Fick ett samtal om att skaffa ID kapningsskydd från Tryggsam. Är det värt eller inte?

Permalänk
Hedersmedlem

Kan vara bra att veta att du enligt lagen har rätt att kontakta företaget hur du vill. De kan alltså inte begära att du ska ångra dig på ett speciellt sätt. Är dock upp till dig att bevisa att du ångrat dig om det skulle bli tjafs, så man kan fundera på att spela in samtalet.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem
Skrivet av giplet:

Kan vara bra att veta att du enligt lagen har rätt att kontakta företaget hur du vill. De kan alltså inte begära att du ska ångra dig på ett speciellt sätt. Är dock upp till dig att bevisa att du ångrat dig om det skulle bli tjafs, så man kan fundera på att spela in samtalet.

Redigerad:

Stämmer bra att du kan meddela de på olika sätt. Det viktigaste är dock att ha någon form av underlag om det skulle hända något längre fram, detta kan ju vara det du skickade för att ångra eller ångerbekräftelsen de skickade ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blomman90:

Här får du nog vara lite tydligare. Fick du efter samtalet ett sms från säljaren där det ställs en fråga om du vill ingå avtalet, och du svarade "Ja" på det sms:et?

Om SMS:et innehåller alla de avtalsvillkor och information som du precis fått höra muntligen, så är min tolkning att du erhållet skriftlig information och om du då skriftligen accepterat detta anbud så har mig veterligen ett avtal ingåtts.

Edit: Jag ser nu att du lagt upp innehåller i SMS:et. Så frågan som kvarstår är om du svarade "Ja" på SMS:et?

Sen återstår väl då den eviga frågan om att bevisa vem det egentligen var som svarade på SMS:et samt vilken skyldighet man som innehavare har ifall man varit oaktsam. Typ "Min femåring svarade på SMS:et när jag lånat ut telefonen".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blomman90:

Det är inte ens tillåtet att ingå muntliga avtal via telefonförsäljning sedan ett par år tillbaka, dessa måste signeras skriftligt eller digitalt. Detta för att, som du är inne på, förhindra att konsumenter "jäktas" in i ett avtal som de inte riktigt förstår.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/trader-i-kraft-idag-telefonforsaljning-ska-bekraftas-med-signatur

Problemet är att de går runt det genom att lägga på luren, försöka få folk att sedan acceptera med bankid på en förfrågan.

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Jag har inte accepterat något om detta med mitt bankid men som jag har tidigare sagt, kommer ringa de imorgon och säga att jag har ångrat mig om erbjudandet som fick tidigare idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av improwise:

Sen återstår väl då den eviga frågan om att bevisa vem det egentligen var som svarade på SMS:et samt vilken skyldighet man som innehavare har ifall man varit oaktsam. Typ "Min femåring svarade på SMS:et när jag lånat ut telefonen".

Nej? Du har ångerrätt och får ta del av din orderbekräftelse också. Går inte att säga att ungen lekte med telefonen just den dagen när man kommer och bestrider något tre månader senare. Har försäljarna ett ja i samtalet, ett ja i SMS och att du hör av dig tre månader senare efter du även tagit del av bekräftelse och fulla avtalsvillkoren kan de inte lägga sig platt varje gång. Skulle de lägga sig platt skulle i princip folk kunna nyttja deras tjänster utan att betala.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MAB576:

Jag har inte accepterat något om detta med mitt bankid men som jag har tidigare sagt, kommer ringa de imorgon och säga att jag har ångrat mig om erbjudandet som fick tidigare idag.

Säg som det är att du inte förstod att du tecknade avtalet så skickar de feedback vidare till säljaren som pratade med dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petterk:

Säg som det är att du inte förstod att du tecknade avtalet så skickar de feedback vidare till säljaren som pratade med dig.

