Permalänk
Medlem

Gtx Titan XP

Enligt rubrik.

Vill köpa ett gtx titan XP. Skapligt billigt.

Hojta till om du har något ligger, beskriv gärna skick och kom med ett kostnadsförslag.

Mvh Björn

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är det ett Titan X Pascal du är ute efter? för jag har ett med med Titan XP vattenblock från EK(har d5 pumpres, EK radiator osv till den som är fylld så kortet är fullt brukbart as is så att säga)

Visa signatur

7800X3D, 16GB 6000Mhz, 7800XT 16GB

Permalänk
Medlem

Svar.

Skrivet av SwedenVirre:

Är det ett Titan X Pascal du är ute efter? för jag har ett med med Titan XP vattenblock från EK(har d5 pumpres, EK radiator osv till den som är fylld så kortet är fullt brukbart as is så att säga)

Ja pascal versionen är jag ute efter. Inte den äldre titan x. Det behöver ha luftkylning eller väldigt liten aio 120mm kan jag trycka in om det krävs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TD:

Ja pascal versionen är jag ute efter. Inte den äldre titan x. Det behöver ha luftkylning eller väldigt liten aio 120mm kan jag trycka in om det krävs.

Okej!

Det är en 120mm radiator på kortet, men där är en pump/res också från corsair

Visa signatur

7800X3D, 16GB 6000Mhz, 7800XT 16GB

Permalänk
Medlem

Ska ha en bracket från NZXT också som man kan sätta en asetek aio på också

Visa signatur

7800X3D, 16GB 6000Mhz, 7800XT 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedenVirre:

Ska ha en bracket från NZXT också som man kan sätta en asetek aio på också

Så vad tänker du dig, summa vice? Kan du skicka bilder på ev konfigurationer, jag är lost när det gäller vatten-kylning.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av TD:

Så vad tänker du dig, summa vice? Kan du skicka bilder på ev konfigurationer, jag är lost när det gäller vatten-kylning.

Mvh

Ingen aning vad det gäller pris, har ingen koll på vad det är värt?

Visa signatur

7800X3D, 16GB 6000Mhz, 7800XT 16GB