Dags att sälja min GX701GWR-EV003T pga byte till annan laptop.
Inköpt april 2020 från Webhallen, har i princip endast använd datorn som host till VR-spelande, eftersom utrymme saknas där stationära datorn står. Datorn är i toppskick med andra ord.
SSD utbytt till en WD Black SN750 1Tb. Win10 förinstallerad och återställd. Kommer med strömadapter och tillbehör i originalkartongen. Elektronisk kvitto finns.
Budstart: 8500kr
Vid bud på/över 10000kr skickar jag med en Logitech G Pro wireless mus (nyskick, ink originalkartong + kvitto) alt Asus ROG Chakram (även den nyskick, ink originalkartong + kvitto) om så önskas.
Skambud och oseriösa bud undanbedes.
Datorn kan hämtas på plats i Knivsta/Uppsala (vardagar) alt skickas mot förskottsbetalning och fraktkostnad. Byten ej intressanta. Säljer om jag vill, när jag vill, till vem jag vill osv.
Hmmm. Det där blev väldigt fel. Skulle skriva 8000kr + frakt. Jag betalar i förskott. Medlem sedan 2001 med bara lyckade affärer innan. Hoppas på hyffsat snabb affär då det är äldsta sonen som vill köpa.
Hmmm. Det där blev väldigt fel. Skulle skriva 8000kr + frakt. Jag betalar i förskott. Medlem sedan 2001 med bara lyckade affärer innan. Hoppas på hyffsat snabb affär då det är äldsta sonen som vill köpa.
Hehe tänkte att nu har vi nog nått ett nytt höjdpunkt här ^^
Bud noterat. Kan i princip sälja datorn snabbt men eftersom budet är under startpriset känner jag att jag vill ge det några dagar och kolla vad som händer. Hur gammal är sonen?
Som far till en gamingintresserad 10-åring själv känner jag att vi kör på det, så kan ni få med en mus dessutom 👍
Känns som ett perfekt nytt hem till burken, det väger tyngre än att kanske kunna få nån hundralapp mera 🙂
Jag skickar PM.
Som far till en gamingintresserad 10-åring själv känner jag att vi kör på det, så kan ni få med en mus dessutom 👍
Känns som ett perfekt nytt hem till burken, det väger tyngre än att kanske kunna få nån hundralapp mera 🙂
Jag skickar PM.