Ok. Tack för din och alla andras hjälp om just denna tråd om hur jag löser detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MAB576:

Hej

Idag fick ett samtal från en försäljare från Tryggsam om ett skydd för ID kapning för 99kr i månaden. Säljaren, vars namn är sten, sa att jag har 14 dagars ångerrätt från och med samtalet avslutas och att jag behöver ge mitt beslut antingen via mail eller telefon. Han sa att jag kommer få ett anbud/brev med mer info så jag har väl inte gått med än på ett kontrakt eller hur? Jag krävde att han skrev sitt namn på brevet så att jag vet vem jag pratade med. Känner mig osäker men i nuläget tänker jag säga nej till erbjudandet men jag tänker ända läsa deras anbud först.

Skulle du säga ja eller nej till erbjudandet och varför? Om de flesta som svarar på denna tråd säger nej så kommer jag säga nej till erbjudandet direkt.

Se upp, detta är bluffmakare! Ringer en telefonförsäljare ska du alltid lägga på, oavsett vad dom vill sälja. Det du ska göra nu är att:
- Maila om att du vill nyttja ångerrätten! Det är viktigt att det sker via mail för att du ska ha bevis att du har kontaktat dom.
- För en extra kontroll kan du även ringa dom. Men pass på! Denna typ av företag är vana vid sådana samtal och kommer försöka sälja på dig ett nytt "erbjudande". Är du osäker på om att du kan "stå emot" deras säljsnack så undvik att ringa, annars finns risken att du blir lurad.
- Får du inte svar inom en dag på ditt mail så maila igen.

Spärra även ditt nummer från säljare hos NIX-Telefon (det är gratis), https://nixtelefon.org.

Skrivet av MAB576:

Det här stod i smset:

http://www.bilddump.se/bilder/20201102170726-155.4.221.120.jp...

Jag kommer ihåg att jag sa ja till det så jag måste göra en ångerrätt för att bli av med det eller hur? Jag har ju rätt till 14 dagars ångerrätt

Skrivet av loefet:

I och med att du svarat Ja på SMSet, så kommer du ju behöva utnyttja ångerrätten om du inte vill ha det, bör väl gälla inom 14 dagar från att du svarade SMSet.

Skrivet av Blomman90:

Om du svarade "JA" på sms:et så skulle jag nog hävda att ett avtal har ingåtts. Det står ju uttryckligen "För att tacka Ja till erbjudandet svarar du på detta SMS med bokstäverna JA". Så ett avtal har ingåtts redan nu (inte när de skickar lite krimskrams med snigelpost). Du bör således använda din ångerrätt om du inte önskar ha denna försäkring.

För enkelhetens skull kan TS kontakta företaget för att hävda ångerrätten. Men rent juridiskt har innehållet i SMS:et noll värde, då det saknar all formalia som ett avtal kräver. Skulle TS stämmas i tingsrätt skulle han vinna enbart för att SMS:et inte har några avtalsdetaljer. Att använda denna typ av så kallade "avtal" via SMS är typiskt för bluffmakare.

Skrivet av giplet:

Skrivet av Petterk:

Har du inte läst SMSet du svarar på så har du ingått i avtalet då det antas att man så har gjort, men du kan givetvis bestrida (skriv en reklamation!) och så kan de lyssna på samtalet och göra bedömning utifrån samtalet! Detta gäller dock bara om det gått mer än 14 dagar, annars ringer du in och ångrar! Den du pratar med kan skicka feedback vidare till personen/företaget som tecknat avtalet med dig.

Det finns generellt två sätt att ingå i avtal med telefonförsäljare och det är att svara ja på SMS:et eller signera med bankid. Känner inte till någon som skickar ut avtal på papper eller varför någon skulle få för sig att göra så, det är ju en stor kostnad.

Efter du tecknar ett avtal på distans så får du en bekräftelse till din folkbokföringsadress eller om du uppgett den din e-postadress. Även där står alla villkor och du antas vara införstådd med dessa. SMS räcker som att du skriftligt bekräftat att du vill ingå i avtalet, men det behöver givetvis vara utformat på sådant sätt att det framgår att du så gör. SMS:et i ditt fall är tydligt, men jag tolkar tråden som att du pratade med de under veckan och kan då alltså ångra dig genom att ringa 0771-404505 mellan 09:00-17:00 en vardag.

