2 spelkoder från gamesplanet och 1 från steam.

Permalänk

2 spelkoder från gamesplanet och 1 från steam.

Hejsan!

Medföljde två spelkoder från gamesplanet och en steamkod på ett köp jag gjort och då jag sitter på fler så är dessa överflödiga.

Jag säljer dem för 325kr styck.

Spelen man kan välja mellan finns listade här under. Där finns tex Destiny 2, Farcry 5 och Assassin's Creed Origins. (uplay)

extern sida gamesplanet

Har även en kod på steam till Everspace som jag säljer för 150kr

Då jag inte gjort tidigare försäljningar här och förstår att man kan vara lite "orolig", så har du tidigare gjort ett antal sälj eller köp och har goda omdömen/referenser här är det okej att vänta med att Swisha pengarna tills du aktiverat koden.

Annars mailar jag kod direkt när jag ser pengarna på kontot att ni Swishat.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

FarCry 5 ???

Permalänk
Skrivet av Boffster:

FarCry 5 ???

Stämmer bra. Preeorder. Bara kika på sidan vilka spel det går att välja på.

Permalänk
Medlem

Funkar dom till warhammer 2?

Permalänk
Skrivet av andreasmark:

Funkar dom till warhammer 2?

Sitter via mobilen nu, men tycker mig se spelet andra raden nedifrån till vänster.

Permalänk
Medlem

Det är verkligen ALLA spel på den sidan som funkar? Funkar den till det så tar jag en

Permalänk
Medlem

Är det en färdig steam/windows-kod som du har så är jag intresserad av everspace, 150 kr. Vill inte hålla på att joxa med registreringssidor och dylikt.

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av en från gamesplanet, bjuder 300kr för den.

Permalänk

Gamesplanet koderna är nu sålda till @andreasmark & @v854r (ursäkta att jag nämner er i tråden, skall leta efter tråden där jag kan lämna omdöme sedan) Riktigt trevliga köpare och snabb betalning!

Everspace koden är till steam och ingen krånglig registrering behövs således.

Permalänk
Medlem

@BeerBelly: Jag bjuder 150 kr för everspace då med andra ord.

Permalänk

Då gick även steam key iväg.
Har fått flera pm om koder men har tyvärr inga fler att sälja, kommer jag över någon så skapar jag en ny annons.

By = ny