
Medlem

Hejsan,

Jag tar gärna RAM minnet. Finns i stockholm men kan betala frakt hit. Skulle uppskatta det jättemycket!

Permalänk
Medlem

Hej!

Ni har första tjing om ingen hämtar grejerna. Här kartong till mobo processor så kan skicka det också. Är sällan i stockholm nu förtiden men jobbar nära centralstationen om du känner någon som pendlar annars skickar jag i ett vadderat kurvert. Avvaktar till imorgonkväll och skickar grejerna på onsdag om det blir aktuellt.

Permalänk

tar gärna IDE kontrollerkortet, om möjligt att skickas till skövde (jag betalar frakt).

Permalänk
Medlem
Skrivet av pelikan:

Hej!

Ni har första tjing om ingen hämtar grejerna. Här kartong till mobo processor så kan skicka det också. Är sällan i stockholm nu förtiden men jobbar nära centralstationen om du känner någon som pendlar annars skickar jag i ett vadderat kurvert. Avvaktar till imorgonkväll och skickar grejerna på onsdag om det blir aktuellt.

Hej! Du har inte missat mitt pm??

Permalänk
Medlem
Skrivet av Repair:

Hej! Du har inte missat mitt pm??

Jo, det gjorde jag. Är inte så aktiv på Sweclockers så missade PMet. Du var några minuter före Lafsen. Hämtar ingen får jag tänka igenom hur jag gör. Hade egentligen tänkt först till kvarn men nu har jag ju sagt att Lafsen ska få DDR minnena. Ska jag skicka grejerna ser jag helst betalning till Swish.

ThaManWithTheHat du har första tjing på kontrollerkortet har inget PM denna gången

Permalänk
Medlem
Skrivet av pelikan:

Jo, det gjorde jag. Är inte så aktiv på Sweclockers så missade PMet. Du var några minuter före Lafsen. Hämtar ingen får jag tänka igenom hur jag gör. Hade egentligen tänkt först till kvarn men nu har jag ju sagt att Lafsen ska få DDR minnena. Ska jag skicka grejerna ser jag helst betalning till Swish.

ThaManWithTheHat du har första tjing på kontrollerkortet har inget PM denna gången

Jag kan swisha dig det du behöver för frakten av minnena. Har tyvärr ingen som pendlar.

/
Elias

Permalänk
Medlem

Hej! Jag bor i centrala Uppsala och tar gärna rubbet.

Edit: Skickade mitt mobilnummer i privat meddelande.

Permalänk
Medlem

Grejerna åker iväg till Ludd imorgon.

Tack för visat intresse.