Säljes/Skänkes: 3770K, Dark Rock pro 3, DDR3, Fractal Design 4, mm...
Tjena
Nu är det min tur att få göra en annons, var ett tag sist
Har lite grejer att bli av med.
Högst upp på listen ligger en mycket fin 3770K (LGA 1155). Gått mycket svalt under kylaren som också säljes. Aldrig gått klockad i min ägo. Vet att förra ägaren hade någon boost sak som kunde köras upp till 4.2 GHZ, förmodligen via BIOS, ej kollat närmre på det. Mig veterligen har den aldrig gått över 70C Den presterar verkligen kanon, skulle helst vilja behålla den, men moderkortet i annonsen gav upp så denna får gå.
Förpackning finns!
Pris? Jag vet marknadsvärdet på dessa, så ge mig ett bud. Men under tusenlappen? Då kan du bespara mig besväret. Kommer ej ge något svar på bud under 1000 kr!
Näst upp är kylaren. En BeQuiet Dark rock pro 3. Sjukt bra CPU-kylare - prestandamässigt sett. För den är väldigt stor och klumpig. Men kyler super! Kommer givetvis rengjord
Saknas förpackning.
http://www.bequiet.com/en/cpucooler/482
Nypris skiftar emellan de olika återförsälarna: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2429137
Men har väl ett hum om vad jag vill ha Ge mig ett bud!
Tredje på listan är 2x4 GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz. Dessa kommer från ett 4x4GB kit från början. Tjao vad finns o säga? De är blåa.
Förpackning finns!
Pris bud!
Nu till skänkes biten!
Ett Asus P8-Z77-V moderkort som enligt servicekillarna på Dreamhack är dött, och jag har inget att säga emot. Anledningen till att vi säljer allt det här... Datorn "startar" upp, fläktar spinner osv, men USB-portarna är helt döda och den vägrar POSTA, ingen tecken på liv. Skärm är ifrånkopplad både från GPU och moderkortet, fortfarande inget tecken på liv.
Socket är annars fin. Detta moderkort har också WiFi.
ENBART BORTSKÄNKES VID UPPHÄMTNING! Tänker ej skicka förmodat trasiga grejer...
Sist på listan har vi ett Fractal Design R4 svart utan fönster.
I använt skick, en o annan skruv kanske saknas. Sitter 3 st Fractal design fläktar i. Startknappen kan va liiiite buggig, inga alls problem, fungerar utmärkt, men den är inte ny
Själv hatar jag detta chassi, fult som stryk och vidrigaste chassit på jorden att bygga i med semi-modulära nätagg.
Pris? Det är ditt helt gratis om du kommer och hämtar det Vill inte se skiten längre. Annars blir det tippen.
Allt finns att hämta i centrala Katrineholm (Södermanland) eller så går det bra o skicka (förutom moderkort och chassi)!
Blir mycket glad om någon får för sig att köpa allting som ett paket, så glad att jag bjuder på frakten
Frågor? Skicka PM eller skriv i kommentarsfältet. Skambudare eller idioter undanbedes, klarar mig utan den skaran.
Med vänliga hälsningar
Sebastian Edemalm