Länken i SMS:et säger att du ska ringa deras kundservice för att ångra. Du kan inte ångra via e-post.

Detta är fel. Ett "JA" på ett SMS är väldigt tveksamt rent juridiskt. Se nedan. Förövrigt, som giplet redan har skrivit får TS kontakta företaget på vilket sätt han vill, det finns inget lagrum som säger att det måste vara via telefon. Mail är att föredra i detta fall.

Skrivet av improwise:

Skrivet av Petterk:

Nej? Du har ångerrätt och får ta del av din orderbekräftelse också. Går inte att säga att ungen lekte med telefonen just den dagen när man kommer och bestrider något tre månader senare. Har försäljarna ett ja i samtalet, ett ja i SMS och att du hör av dig tre månader senare efter du även tagit del av bekräftelse och fulla avtalsvillkoren kan de inte lägga sig platt varje gång. Skulle de lägga sig platt skulle i princip folk kunna nyttja deras tjänster utan att betala.

Varför skulle man återkomma tre månader senare? Du har fel, det är rätt som improwise skriver. Ett "JA" via SMS bevisar inte vem det är som har svarat. Det kan absolut vara rimligt att ett avtal inte har träffats av just den anledning som improwise nämner. Om säljaren påstår att avtal har ingåtts med person X så åligger det säljaren att bevis att det är just person X som har svarat på SMS:et. Förövrigt har SMS:et i detta fall ingen bäring då det inte innehåller några avtalsvillkor. För att göra det enkelt kan TS åberopa ångerrätten, men i vid en eventuell rättslig tvist hade TS vunnit.

Permalänk
Inaktiv

NEJ! BLUFF!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petterk:

Du har iof mestadels rätt men det har rätt lite att göra med just det jag skrev som gällde svårigheten att bevisa vem som godkände något om det bara sker via sms.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xorder:

Detta är fel. Ett "JA" på ett SMS är väldigt tveksamt rent juridiskt. Se nedan. Förövrigt, som giplet redan har skrivit får TS kontakta företaget på vilket sätt han vill, det finns inget lagrum som säger att det måste vara via telefon. Mail är att föredra i detta fall.

Varför skulle man återkomma tre månader senare? Du har fel, det är rätt som improwise skriver. Ett "JA" via SMS bevisar inte vem det är som har svarat. Det kan absolut vara rimligt att ett avtal inte har träffats av just den anledning som improwise nämner. Om säljaren påstår att avtal har ingåtts med person X så åligger det säljaren att bevis att det är just person X som har svarat på SMS:et. Förövrigt har SMS:et i detta fall ingen bäring då det inte innehåller några avtalsvillkor. För att göra det enkelt kan TS åberopa ångerrätten, men i vid en eventuell rättslig tvist hade TS vunnit.

Varför ska någon göra det svårt för sig?

Ett muntligt ja, ett skriftligt ja och orderbekräftelse som du inte motsäger dig inom ångertiden är inget som någon som sysslar med telefonförsäljare skulle se som att det inte håller juridiskt, de kan ändå släppa dig men knappast utan att du får spendera tid på det hela. Företag har vunnit sådana tvister, se t.ex. ARN 2019-14785. SMS:et visar hur du tar del av avtalsvillkoren och vilket erbjudande du tackar ja till.

Det är för övrigt vanligt att folk kommer flera månader senare, många kontaktar inte företagen fören de får fakturor från inkasso. Lägg där till att erbjudandet kanske innehåller fria månader, så nej de kan inte lägga sig platt för alla som först bestrider i efterhand efter de sagt ja flera gånger och tagit del av villkoren på flera olika sätt, de verkar ju inte ens göra det när säljarna gör fel eller att det är tydligt att konsumenten inte förstår vad de gått med på så länge konsumenten sagt ja.

Raderade spåret om ånger.
Permalänk
Medlem
Skrivet av improwise:

Du har iof mestadels rätt men det har rätt lite att göra med just det jag skrev som gällde svårigheten att bevisa vem som godkände något om det bara sker via sms.

