Följ Black Week på SweClockers

mobilt bankid funkar inte på min nya samsung telefon :(

Permalänk

mobilt bankid funkar inte på min nya samsung telefon :(

har en ny samsung a40.

mobilt bankid funkar inte. den krashar vid start hela tiden. kan ngn hjälpa mig snälla?

bankid: 7.16.0

ok jag installerade om programmet och det verkar fungera nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av relevantia:

har en ny samsung a40.

mobilt bankid funkar inte. den krashar vid start hela tiden. kan ngn hjälpa mig snälla?

bankid: 7.16.0

Har du fört över apparna från din gamla telefon eller installerat appen från google store? kanske är skillnad där.

Startat om telefonen har du säkert redan gjort men ta och avinstallera appen och installera den igen och se om det hjälper. Annars skulle jag prova att köra om hela telefonen igen.

Visa signatur

Tycker du inte om nya fonten och vill ha tillbaka Arial? Eller ändra utseendet på andra saker?
Installera Custom SweC UserCSS

Permalänk
Skrivet av Lagers:

Har du fört över apparna från din gamla telefon eller installerat appen från google store? kanske är skillnad där.

Startat om telefonen har du säkert redan gjort men ta och avinstallera appen och installera den igen och se om det hjälper. Annars skulle jag prova att köra om hela telefonen igen.

installerat allt från google play.

hur för man över appar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av relevantia:

installerat allt från google play.

hur för man över appar?

Man använder ett program som Samsung har och för över appar, bilder, m.m. från en gammal telefon, Men det är ju alltid bäst att installera om allt, och få en ren telefon.

Bra att det löst sig med bankid

Visa signatur

Tycker du inte om nya fonten och vill ha tillbaka Arial? Eller ändra utseendet på andra saker?
Installera Custom SweC UserCSS

Permalänk

jag har samma problem nu igen. bankid appen funkar ej. kraschar vid start.

känner mig hopplös.

edit: funkar nu igen då jag aktiverade android system webview.

har android system webview något att göra med bankid?