Magicforce Smart 68 tangenter Cherry MX Brown + Vit backlight

Permalänk

Magicforce Smart 68 tangenter Cherry MX Brown + Vit backlight

OBS! Detta är amerikansk tangentbordslayout, inte nordisk!

Pga misslyckad kommunikation med leverantör sitter jag på dubbla uppsättningar av det här kritikerhyllade tangentbordet och tänkte sälja den ena.

Helt nytt i kartong, oanvänt.

Har som sagt redan ett sånt här tangentbord och är riktigt nöjd med det. Härliga Cherry MX Brown-switchar, bra kvalitet på tangenter och den lilla formfaktorn gör att man slipper sträcka sig så långt efter musen!

Här är modellen: https://www.amazon.com/Qisan-Keyboard-Mechanical-Backlight-ke...

Den går ibland under namnet "Qisan" men det är samma produkt.

Det är som sagt modellen med helt vit backlight, och Cherry MX Brown-switchar.

Jag jobbar centralt i stockholm så har stora möjligheter att mötas i närheten av centralen dagtid. Annars går det bra att skicka tangentbordet!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"As I went up the stair, I met a man who wasn't there
He wasn't there again today, I wish, I wish he'd go away"

Permalänk
Medlem

bjuder 500kr inkl frakt och betalar med swish.

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade. Min prisguide för Switch 2 inkl importpriser.

Permalänk

@TheTriumpH: Hello! I would like to offer 600 Kr, to meet up in Stockholm (I work on the KI campus in Solna, but can meet up anywhere in Vasastan or T-centralen). Can pickup Today or Friday. Can pay with Swish

Permalänk

@For_Science: I accept your bid of 600 kr and meetup I messaged you privately. /Mats

Visa signatur

"As I went up the stair, I met a man who wasn't there
He wasn't there again today, I wish, I wish he'd go away"