Får de ett ja i samtalet och ett ja skriftligt så har de följt lagen, något mer finns egentligen inte att diskutera där. Utöver det har du ångerrätten och orderbekräftelsen där allt framgår och alltså 14 dagar på dig att sätta dig in i vad du gått med efter du sagt ja.

Nu har ju inte riktigt någon provat ett sådant fall där de säger ja i samtalet, men sen hävdar att någon annan svarade ja på SMS:et. För det har nog aldrig hänt till att börja med, och du skulle behöva vara psykopat för att komma med det försvaret. Så häng inte upp dig på SMS:et som myndigheter och lagstiftar uppmanat företagen att införa och som bara är en av många former av accept som sker. Det är inget försvar du behöver ta till om du faktiskt vänder dig till företaget inom 14 dagar heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xorder:

Så är det, sen kan man alltid diskutera hur troligt det är att någon annan gjort något i ens namn osv men i detta fall skulle nog bevisläget absolut tala till TS fördel av många olika skäl.

Permalänk
Sötast

Av princip vägrar jag ingå i avtal genom telefon där man måste "svara nu för att få rabatt"
Senast var det en larmförsäljare som skulle ge mig inte mindre än 20.000 kr rabatt om jag bara accepterade omedelbart.

Bad dem skicka detta via post så jag kunde läsa men då hade "tyvärr" erbjudandet redan hunnit gå ut " "

Om man skall tvingas in i avtal på sekunder eller minuters så är det ett grovt bevis på att avtalet inte håller om man ges tid att syna det.
Plus, man vet redan att om någon får betalt på att sitta och ringa dig så är produkten redan sjukt överprisad för att kunna täcka lönen på ett 20-tal säljare.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Xorder:

Om säljaren påstår att avtal har ingåtts med person X så åligger det säljaren att bevis att det är just person X som har svarat på SMS:et

Du får gärna presentera en källa till detta påstående, eftersom det låter som rent hittepå från din sida. Enligt det resonemanget skulle varenda avtal kunna ogiltigförklaras; "Javisst är det min namnteckning, men ni kan inte visa att det var JAG som skrev under, så tji får ni!".
Då ligger det på "kunden" att bestrida det hela, som vid exempelvis ett bedrägeri där kunden får göra en polisanmälan, vilket är en tillräckligt eskalation för att visa att avtalet inte godkänts av rätt part.

Hela konceptet med ett bomärke, en namnteckning, inloggning med BankID, besvara ett SMS etc. är ju att det skall vara tillräckligt unikt för att säkerställa att rätt person godkänner avtalet. Sedan är det naturligtvis så att inga seriösa aktörer använder sig av SMS-avtal som form.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Petterk:

Varför ska någon göra det svårt för sig?

Företaget i fråga kan inte hantera ånger via e-post. Skickar du e-post dag 1 där du blir hänvisad att ringa för att sen ringa in dag 15 lär du få hantera det genom att göra en reklamation. Du kan inte förutsätta att beslut kan tas dag 15 utan att chefer blir inblandade och att du behöver styrka att du skickat e-post.

Ett muntligt ja, ett skriftligt ja och orderbekräftelse som du inte motsäger dig inom ångertiden är inget som någon som sysslar med telefonförsäljare skulle se som att det inte håller juridiskt, de kan ändå släppa dig men knappast utan att du får spendera tid på det hela. Företag har vunnit sådana tvister, se t.ex. ARN 2019-14785. SMS:et visar hur du tar del av avtalsvillkoren och vilket erbjudande du tackar ja till.

Det är för övrigt vanligt att folk kommer flera månader senare, många kontaktar inte företagen fören de får fakturor från inkasso. Lägg där till att erbjudandet kanske innehåller fria månader, så nej de kan inte lägga sig platt för alla som först bestrider i efterhand efter de sagt ja flera gånger och tagit del av villkoren på flera olika sätt, de verkar ju inte ens göra det när säljarna gör fel eller att det är tydligt att konsumenten inte förstår vad de gått med på så länge konsumenten sagt ja.

