Sökes: billig dator för javaprogrammering

Permalänk

Sökes: billig dator för javaprogrammering

Hej, är i desperat behov av en billig dator, kan ni skänka bort en skulle det uppskattas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Rent spontant om du skriver något mer utförligt gällande ”vad” som är akut tror jag du skulle få en större respons. Jag har skänkt grejer tidigare/sålt billigt men inte till någon som i princip säger ”jag behöver, ge mig tack”.

Mvh,

Visa signatur

SSUPD Meshroom D -- MPG B650 EDGE WIFI -- AMD Ryzen 7800X3D
NH-D12L -- Corsair Vengeance PRO 32GB 6000 MHz
Palit RTX 3080 ti deshroud 2xNF-A14 IPPC3000 -- Corsair SF750
Corsair Force MP510 1920 GB M.2 -- WD Black SN750 NVMe 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Hade det vart akut så är det ju bara hitta begad dator på blocket, tradera, facebookgrupper etc och hämta. Lär inte få den gratis det tar mer tid att kräva ut en dylik

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Vad var det för fel på datorn du försökte sälja här för bara ett par dagar sedan?

Visa signatur

[ Derp ]

Permalänk
Medlem

Vad är billigt? Sätt ett riktpris och vad du söker,
Typ
Jag söker en Intel gen 6 eller nyare med grafikkort för att kunna spela några spel medans jag spar ihop till en bättre dator, eller vad anledningen är till behovet.
Riktpris xxxx
Alternativt om någon i närheten har en dator som vill skänka bort så hämtar jag upp den för att kunna fortsätta mina studier, krav klara surf och word.

Men det behöver mer info, mvh Thomas

Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk

Hej har blivit ombedd att vara mer tydlig. Behöver något att kunna programmera java på eftersom jag ska börja universitet. Har såld min dator för att betala räkningar tyvärr och behöver något billigt

Permalänk
Medlem

Har en 17" hp laptop med amd a6 6310 apu med radeopn r4 grafikkort. 8gb ram
Datorn är i bra skick men saknar ssd/hårddisk och laddare så kommer kosta lite innan den är uppe och rullar igen.
Vet inte om jag hade lagt pengar på den men både dator och batteri fungerar. Provade den med Linux mint nyss via usb och allt fungerade.

0kr plus frakt om du inte hittar bättre. Laddare till hp typ 100kr plus vanlig ssd för 100-500kr så har du en fungerande dator.

Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Medlem

Startade upp min gammla arbetshäst, är en hp zbook 15v g5 med i5 gen 8 16gb ram 256gb ssd och Nvidia p600 grafikkort. Belyst tangentbord m.m
Laddare ingår 1000kr plus frakt.

Svart baksida bakom skärmen pågrund av hp standard vid fel gångjärn i tidigare liv.

Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Skrivet av Tobbe_Man:

Startade upp min gammla arbetshäst, är en hp zbook 15v g5 med i5 gen 8 16gb ram 256gb ssd och Nvidia p600 grafikkort. Belyst tangentbord m.m
Laddare ingår 1000kr plus frakt.

Svart baksida bakom skärmen pågrund av hp standard vid fel gångjärn i tidigare liv.<Uppladdad bildlänk>

Pm

Permalänk
Avstängd

T480s som ligger i min annons borde funka för dig. Finnas inga bud på den alls så du får buda vad du vill. Spec finns i annonsen.
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1716941-kontorsrensnin...