Företaget anger två mailadresser på sin sida. Vad är det som säger att dom "inte kan" hantera ånger via mail? Vilket lagrum åberopas? Det viktiga är att TS kan bevisa att han påtalat sin ångerrätt, vilket han kan genom ett mail.

Läste ARN 2019-14785 översiktligt, där står bara digital signering, inget om SMS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petterk:

Får de ett ja i samtalet och ett ja skriftligt så har de följt lagen, något mer finns egentligen inte att diskutera där. Utöver det har du ångerrätten och orderbekräftelsen där allt framgår och alltså 14 dagar på dig att sätta dig in i vad du gått med efter du sagt ja.

Nu har ju inte riktigt någon provat ett sådant fall där de säger ja i samtalet, men sen hävdar att någon annan svarade ja på SMS:et. För det har nog aldrig hänt till att börja med, och du skulle behöva vara psykopat för att komma med det försvaret. Så häng inte upp dig på SMS:et som myndigheter och lagstiftar uppmanat företagen att införa och som bara är en av många former av accept som sker. Det är inget försvar du behöver ta till om du faktiskt vänder dig till företaget inom 14 dagar heller.

Osäker på varför du citerar mig när du verkar diskutera med någon annan. Som så ofta är det bra att hålla isär vad man tror och tycker från vad man vet. Det viktiga är väl att TS verkar ha rätt goda chanser att komma från en tjänst som hen inte verkar vilja ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xorder:

Företaget anger två mailadresser på sin sida. Vad är det som säger att dom "inte kan" hantera ånger via mail? Vilket lagrum åberopas? Det viktiga är att TS kan bevisa att han påtalat sin ångerrätt, vilket han kan genom ett mail.

Läste ARN 2019-14785 översiktligt, där står bara digital signering, inget om SMS.

Det handlade om SMS. Nu får ni som inte läser ARN-fall och ändå är säkra på att de dömer annorlunda än de gör i verkligheten diskutera vidare själv, så intresserad eller engagerad är jag inte. Det är som sagt inget som jag ser skulle vara applicerbart och frågan är jag inte investerad i överhuvudtaget, skulle inte göra mig något om det inte gick att teckna avtal med någon som ringer upp konsumenter.

Skrivet av improwise:

Osäker på varför du citerar mig när du verkar diskutera med någon annan. Som så ofta är det bra att hålla isär vad man tror och tycker från vad man vet. Det viktiga är väl att TS verkar ha rätt goda chanser att komma från en tjänst som hen inte verkar vilja ha.

Nej, det var du som drog upp spåret att SMS inte skulle ha någon bäring vid prövning. Det är ditt spår som diskuterats!

Permalänk
Medlem
Skrivet av twit:

Du får gärna presentera en källa till detta påstående, eftersom det låter som rent hittepå från din sida. Enligt det resonemanget skulle varenda avtal kunna ogiltigförklaras; "Javisst är det min namnteckning, men ni kan inte visa att det var JAG som skrev under, så tji får ni!".
Då ligger det på "kunden" att bestrida det hela, som vid exempelvis ett bedrägeri där kunden får göra en polisanmälan, vilket är en tillräckligt eskalation för att visa att avtalet inte godkänts av rätt part.

Hela konceptet med ett bomärke, en namnteckning, inloggning med BankID, besvara ett SMS etc. är ju att det skall vara tillräckligt unikt för att säkerställa att rätt person godkänner avtalet. Sedan är det naturligtvis så att inga seriösa aktörer använder sig av SMS-avtal som form.

I slutänden handlar det om hur väl man kan framföra sin talan vid en eventuell domstol, som sedan gör en rimlighetsbedömning av det fakta som presenteras. Någon kan så klart hävda att det inte är dom som syns i en video utan någon annan med en ansiktsmask som föreställer dom, men i de flesta fall skulle de nog få svårt att övertyga en domstol om det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av twit:

Vid avtal är det alltid den som påstår att ett avtal har ingått som har bevisbördan. Det framgår bland annat här: https://lawline.se/answers/5532

Vid SMS är det således säljaren som ska bevisa att du har skickat SMS:et. En mobiltelefon är knappast personlig och ett SMS kan inte stryka din identitet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MAB576:

Hej

Idag fick ett samtal från en försäljare från Tryggsam om ett skydd för ID kapning för 99kr i månaden. Säljaren, vars namn är sten, sa att jag har 14 dagars ångerrätt från och med samtalet avslutas och att jag behöver ge mitt beslut antingen via mail eller telefon. Han sa att jag kommer få ett anbud/brev med mer info så jag har väl inte gått med än på ett kontrakt eller hur? Jag krävde att han skrev sitt namn på brevet så att jag vet vem jag pratade med. Känner mig osäker men i nuläget tänker jag säga nej till erbjudandet men jag tänker ända läsa deras anbud först.

Skulle du säga ja eller nej till erbjudandet och varför? Om de flesta som svarar på denna tråd säger nej så kommer jag säga nej till erbjudandet direkt.

En tråd till om samma ämne finns redan: https://www.sweclockers.com/forum/trad/1602113-sambons-identi...

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem

@Xorder: Förlåt om jag frågar men vad är TS?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MAB576:

@Xorder: Förlåt om jag frågar men vad är TS?

TS är Trådstartaren, dvs du.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Xorder:

Vid avtal är det alltid den som påstår att ett avtal har ingått som har bevisbördan. Det framgår bland annat här: https://lawline.se/answers/5532

Vid SMS är det således säljaren som ska bevisa att du har skickat SMS:et. En mobiltelefon är knappast personlig och ett SMS kan inte stryka din identitet.

Har säljaren precis haft en konversation med dig, ni har kommit överrens om att ett SMS skall skickas till samma nummer, säljaren direkt efter avslutat samtal skickar ett SMS och detta besvaras inom kort är det nog fullt rimligt att anta att det är samma person som talat i telefonen som besvarar meddelandet, och bevisbördan är därmed rimligen uppfylld.

Som du ser handlar det hela om bedömningar, det är därför det blir farligt att presentera sina egna tolkningar som fakta. Nu blir det naturligtvis mest en teoretisk diskussion då ett företag som förlitar sig på SMS-avtal knappast skulle bry sig om att driva ett ärende till domstol.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Xorder:

TS är Trådstartaren, dvs du.

ok, för jag trodde att du menade någon annan. Jag kommer ringa Tryggsam imorgon och säga att jag vill inte ha nånting med erbjudandet att göra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petterk:

Nej, det var du som drog upp spåret att SMS inte skulle ha någon bäring vid prövning. Det är ditt spår som diskuterats!

Nej, jag beskrev svårigheterna att bevisa vem som skrivit och skickat ett sms.

Permalänk
Medlem
Skrivet av twit:

Har säljaren precis haft en konversation med dig, ni har kommit överrens om att ett SMS skall skickas till samma nummer, säljaren direkt efter avslutat samtal skickar ett SMS och detta besvaras inom kort är det nog fullt rimligt att anta att det är samma person som talat i telefonen som besvarar meddelandet, och bevisbördan är därmed rimligen uppfylld.

Som du ser handlar det hela om bedömningar, det är därför det blir farligt att presentera sina egna tolkningar som fakta. Nu blir det naturligtvis mest en teoretisk diskussion då ett företag som förlitar sig på SMS-avtal knappast skulle bry sig om att driva ett ärende till domstol.

Numret som försäljaren ringde mig är 0101983453 medans numret som han skickade SMS:et till mig är +4670903204133

Permalänk
Medlem
Skrivet av improwise:

Nej, jag beskrev svårigheterna att bevisa vem som skrivit och skickat ett sms.

Ditt irrelevanta sidospår fortsatte, varför den frågan inte är en fråga är besvarad.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av MAB576:

Numret som försäljaren ringde mig är 0101983453 medans numret som han skickade SMS:et till mig är +4670903204133

Vi har stulit din tråd och fortsätter med sidodiskussioner som inte egentligen är relevanta för ditt ärende, ursäkta om det förvillar men vissa av oss tycker sådant här är skojigt
Se till att ringa dem imorgon och säga upp det hela bara.

Visa signatur